- Adım
- Mert
- Cihazım
- Mi5 Prime
- Yaş
- 32
- Konum
- tekirdag
- Katılım
- 29 Haziran 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 12
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- MIUI 10.2.2 Kararlı
- Telefon Modeli
- Mi5 Prime
- Bootloader Kilidi
- Bilmiyorum
Merhaba, yakşalık 1.5 yıldır kullandığım cepport mağazasından aldığım telefonum yaklaşık 1 haftadır şarj problemi yaşıyorum. adaptör kablo xiaomi'nin orjinal gönderdiği ürünler ile şarj ediyorum. Daha önce dönemlerde 1 saat kadar bir sürede %100 şarj ediyor iken şimdi 1 saatte %10 kadr şarj ediyorum. bazen hiç etmiyor yerinde sayıyor.. Telefonda şarj olurken Hızlı şarj yazıyor fakat etmiyor.. Usb ile bilgisayardan şarj ediyorum yine vasat bir şekilde aşırı yavaş şarj ediyor. yani şöyle 12 saatte %50 felan oluyor.
Şimdi delta garantiye göndericem ilk deneyimim göndersemmi göndermesemmi bilemedim.
Bana yol gösterin daha önce böyle birşey başıma gelmedi.
Not:Eski konularda çözüm bulamadım yada ben göremedim...
Not2:Telefon cepport tarafından nasıl gönderildiyse o günden beri sadece gelen otomatik güncellemeler yapıldı Andrid sürüm:8.0.0 MIUI 10.2.2 Kararlı
Şimdi delta garantiye göndericem ilk deneyimim göndersemmi göndermesemmi bilemedim.
Bana yol gösterin daha önce böyle birşey başıma gelmedi.
Not:Eski konularda çözüm bulamadım yada ben göremedim...
Not2:Telefon cepport tarafından nasıl gönderildiyse o günden beri sadece gelen otomatik güncellemeler yapıldı Andrid sürüm:8.0.0 MIUI 10.2.2 Kararlı