dediğiniz gibi yaptım tüketici hakem heyetine başvurdum.. ilk arızası bluetooth ve kulaklık giriş arızası idi..gitti kulaklık yapılmış ama bluetooth arızası devam ediyordu. ikinci kez gitti ve geldiğinde ana kart değişmiş ama bu defa da "google play hızmetleri durduruldu" uyarısı veriyordu hiç bir işlem yapamıyordum. üçüncü defa tekrar gitti geldiğinde ise bu defa "mekanik bakım yapıldı" diyor ama yine tüm işlemleri durdurmaya ve bu defa açılıp kapanmaya başladı. kvk ya gittim değişmiyor firma siz mahkemeye verin dedi...6 ayı geçmediyse tüketici hakem heyetine verin yoksa değişim talep edin arıza neydi acaba yardımcı olmaya çalışayım
değişimi "hepsi burada" mı yapıyor.bana biz karışmayız size satıcı fırma yardımcı olmalı demişlerdi.kvk garantili urune..seçimlik haklar konusunda seçimlik haklara dair aynı maddenin devamı fıkraları (ve kanunun tam metni madde gerekçeleri dahil) ve MK m.2 dikkate alınmalıdır
sorununuz çözülmüş sayılır, bedel iadeside başka tür mağduriyetten evladır geçmiş olsun, mi kullanmaya devam inşallah
çok geçmiş olsun öncelikle, şimdi hocam hepsiburada değişim yapıyor yalnız thh den net cevap gelmesi lazım ondan sonra değişim yapıyor. Hepsiburada müşteri hizmetleri bazen biz ilgilenmiyoruz diyor daha sonra tekrardan bağlanın yardımcı olan biri mutlaka çıkar. Cihazınızın sıkıntısı değişik anakart değiştirildiğinde imei kontrol ettiniz mi değişmiş mi diye ? %100 değişmesi gerekir. Zaten 3 kere gitmiş cihazınız kanuna göre 3 ve daha fazla giderse değişim oluyor. Değişim yaptıklarında bir üst model isteyin para iadesi almayın kesinlikle cihaz alamazsınız dolar malum uçtu. Mutlaka çözülür bir sıkıntınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.dediğiniz gibi yaptım tüketici hakem heyetine başvurdum.. ilk arızası bluetooth ve kulaklık giriş arızası idi..gitti kulaklık yapılmış ama bluetooth arızası devam ediyordu. ikinci kez gitti ve geldiğinde ana kart değişmiş ama bu defa da "google play hızmetleri durduruldu" uyarısı veriyordu hiç bir işlem yapamıyordum. üçüncü defa tekrar gitti geldiğinde ise bu defa "mekanik bakım yapıldı" diyor ama yine tüm işlemleri durdurmaya ve bu defa açılıp kapanmaya başladı. kvk ya gittim değişmiyor firma siz mahkemeye verin dedi...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
değişimi "hepsi burada" mı yapıyor.bana biz karışmayız size satıcı fırma yardımcı olmalı demişlerdi.kvk garantili urune..
çok teşekkür ederim.karar henüz elime gelmedi ..umarım sıkıntı yapmazlar...çok geçmiş olsun öncelikle, şimdi hocam hepsiburada değişim yapıyor yalnız thh den net cevap gelmesi lazım ondan sonra değişim yapıyor. Hepsiburada müşteri hizmetleri bazen biz ilgilenmiyoruz diyor daha sonra tekrardan bağlanın yardımcı olan biri mutlaka çıkar. Cihazınızın sıkıntısı değişik anakart değiştirildiğinde imei kontrol ettiniz mi değişmiş mi diye ? %100 değişmesi gerekir. Zaten 3 kere gitmiş cihazınız kanuna göre 3 ve daha fazla giderse değişim oluyor. Değişim yaptıklarında bir üst model isteyin para iadesi almayın kesinlikle cihaz alamazsınız dolar malum uçtu. Mutlaka çözülür bir sıkıntınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.
az önce tüketici hakem heyetinden lehime karar geldi.. hepsi buradan seçtiğim ve istanbul MYS firması tarafından gönderilen cıhaz arızasından dolayı mahkemeye vermiştim. karar "Ürünün ayıpsız bir misli ile değişimine karar verilmiştir" diyerek MYS firmasını muhattap almış.. size şimdi izlemem gereken yol hakkında bana yol göstermenizi rica edicem....şimdiden teşekkürler...seçimlik haklar konusunda seçimlik haklara dair aynı maddenin devamı fıkraları (ve kanunun tam metni madde gerekçeleri dahil) ve MK m.2 dikkate alınmalıdır
sorununuz çözülmüş sayılır, bedel iadeside başka tür mağduriyetten evladır geçmiş olsun, mi kullanmaya devam inşallah
az önce tüketici hakem heyetinden lehime karar geldi.. hepsi buradan seçtiğim ve istanbul MYS firması tarafından gönderilen cıhaz arızasından dolayı mahkemeye vermiştim. karar "Ürünün ayıpsız bir misli ile değişimine karar verilmiştir" diyerek MYS firmasını muhattap almış.. size şimdi izlemem gereken yol hakkında bana yol göstermenizi rica edicem....şimdiden teşekkürler...
[/QUOTE
cihazın bir üst modelini yollarlar büyük ihtimalle.
kararın kesinleşmesini bekleyin, bu süreçte ilgili firma size ulaşmaz ise kesinleştikten sonra firmaya ihtar çekerek kararın yerine getirilmesini talep edebilir, kararı icraya koyarakta yerine getirilmesini talep edebilirsiniz, unutmayın elinizdeki karar ilam niteliğindeaz önce tüketici hakem heyetinden lehime karar geldi.. hepsi buradan seçtiğim ve istanbul MYS firması tarafından gönderilen cıhaz arızasından dolayı mahkemeye vermiştim. karar "Ürünün ayıpsız bir misli ile değişimine karar verilmiştir" diyerek MYS firmasını muhattap almış.. size şimdi izlemem gereken yol hakkında bana yol göstermenizi rica edicem....şimdiden teşekkürler...