Yardım Mi5 Prime 1.5 Yıl aradan sonra Şarj problemi

Silva59

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
32
Konum
tekirdag
Katılım
29 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
MIUI 10.2.2 Kararlı
Telefon Modeli
Mi5 Prime
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Merhaba, yakşalık 1.5 yıldır kullandığım cepport mağazasından aldığım telefonum yaklaşık 1 haftadır şarj problemi yaşıyorum. adaptör kablo xiaomi'nin orjinal gönderdiği ürünler ile şarj ediyorum. Daha önce dönemlerde 1 saat kadar bir sürede %100 şarj ediyor iken şimdi 1 saatte %10 kadr şarj ediyorum. bazen hiç etmiyor yerinde sayıyor.. Telefonda şarj olurken Hızlı şarj yazıyor fakat etmiyor.. Usb ile bilgisayardan şarj ediyorum yine vasat bir şekilde aşırı yavaş şarj ediyor. yani şöyle 12 saatte %50 felan oluyor.

Şimdi delta garantiye göndericem ilk deneyimim göndersemmi göndermesemmi bilemedim.
Bana yol gösterin daha önce böyle birşey başıma gelmedi.



Not:Eski konularda çözüm bulamadım yada ben göremedim...
Not2:Telefon cepport tarafından nasıl gönderildiyse o günden beri sadece gelen otomatik güncellemeler yapıldı Andrid sürüm:8.0.0 MIUI 10.2.2 Kararlı
 

beyliceli

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ZEKİ
Cihazım
Mİ9T
Yaş
39
Konum
MERSİN
Katılım
28 Mart 2017
Konular
74
Mesajlar
903
Tepkime puanı
131
Puanları
58
Aynı arıza sebebiyle şu an cihazım delta Garanti de 1 haftadır sanırım mi5 lerin tümünde kronik mis bu ariza
 
Oyla:

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Merhaba, yakşalık 1.5 yıldır kullandığım cepport mağazasından aldığım telefonum yaklaşık 1 haftadır şarj problemi yaşıyorum. adaptör kablo xiaomi'nin orjinal gönderdiği ürünler ile şarj ediyorum. Daha önce dönemlerde 1 saat kadar bir sürede %100 şarj ediyor iken şimdi 1 saatte %10 kadr şarj ediyorum. bazen hiç etmiyor yerinde sayıyor.. Telefonda şarj olurken Hızlı şarj yazıyor fakat etmiyor.. Usb ile bilgisayardan şarj ediyorum yine vasat bir şekilde aşırı yavaş şarj ediyor. yani şöyle 12 saatte %50 felan oluyor.

Şimdi delta garantiye göndericem ilk deneyimim göndersemmi göndermesemmi bilemedim.
Bana yol gösterin daha önce böyle birşey başıma gelmedi.



Not:Eski konularda çözüm bulamadım yada ben göremedim...
Not2:Telefon cepport tarafından nasıl gönderildiyse o günden beri sadece gelen otomatik güncellemeler yapıldı Andrid sürüm:8.0.0 MIUI 10.2.2 Kararlı
Başka bir kabloyla şarj etmeyi denediniz mi?
 
Oyla:

Silva59

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
32
Konum
tekirdag
Katılım
29 Haziran 2017
Konular
1
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Başka bir kabloyla şarj etmeyi denediniz mi?
Hocam başka kablo yok elimde evde tek hatta köyümde tek kullanan benimdir yani malesef.. fakat adaptör hızlı şarj olmayan baska bir adaptör ile denedim. aynı.
Aynı arıza sebebiyle şu an cihazım delta Garanti de 1 haftadır sanırım mi5 lerin tümünde kronik mis bu ariza
Hocam garantiden gelince haberdar edersen çok sevinirim kronik oldugun deltamı söyledi ve garantide şuan ne gibi işlem yapıyorlar sizinkiye ve ücreti vs varmı
 
Oyla:

faramir86us

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Doruk
Cihazım
Mi 5
Yaş
43
Konum
Ankara
Katılım
25 Ocak 2016
Konular
7
Mesajlar
153
Tepkime puanı
51
Puanları
28
Hocam başka kablo yok elimde evde tek hatta köyümde tek kullanan benimdir yani malesef.. fakat adaptör hızlı şarj olmayan baska bir adaptör ile denedim. aynı.

