- Adım
- Yunus Emre
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 28
- Konum
- Sivas
- Katılım
- 26 Mayıs 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
Merhaba, yaklaşık 3 aylik mi6 kullanıcısıyım son 2 gündür mobil verimi kullanamıyorum. Sebebi mi6 da bir çok kullanıcıda görülen bildirim panelinde ki "Mobil veri kotanız tükendi" hatası. Sorunun yazılımsal olduğuna emin olduğum için yardımlarınızla çözebileceği mi düşünüyorum.
Bu konu hakkında miuiturkiye forumunda bulunan tüm çözüm yollarını denedim ancak hiç birinin sorunumu çözmedigini belirtmek isterim. Sadece bazı yöntemler en fazla 2 saatliğine etkili oldu. Sonrasında sorun devam ediyor.
Edit:
Miui Sürümü: Global 9.5 / Kararli
Android Sürümü: 8.0
Edit 2:
Format attığım halde sorun devam ediyor. Ayrıca müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve hatta herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
Bu konu hakkında miuiturkiye forumunda bulunan tüm çözüm yollarını denedim ancak hiç birinin sorunumu çözmedigini belirtmek isterim. Sadece bazı yöntemler en fazla 2 saatliğine etkili oldu. Sonrasında sorun devam ediyor.
Edit:
Miui Sürümü: Global 9.5 / Kararli
Android Sürümü: 8.0
Edit 2:
Format attığım halde sorun devam ediyor. Ayrıca müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve hatta herhangi bir sorun olmadığını söylediler.
Son düzenleme: