Yardım Mi6 "Mobil veri kotanız tükendi" Sorunu

Dralix

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus Emre
Cihazım
Mi 6
Yaş
28
Konum
Sivas
Katılım
26 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba, yaklaşık 3 aylik mi6 kullanıcısıyım son 2 gündür mobil verimi kullanamıyorum. Sebebi mi6 da bir çok kullanıcıda görülen bildirim panelinde ki "Mobil veri kotanız tükendi" hatası. Sorunun yazılımsal olduğuna emin olduğum için yardımlarınızla çözebileceği mi düşünüyorum.

Bu konu hakkında miuiturkiye forumunda bulunan tüm çözüm yollarını denedim ancak hiç birinin sorunumu çözmedigini belirtmek isterim. Sadece bazı yöntemler en fazla 2 saatliğine etkili oldu. Sonrasında sorun devam ediyor.

Edit:
Miui Sürümü: Global 9.5 / Kararli
Android Sürümü: 8.0
Edit 2:
Format attığım halde sorun devam ediyor. Ayrıca müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve hatta herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
 
Son düzenleme:

mstafag1980

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Mstafag
Cihazım
Xiaomi mi4c
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
27 Kasım 2016
Konular
8
Mesajlar
61
Tepkime puanı
16
Puanları
8
internetinize sınır getirmiş olmalısınız
 
Oyla:

hiboz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hiboz
Cihazım
12 lite
Meslek
muallim
Konum
Trabzon
Katılım
2 Haziran 2016
Konular
3
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Veri limiti ayarlamışsınız. O kotayı aştığı için uyarı veriyor.
Araçlar, güvenlik, veri kullanımı, sağ üst tekerlek (ayarlar) veri kullanımını kapat
 
Oyla:

Dralix

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yunus Emre
Cihazım
Mi 6
Yaş
28
Konum
Sivas
Katılım
26 Mayıs 2018
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Veri limiti ayarlamışsınız. O kotayı aştığı için uyarı veriyor.
Araçlar, güvenlik, veri kullanımı, sağ üst tekerlek (ayarlar) veri kullanımını kapat

Veri limitini ayarladım ve bunun farkındayım ancak sorun bu değil çünkü veri limitini aşmadım ayrıca günlük ve aylık veri limitini sorun ilk oluştuğunda kapattım ve sorun zaten devam ediyor.
 
Oyla:

hiboz

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hiboz
Cihazım
12 lite
Meslek
muallim
Konum
Trabzon
Katılım
2 Haziran 2016
Konular
3
Mesajlar
416
Çözümler
1
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Veri limitini ayarladım ve bunun farkındayım ancak sorun bu değil çünkü veri limitini aşmadım ayrıca günlük ve aylık veri limitini sorun ilk oluştuğunda kapattım ve sorun zaten devam ediyor.
Siz yine de veri limitini kapatıp tekrar bakın hata verecek mi. Çünkü ben de veri limiti koymuştum aşmadığım halde uyarı veriyordu. Kapattım düzeldi
 
Oyla:

AvserenAli

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ali
Cihazım
xiaomi mi6
Yaş
48
Konum
konya
Katılım
4 Temmuz 2018
Konular
0
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba, yaklaşık 3 aylik mi6 kullanıcısıyım son 2 gündür mobil verimi kullanamıyorum. Sebebi mi6 da bir çok kullanıcıda görülen bildirim panelinde ki "Mobil veri kotanız tükendi" hatası. Sorunun yazılımsal olduğuna emin olduğum için yardımlarınızla çözebileceği mi düşünüyorum.

Bu konu hakkında miuiturkiye forumunda bulunan tüm çözüm yollarını denedim ancak hiç birinin sorunumu çözmedigini belirtmek isterim. Sadece bazı yöntemler en fazla 2 saatliğine etkili oldu. Sonrasında sorun devam ediyor.

