Yardım Mi6 Kamera Lensinde Toz Nedeniyle Yaşadığım Servis Sıkıntısı

yeni kullanici

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Numan
Cihazım
Mi 6
Yaş
30
Konum
Izmir
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba , yaklaşık 1 ay önce hepsiburada.com'da e-Zenticc isimli mağazadan telefonu aldım ancak telefonun kutusunu actığımda lensin üzerinde toz parçaları vardı. Bu mağazayı hemen tüketici mahkeme heyetine şikayet ettim ve değişim ya da malın şuan ki değeriyle iadesini talep ettim. Tabi değişim raporu almak için telefonu delta servise gönderdim ve gönderirken sadece rapor tutulmasını istediğimi belirttiğim not ekledim. Serviste telefonun kasasını açıp temizlemiş ve başkasına göndermiş banada başka bir şahsın telefonu gönderilmiş. yaklaşık 3 hafta sonra benim durumu bildirmem ile telefonu gönderdikleri kişiden geri aldı servis. Ben durumu tabi ilk fark ettiğimde tüketici mahkeme heyetine bildirip malın yenisi ile değişimini tekrar istediğimi bildirdim. Fakat ben heyete şikayet ettiğim için bana telefon için hala değişim raporu tutamayacaklarını veya telefonu geri istesem bile geri vermeyeceklerini söylediler. Sadece şikayeti geri alırsam iade raporu verebileceklerini söylediler. Değişim raporunu hala veremezlermiş. Tabi ki telefonun onlarda kalmasını ve çözüme heyetin kararı ile ulaşacağımı bildirdim. Bundan sonraki süreçte neler yapılabilir yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. 1 aydır telefonsuz geziyorum ve telefonun fiyatı 500 lira yükseldi. Bütün bunların belge olarak kanıtı mevcut sadece önemli olan evrakların resimlerini göndereceğim.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

Ekli dosyalar

  • InkedIMG_20180813_142127_HDR_LI.jpg
    InkedIMG_20180813_142127_HDR_LI.jpg
    4,4 MB · Görüntüleme: 36
  • InkedIMG_20180813_144418_HHT_LI.jpg
    InkedIMG_20180813_144418_HHT_LI.jpg
    2,3 MB · Görüntüleme: 37
  • WhatsApp Image 2018-08-18 at 13.21.02 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2018-08-18 at 13.21.02 (1).jpeg
    135,5 KB · Görüntüleme: 36

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.507
Çözümler
57
Tepkime puanı
23.942
Puanları
438
Zaten THH'ye vermişsiniz. Şu aşamada THH kararını beklemek dışında yapabileceğiniz her hangi bir şey yok. THH'ye gitmeden önce satıcı veya servis ile iletişim kurma yolunu denemiş olsaydınız büyük ihtimalle şu an bu mesajı artık eskimeye başlamış yeni cihazınızdan yazıyordunuz fakat bu aşamada THH sonucunu beklemeniz gerekiyor. Anlatımınız doğrultusunda sonuç olarak iade/değişim çıkacaktır tahmin ediyorum fakat artık Mi6 piyasada kalmadığı için firma ücret iadesi yapacaktır.
 
Oyla:

yeni kullanici

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Numan
Cihazım
Mi 6
Yaş
30
Konum
Izmir
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Teşekkürler. 2 taraflada once gorustum tabi, ama yapacaklari birsey olmadigini soylediler. O yuzden sikayet ettim. İade için telefonu aldığım 1 ay oncekı fiyattan vereceklerini söyledi delta servis ama ben o para ile hepsiburadadan aynı telefonu alamam. O yüzden değerinde istedim parayı. Sitede hala satışı yapılıyor bu arada.
 
Oyla:

Xiaomi Sapığı

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Hakkı
Cihazım
Mi Mix
Yaş
35
Konum
Ankara
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
33
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Teşekkürler. 2 taraflada once gorustum tabi, ama yapacaklari birsey olmadigini soylediler. O yuzden sikayet ettim. İade için telefonu aldığım 1 ay oncekı fiyattan vereceklerini söyledi delta servis ama ben o para ile hepsiburadadan aynı telefonu alamam. O yüzden değerinde istedim parayı. Sitede hala satışı yapılıyor bu arada.

İade parasında aldığınız günkü ücret iade edilir. Bu durumda degisim kararınız iyi olmuş. Ürünü diğer müşteriden alıp size yollasalar ve o müşteriden kaynaklı bir bir çizik kırık oluşmuş olsa cihazda bu sefer işiniz daha da zora girecekti.

Ayrıca açıkcası sırf ürünü karıştırdık diye iade kararı vereceklerini de zannetmiyorum bence THH kararını beklemelisiniz.
 
Oyla:

yeni kullanici

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Numan
Cihazım
Mi 6
Yaş
30
Konum
Izmir
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Biraz önce arayıp şikayetimi çekersem değişim raporuda verileceği söylendi. THH şikayetini çekeceğime dair belge imzalamamı istiyorlar. Tekrar arayacaklarını söylediler.
 
Oyla:

yeni kullanici

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Numan
Cihazım
Mi 6
Yaş
30
Konum
Izmir
Katılım
5 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bugün kargo geldi. İade prosedürüne uygundur diye yazmış servis yine. Telefonda o kadar anlattım. THH sonucunu bekleyeceğim anlaşılan.
 
Oyla:
Üst Alt