- Katılım
- 1 Kasım 2014
- Konular
- 18
- Mesajlar
- 55
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 8
Mi router lerdrn memnun musunuz almayı düşünüyorum şu aralar firmaların promosyonlaını geri istemesinden bıktım zxel de bilin bilir çok kötü
repeaterlarda sorun var, devamlı kopuyor. gearbest'ten almıştım ticket attım sorunlu ürün diye bakalım ilgilenecekler mi? göreceğiz.