Edit:
Miui Sürümü: Global 9.5 / Kararli
Android Sürümü: 8.0
Edit 2:
Format attığım halde sorun devam ediyor. Ayrıca müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve hatta herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
Ayarlar - Sistem güncelleme - 3 noktalı menü işareti - Kurtarma modunda yeniden başlat ... Dene umarım sende de işe yarar. Ben 3 gün oldu kurtulalı
 
Oyla:

ihsan132

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Ali İhsan ge
Cihazım
Redmi Note 9s
Meslek
Öğrenci
Yaş
27
Konum
Ankara
Katılım
7 Ocak 2018
Konular
16
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Kardeş güvenlik kısmına gir. Su damlası olan yere tıkla. Sağ üst köşedeki dişliye tıkla. Burada yapacağın 2 ayar bölümü var. 1. Tarife - 2. Veri kullanım uyarısı.
1.TARİFE
yoğun zaman veri limitini "0" yap ( eğer faturamı hattaysan internet kalan öğrenmek istersen aylık internet paketinin yarım gb eksiğini yaz çünkü telefonun ölçtüğü değerlerle operatör farklı olabilir) kullanım periyodu sıfırlama tarihini aylık fatura yenileme dönemini seç( faturasız ise salla gitsin)veri kullanım düzeyinide %100 yap
2.VERİ KULLANIM UYARISI

Günlük veri kullanım limitinide kapat (açıksa eğer)
Veri kullanım bildirileri ve ağ hızını gösterme kısmıda keyfine kalmış.
Kardeş tavsiye ederim bu ayarları. İnş işe yarar
 
Oyla:

demirbas44

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
ÖMER
Cihazım
xiaomi mi6
Yaş
45
Konum
Denizli
Katılım
18 Haziran 2017
Konular
3
Mesajlar
68
Tepkime puanı
13
Puanları
8
hayırlı cumalar
benim çözümüm şu şekilde oldu
1. YÖNTEM: Ayarlar>Sim Kartlar & mobil ağlar>(hangi simkartsa onu tıklıyoruz ) TR TURKCELL>Erişim Noktası Adları>Altta Sıfırla var onu seçiyoruz ve telefonu kapatıp açıyoruz (yeniden başlat demeyin) bu şekilde deneyin ben bu şekilde çözdüm
2. YÖNTEM: Ayarlar>Daha Fazla (Ağ Ayarları altında)>Ağ Ayarlarını Sıfırla (bu şekilde de çözülüyor ama wifi şifrelerinizde gidiyor)
 
Son düzenleme:
Oyla:

EfeAydinlioglu

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Efe
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
31
Konum
İzmir
Katılım
19 Temmuz 2018
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Selamlar herkese,
Eğer yukarıdaki denediklerinizden sonra hala aynı problemi yaşıyorsanız bende bir öneri sunmak istiyorum garanti çözüm diyebilirim çünkü ne varsa denedim ve paylaşacağım çözüm sorunu kökten çözdü. Çok fazla detaya girmeden kısaca anlatıyorum. Telefonunuzdaki her şeyi yedekleyin ve kurtarma modunda tekrardan başlatın. Sonra adresine girin. (Adres Xiaomi'nin güncel ROM'larının bulunduğu resmi sitedir.) Bu adreste çıkan ROM'u yükleyin. (Muhtemelen telefonunuz yurt dışından getirildiği için bir sorun oluşuyor). Download kısmının yanındaki yerde Nasıl yükleyeceğiniz ingilizce olarak anlatılıyor. İyi günler.
 
Oyla:

anilsenyurt

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Anıl Şenyurt
Cihazım
Mi 6
Yaş
24
Konum
Edirne
Katılım
24 Şubat 2018
Konular
2
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bu sorunu 24 Temmuz 2018 ve 6 Ağustos 2018 tarihlerinde yaşadım. Ben de Turkcell kullanıcısıyım. İnternetteki bu sorunla ilgili şikayetlerin tamamı Turkcell kullanıcılarından gelmiş. Turkcell müşteri hizmetleri de konuyla ilgili tam olarak yardımcı olamıyorlar. Detaylı bir talep oluşturdum ve mail attım turkcell'e. Bunun üzerine arandım ve sorunla ilgili bilgi verdim. Sorun Turkcell'de genel bir uyumsuzluk sorunu gibi gözüküyor.

Turkcell'e öneri formu oluşturuldu. Daha önce de General Mobile ile ilgili böyle sık sık sorunlar yaşanmış ve General Mobile buna özel bir yazılım güncellemesi yayınlamış. Umarım Turkcell ile Xiaomi şirketler arası iletişimlerle bu sorunu giderir.

Konuyu çözümü ile birlikte geniş olarak ele aldığım yazıya ulaşmak için tıklayabilirsiniz:
 
Son düzenleme:
Oyla:
Üst Alt