- Adım
- Numan
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 30
- Konum
- Izmir
- Katılım
- 5 Eylül 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba , yaklaşık 1 ay önce hepsiburada.com'da e-Zenticc isimli mağazadan telefonu aldım ancak telefonun kutusunu actığımda lensin üzerinde toz parçaları vardı. Bu mağazayı hemen tüketici mahkeme heyetine şikayet ettim ve değişim ya da malın şuan ki değeriyle iadesini talep ettim. Tabi değişim raporu almak için telefonu delta servise gönderdim ve gönderirken sadece rapor tutulmasını istediğimi belirttiğim not ekledim. Serviste telefonun kasasını açıp temizlemiş ve başkasına göndermiş banada başka bir şahsın telefonu gönderilmiş. yaklaşık 3 hafta sonra benim durumu bildirmem ile telefonu gönderdikleri kişiden geri aldı servis. Ben durumu tabi ilk fark ettiğimde tüketici mahkeme heyetine bildirip malın yenisi ile değişimini tekrar istediğimi bildirdim. Fakat ben heyete şikayet ettiğim için bana telefon için hala değişim raporu tutamayacaklarını veya telefonu geri istesem bile geri vermeyeceklerini söylediler. Sadece şikayeti geri alırsam iade raporu verebileceklerini söylediler. Değişim raporunu hala veremezlermiş. Tabi ki telefonun onlarda kalmasını ve çözüme heyetin kararı ile ulaşacağımı bildirdim. Bundan sonraki süreçte neler yapılabilir yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. 1 aydır telefonsuz geziyorum ve telefonun fiyatı 500 lira yükseldi. Bütün bunların belge olarak kanıtı mevcut sadece önemli olan evrakların resimlerini göndereceğim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.