- Adım
- hüseyin
- Cihazım
- Redmi Note 7
- Meslek
- Güvenlik
- Yaş
- 44
- Konum
- Fatsa
- Katılım
- 11 Aralık 2017
- Konular
- 209
- Mesajlar
- 5.066
- Tepkime puanı
- 20.033
- Puanları
- 338
Rica ederim hocam,o rom kurulumu çok farklı detaylı incelenip kurulması lazım twrp farklı bence bunda kalın hocam şimdilik hem ona bir kaç güncelleme lazım tam stabil değil halaEn son olarak havoc os'u cache ile mi kurabiliyormuyuz yoksa başka işlem mi yapıyoruz. Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim hocam.


MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi