Soru Mi Max 3 mü ? Redmi Note 7 mi ?

thezalim02

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut Gazi
Cihazım
Xiaomi Mi Max 3
Meslek
Backend Front Edit
Yaş
27
Konum
tr
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
44
Mesajlar
136
Tepkime puanı
90
Puanları
28
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
0
Telefon Modeli
MAX 3
Bootloader Kilidi
Açık
Merhaba bende mi max 3 var ben telefonu 3000TL aldım. Şuanda 2000TL Satım redmi note 7 almayı düşünüyorum. Sizce almalımıyım değermi hızlı yanıtlanırsa çok sevinirim
 

Berkdursun

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Berk Yigit
Cihazım
Xiomi Mi 6
Yaş
28
Konum
istanbul
Katılım
25 Haziran 2018
Konular
18
Mesajlar
176
Tepkime puanı
38
Puanları
28
Hocam bence kesinlikle ama kesinlikle değmez note 7 hakkında çok sorun duyuyorum eğer Max 3 un büyüklüğünden şikayetiniz yoksa kalmanızı öneririm

Mi 9 SE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

NAGİSA

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih Alp Ac
Cihazım
Mi 8 SE
Yaş
26
Konum
Karaman
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
8
Mesajlar
221
Tepkime puanı
149
Puanları
58
Bence deger sonuçta max 3 ün işlemcisi sd 636 note 7 nin 660 üstelik note 7 nin kamerası daha gelişmiş.
 
Oyla:

thezalim02

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut Gazi
Cihazım
Xiaomi Mi Max 3
Meslek
Backend Front Edit
Yaş
27
Konum
tr
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
44
Mesajlar
136
Tepkime puanı
90
Puanları
28
bence max 3 daha iyi gibi özellikleri nedersiniz
 
Oyla:

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Poco X3Pro
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
320
Mesajlar
4.700
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.933
Puanları
338
Merhaba bende mi max 3 var ben telefonu 3000TL aldım. Şuanda 2000TL Satım redmi note 7 almayı düşünüyorum. Sizce almalımıyım değermi hızlı yanıtlanırsa çok sevinirim


Neden böyle bir düşünceye kapıldınız hocam ? Yani max 3 den memnunsanız bence değiştirmenin manası yok. Evet note7 işlemci olarak biraz daha güçlü ama max 3 de çok iyi cihaz. Cihazınız bence halen mi cihazlarının en iyilerinden.
 
Oyla:

thezalim02

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut Gazi
Cihazım
Xiaomi Mi Max 3
Meslek
Backend Front Edit
Yaş
27
Konum
tr
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
44
Mesajlar
136
Tepkime puanı
90
Puanları
28
kamera kalitesi biraz kötü bence ama çok bir sorun ıkarmı biliyorum telefon kaliteli ama redmi note 7 daha kaliteli gibi
 
Oyla:

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Poco X3Pro
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
320
Mesajlar
4.700
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.933
Puanları
338
kamera kalitesi biraz kötü bence ama çok bir sorun ıkarmı biliyorum telefon kaliteli ama redmi note 7 daha kaliteli gibi

Bence öncelikle cihazdan neler bekliyorsunuz kendinize bir sorun. Eğer büyük ekran işinize yaramıyorsa vede batarya anlamında çokta önemli değil derseniz redmi note 7 iyi bir cihaz. Ama sırf 48mp diye redmiyi almayın. Önemli olan burada 48 olması değil. ve bence max 3 den redmiye geçiş mantıksız. Ama dedimya önemli olan sizin ne istediğiniz.
 
Oyla:

thezalim02

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut Gazi
Cihazım
Xiaomi Mi Max 3
Meslek
Backend Front Edit
Yaş
27
Konum
tr
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
44
Mesajlar
136
Tepkime puanı
90
Puanları
28
büyük ekran o kadar beklemiyorum. Ayriyeten bazı yerlerde biraz yavaş kalıyor gözümden kaçmadı değil. Kameraya gelince bana iyi kameralı bir telefon lazım. ve batarya zayti mi max 3 te bir gün boyunca yanımda şarjı bitiyor. Sadece soru şu sizce özellikleri biraz daha iyi özelliği için değil ama kamerası için değmezmi
 
Oyla:

Ironsides

Süper Üye
Yönetici
Moderatör
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Not Found
Cihazım
Poco X3Pro
Meslek
Mod
Konum
LT
Katılım
2 Ocak 2015
Konular
320
Mesajlar
4.700
Çözümler
26
Tepkime puanı
9.933
Puanları
338
büyük ekran o kadar beklemiyorum. Ayriyeten bazı yerlerde biraz yavaş kalıyor gözümden kaçmadı değil. Kameraya gelince bana iyi kameralı bir telefon lazım. ve batarya zayti mi max 3 te bir gün boyunca yanımda şarjı bitiyor. Sadece soru şu sizce özellikleri biraz daha iyi özelliği için değil ama kamerası için değmezmi

Bende max 2 var. Açıkcası kamerasından aşırı memnunum. 12mp ama sony nin 23mp kameralarından daha iyi. Elinizdeki max 3 ün kamerasından ziyade ekran ppi oranı düşük olması vede ekranın 6.9 inç olması sebebiyle belki fotoları genişleterek sıcaklıgını alıyordur. Eğer kamera sizin için vazgeçilmez ise elbette note 7 yi düşünebilirsiniz. Max 3 cihazınızı aramazsanız umarım :)
 
Oyla:

thezalim02

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut Gazi
Cihazım
Xiaomi Mi Max 3
Meslek
Backend Front Edit
Yaş
27
Konum
tr
Katılım
11 Ağustos 2018
Konular
44
Mesajlar
136
Tepkime puanı
90
Puanları
28
Kamera maalesef ki vazgeçilmezim şu an.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyla:
Üst Alt