- Adım
- Burak
- Cihazım
- Mİ6
- Meslek
- Yazılım Geliştirme Uzmanı - Developer
- Yaş
- 35
- Konum
- Osmaniye
- Katılım
- 31 Ağustos 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 71
- Tepkime puanı
- 72
- Puanları
- 18
Birinci gönderim(1)
Neden:Kısmi dokunma sorunu,
Servis Raporu:"Dokunmatik dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza:Geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ ALGILAMIYOR ve KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA HİÇ ÇALIŞMIYOR
ikinci gönderim esnasında kargoyu yolladım güvenliksiz paketlenmiş diye bana geri yolladılar şikayet.var sağolsun iletişime geçtiler tekrar yolladım.Ayrıca madem güvenliksiz paket niye birinci gönderimi kabul ettiniz.Aynı şekilde yollamıştım. veya siz bana niye öyle yolladınız.
İkinci gönderim(2)
Nedeni:1.Onarımdan Sonra Yeni Arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza: Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.Ayrıca EKRANI KASADAN AYRILMIŞ durumda ve EKRANDA BENEK oluşmuş.
Üçüncü Gönderim(3)
Nedeni:2. yeni arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Yeni/Devam Arıza : Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.ARKA 2 KAMERA lensinin içinde çizik ve/veya yabancı madde var
Dördüncü Gönderim(4)
Nedeni:3. yeni arıza
Dördüncü gönderimiz EVO BT ye 09/05/2018 tarihinde yapılmıştır 25/05/2018 tarih itibariyle hâla cihazım EVO BT dedir.EVO BT'den Hukuk biriminden Gökhan PINAR ve Sosyal Medya departmanından Atacan ERGÜN ile görüşmelerimize istinaden dahi bir sonuç alınamamıştır.
Her seferinde ufacık sorunum vardı her seferinde EVO btye cihazı yolladığımda sorunumu çözmeden farklı sorunlarla cihazı bana geri yolladılar.
EVO BT den uzak durmanızı ve bu durumu tüm sosyal ağlarda paylaşmanızı ve bu durumda olanların veya olacak olanlara bi nebze fikir yardımımız olur.. Cihazım iki buçuk aydır EVO BT de..EVO BT cihazı benden çok kullandı.....Ağlanacak halimize gülüyoruz.
0544 372 90 91 bu numaradan cihazın takibine bakabilirsiniz.Numaramı dahi sisteme yalnış yazmışlar böyle bir numara yok ama böyle kaydetmişler
Tüketi Hakem Heyetine başvuruda bulundum.
THH Dosya Numarası:2018/0160.543
Sonucu tekrar burda paylaşırım benim durumumda olanlara referans olacaktır.
Sağlıcakla Kalın Hayırlı Ramazanlar
**********************************************
Cihaz 4. kez servisten geldi ve ben bozacak yerleri kalmamıştır dedim.Adamlar ahize korumasını ucundan sökmüş yerinden kalmış duruyor kırılmaz cam takarken farkettim.Ne rezillik ya bu.resim eklenecek
Neden:Kısmi dokunma sorunu,
Servis Raporu:"Dokunmatik dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza:Geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ ALGILAMIYOR ve KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA HİÇ ÇALIŞMIYOR
ikinci gönderim esnasında kargoyu yolladım güvenliksiz paketlenmiş diye bana geri yolladılar şikayet.var sağolsun iletişime geçtiler tekrar yolladım.Ayrıca madem güvenliksiz paket niye birinci gönderimi kabul ettiniz.Aynı şekilde yollamıştım. veya siz bana niye öyle yolladınız.
İkinci gönderim(2)
Nedeni:1.Onarımdan Sonra Yeni Arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Onarımdan Sonra Yeni Arıza: Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.Ayrıca EKRANI KASADAN AYRILMIŞ durumda ve EKRANDA BENEK oluşmuş.
Üçüncü Gönderim(3)
Nedeni:2. yeni arıza
Servis Raporu:"Onarım olarak Ekran dokunmatik kalibrasyonları yapıldı"Resim Ektedir
Yeni/Devam Arıza : Teknik servisten gönderimden geldikten sonra SOL ALT DOKUNMATİĞİ YİNE ALGILAMIYOR KIRILMAZ CAM TAKTIĞIMDA ÇALIŞMIYOR.ARKA 2 KAMERA lensinin içinde çizik ve/veya yabancı madde var
Dördüncü Gönderim(4)
Nedeni:3. yeni arıza
Dördüncü gönderimiz EVO BT ye 09/05/2018 tarihinde yapılmıştır 25/05/2018 tarih itibariyle hâla cihazım EVO BT dedir.EVO BT'den Hukuk biriminden Gökhan PINAR ve Sosyal Medya departmanından Atacan ERGÜN ile görüşmelerimize istinaden dahi bir sonuç alınamamıştır.
Her seferinde ufacık sorunum vardı her seferinde EVO btye cihazı yolladığımda sorunumu çözmeden farklı sorunlarla cihazı bana geri yolladılar.
EVO BT den uzak durmanızı ve bu durumu tüm sosyal ağlarda paylaşmanızı ve bu durumda olanların veya olacak olanlara bi nebze fikir yardımımız olur.. Cihazım iki buçuk aydır EVO BT de..EVO BT cihazı benden çok kullandı.....Ağlanacak halimize gülüyoruz.
0544 372 90 91 bu numaradan cihazın takibine bakabilirsiniz.Numaramı dahi sisteme yalnış yazmışlar böyle bir numara yok ama böyle kaydetmişler
Tüketi Hakem Heyetine başvuruda bulundum.
THH Dosya Numarası:2018/0160.543
Sonucu tekrar burda paylaşırım benim durumumda olanlara referans olacaktır.
Sağlıcakla Kalın Hayırlı Ramazanlar
**********************************************
Cihaz 4. kez servisten geldi ve ben bozacak yerleri kalmamıştır dedim.Adamlar ahize korumasını ucundan sökmüş yerinden kalmış duruyor kırılmaz cam takarken farkettim.Ne rezillik ya bu.resim eklenecek
Ekli dosyalar
-
2.gönderim sonrası.jpg275,7 KB · Görüntüleme: 132
-
2.gönderim sonrası1.jpg61,1 KB · Görüntüleme: 131
-
2.gönderim sonrası2.jpg28,7 KB · Görüntüleme: 121
-
2.gönderim sonrası3.jpg43,1 KB · Görüntüleme: 121
-
2.gönderim sonrası4.jpg63,7 KB · Görüntüleme: 123
-
3.gönderim sonrası.png2,7 MB · Görüntüleme: 133
-
3.gönderim sonrası1.jpg1 MB · Görüntüleme: 121
-
3.gönderim sonrası2.jpg1 MB · Görüntüleme: 120
-
Servis 1. gönderim raporu.jpg744,5 KB · Görüntüleme: 115
-
Servis 2. gönderim raporu-min.jpg442,8 KB · Görüntüleme: 115
-
Servis 3. gönderim raporu.jpg431,5 KB · Görüntüleme: 115
Son düzenleme: