- Adım
- Kaan
- Cihazım
- NOTE 12 PRO 5G
- Konum
- Mersin
- Katılım
- 25 Aralık 2021
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 18
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Yaklaşık 1 ay önce imei atıldı. Mi hesabı açıktı. Ve bugün artık mi cloud un yedekleme yapmadığını fark ettim.
Ayarlardan mi hesabını kapatmaya çalıştım. OTURUMU KAPAT yapınca BİLİNMEYEN HATA uyarısı veriyor.
Pc den mi hesabına girdim cihazı kaldırdım. ancak telefondan çıkış yapmadı.
Uygulamalardan Mİ HESABI ve CLOUD un verilerini temizledim. ancak değişen bişey yok. telefonda Mİ HESABından çıkış yapamıyorum hiçbir şekilde.
Ne yapmam gerekiyor telefonu sıfırlamak dışında çözüm var mı?
ALDIĞIM HATA EKTE
REDMİ NOTE 12 PRO 5G
Ayarlardan mi hesabını kapatmaya çalıştım. OTURUMU KAPAT yapınca BİLİNMEYEN HATA uyarısı veriyor.
Pc den mi hesabına girdim cihazı kaldırdım. ancak telefondan çıkış yapmadı.
Uygulamalardan Mİ HESABI ve CLOUD un verilerini temizledim. ancak değişen bişey yok. telefonda Mİ HESABından çıkış yapamıyorum hiçbir şekilde.
Ne yapmam gerekiyor telefonu sıfırlamak dışında çözüm var mı?
ALDIĞIM HATA EKTE
REDMİ NOTE 12 PRO 5G