Hocam garantiden gelince haberdar edersen çok sevinirim kronik oldugun deltamı söyledi ve garantide şuan ne gibi işlem yapıyorlar sizinkiye ve ücreti vs varmı
Mi5 kullanırken daha önce bende yaşadım, sorun kabloyu değiştirince düzelmişti. Belli bir süre sonra kablo deforme olabiliyor, bu da şarj aktarımında sıkıntı yaşatıyor.
 
Oyla:

h4lil20

Security
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
xiaomi mi5s
Meslek
Güvenlik
Yaş
32
Konum
izmir
Katılım
18 Aralık 2016
Konular
8
Mesajlar
106
Tepkime puanı
23
Puanları
18
Bende geçen sene yaşadım aynı sorunu şarj kablosunu değiştirince düzeldi.
Şarj kablosu alma imkanın varsa yeni şarj kablosu alıp dene garantiye göndermene gerek kalmaz belki şarj kablosunda olabilir sorun
 
Oyla:

beyliceli

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ZEKİ
Cihazım
Mİ9T
Yaş
39
Konum
MERSİN
Katılım
28 Mart 2017
Konular
74
Mesajlar
903
Tepkime puanı
131
Puanları
58
Hocam başka kablo yok elimde evde tek hatta köyümde tek kullanan benimdir yani malesef.. fakat adaptör hızlı şarj olmayan baska bir adaptör ile denedim. aynı.

Hocam garantiden gelince haberdar edersen çok sevinirim kronik oldugun deltamı söyledi ve garantide şuan ne gibi işlem yapıyorlar sizinkiye ve ücreti vs varmı
Hocam herkes aynı arıza mi5 lerde delta söylemedi ama daha ücret ve bişey demediler gelişmelrden haberdar ederim
 
Oyla:

StubborN

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Serkan
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
Samsun
Katılım
4 Şubat 2019
Konular
0
Mesajlar
250
Tepkime puanı
337
Puanları
78
Merhaba, yakşalık 1.5 yıldır kullandığım cepport mağazasından aldığım telefonum yaklaşık 1 haftadır şarj problemi yaşıyorum. adaptör kablo xiaomi'nin orjinal gönderdiği ürünler ile şarj ediyorum. Daha önce dönemlerde 1 saat kadar bir sürede %100 şarj ediyor iken şimdi 1 saatte %10 kadr şarj ediyorum. bazen hiç etmiyor yerinde sayıyor.. Telefonda şarj olurken Hızlı şarj yazıyor fakat etmiyor.. Usb ile bilgisayardan şarj ediyorum yine vasat bir şekilde aşırı yavaş şarj ediyor. yani şöyle 12 saatte %50 felan oluyor.

Şimdi delta garantiye göndericem ilk deneyimim göndersemmi göndermesemmi bilemedim.
Bana yol gösterin daha önce böyle birşey başıma gelmedi.



Not:Eski konularda çözüm bulamadım yada ben göremedim...
Not2:Telefon cepport tarafından nasıl gönderildiyse o günden beri sadece gelen otomatik güncellemeler yapıldı Andrid sürüm:8.0.0 MIUI 10.2.2 Kararlı
Hocam telefonu şarja taktığınızda Play Store'daki Ampere uygulaması ile mA değerini kontrol edin. Kablo kaynaklı bir sorun olabilir.
 
Oyla:

beyliceli

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ZEKİ
Cihazım
Mİ9T
Yaş
39
Konum
MERSİN
Katılım
28 Mart 2017
Konular
74
Mesajlar
903
Tepkime puanı
131
Puanları
58
Hocam telefonu şarja taktığınızda Play Store'daki Ampere uygulaması ile mA değerini kontrol edin. Kablo kaynaklı bir sorun olabilir.
Hiç alakası yok arkadaşlar Elvan çeşit kablo şarj aleti denedim soketten anakarta uzanan Power entegre iç flex sorunu
 
Oyla:
Üst Alt