- Adım
- .
- Cihazım
- .
- Meslek
- .
- Konum
- .
- Katılım
- 13 Mayıs 2014
- Konular
- 37
- Mesajlar
- 1.306
- Tepkime puanı
- 795
- Puanları
- 128
arkadaşlar unlock BL sorunu yüzünden çözüm olarak US E-Mail Support freshdesk.com dan bu versiyonu kullanmam kanusunda bilgi geldi. webde baktım bulamadım. elimizde Mi Flash Unlock_1.1.1111.1 versiyon unlock aracı dosyası var mıdır? neler denedim olmadı bide bu yolu deneyeceğim. Başka sorunlu olanlara da gerekli olur diye paylaşıyorum ve yardım bekliyorum.
teşekkürler
Gelen a mail metni:
Greetings from Xiaomi!
Thank you for sharing the snapshot with us.
I understand that you are facing issues with the bootloader. I understand your concern and apologize for the inconvenience caused to you.
I would request you to once check both the account i.e. one on the cloud and the other in the device and check whether both the Mi Account are same or not. If both the account are different then this issue occurs so would request you to apply with the same account through which you are logged in the device so that you might not face this issue.
Also, would request you to follow the below mentioned steps:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tercümesi hatalı ise affola;
Xiaomi'den selamlar!
Anlık görüntüsünü bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Önyükleme yükleyicisiyle ilgili sorunlarla karşı karşıya olduğunuzu anlıyorum. Endişenizi anlıyorum ve size verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.
Her iki hesabı da kontrol etmenizi rica ederim, yani örn.
biri bulutta, diğeri cihazda olup olmadığını kontrol edin ve hem Mi Hesabının aynı olup olmadığını kontrol edin. Her iki hesap da farklıysa, bu sorun ortaya çıkar; bu nedenle, bu soruyla yüzleşmeyeceğiniz şekilde, cihazınızda oturum açtığınız aynı hesapla başvurmanız istenir.
Ayrıca,
aşağıdaki adımları izlemenizi rica ederim:
1- Kilit açma isteğini yerleştirmek için kullanılan MID'in ( Mi hesap nosu ) telefonda olduğu gibi olduğundan emin olun
2- MIUI forumu forumuna giriş yapın ve hesapta, varsayılan cihazı, kilidini açtığınız telefonun aynısı olarak seçin
3- ADB sürücülerini bilgisayara yükleyin. (Google'da arama yapın, indirebilirsiniz)
4- Cihazı geliştirici seçeneği altındaki bilgisayara bağlamadan önce USB hata ayıklamayı etkinleştirin
Sorun devam ederse, Windows'daki "sürücülerin dijital imzasını" devre dışı bırakmanızı ve Mi Flash Unlock_1.1.1111.1 kullanmanızı rica ederiz.
teşekkürler
Gelen a mail metni:
Greetings from Xiaomi!
Thank you for sharing the snapshot with us.
I understand that you are facing issues with the bootloader. I understand your concern and apologize for the inconvenience caused to you.
I would request you to once check both the account i.e. one on the cloud and the other in the device and check whether both the Mi Account are same or not. If both the account are different then this issue occurs so would request you to apply with the same account through which you are logged in the device so that you might not face this issue.
Also, would request you to follow the below mentioned steps:
- Make sure the MID used for placing the unlock request is the same as on the phone
- Log in to the Account to MIUI forum and under account select the default device as the same phone which you are unlocking
- Install the ADB drivers to the computer. (search in Google, you can download it)
- Enable USB debugging before connect the device to computer, which is under developer option
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tercümesi hatalı ise affola;
Xiaomi'den selamlar!
Anlık görüntüsünü bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Önyükleme yükleyicisiyle ilgili sorunlarla karşı karşıya olduğunuzu anlıyorum. Endişenizi anlıyorum ve size verilen rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.
Her iki hesabı da kontrol etmenizi rica ederim, yani örn.
biri bulutta, diğeri cihazda olup olmadığını kontrol edin ve hem Mi Hesabının aynı olup olmadığını kontrol edin. Her iki hesap da farklıysa, bu sorun ortaya çıkar; bu nedenle, bu soruyla yüzleşmeyeceğiniz şekilde, cihazınızda oturum açtığınız aynı hesapla başvurmanız istenir.
Ayrıca,
aşağıdaki adımları izlemenizi rica ederim:
1- Kilit açma isteğini yerleştirmek için kullanılan MID'in ( Mi hesap nosu ) telefonda olduğu gibi olduğundan emin olun
2- MIUI forumu forumuna giriş yapın ve hesapta, varsayılan cihazı, kilidini açtığınız telefonun aynısı olarak seçin
3- ADB sürücülerini bilgisayara yükleyin. (Google'da arama yapın, indirebilirsiniz)
4- Cihazı geliştirici seçeneği altındaki bilgisayara bağlamadan önce USB hata ayıklamayı etkinleştirin
Sorun devam ederse, Windows'daki "sürücülerin dijital imzasını" devre dışı bırakmanızı ve Mi Flash Unlock_1.1.1111.1 kullanmanızı rica ederiz.
Son düzenleme: