Yardım Mi Cloud'tan kilitli cihaz sorunu.

  • Konbuyu başlatan Phyton
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 5
  • Görüntüleme 747

Phyton

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Müşfiq
Cihazım
Xiaomi redmi No
Yaş
28
Konum
Hizmet
Katılım
3 Mart 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global Beta 10.01.00
Telefon Modeli
Redmi not5pro
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Arkadaşlar cihaz mi cloud ile ilgili kitlenmiş. Her hangi bilgi yok ne numara var nede gmail hesab . Hic bu sorunu coze bilen oldumu

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Stoya

Süper Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
SERDAR
Cihazım
POCO X3 NFC
Meslek
Ev Erkeği
Yaş
47
Konum
Muğla
Katılım
12 Temmuz 2019
Konular
104
Mesajlar
20.103
Çözümler
64
Tepkime puanı
16.184
Puanları
338
Konu başlığı muhteşem :)

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Konu sahibine ulaşın..

 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.987
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.727
Puanları
338
Arkadaşlar cihaz mi cloud ile ilgili kitlenmiş. Her hangi bilgi yok ne numara var nede gmail hesab . Hic bu sorunu coze bilen oldumu

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Sorunlarınızı konu başlıklarda değil de konuda yazdığınız mesaj içerisinde dile getirirseniz site düzeni açısından daha iyi olacaktır. Başlıkta sorununuzun temelini yazabilirsiniz.
Konu başlığı ve mesajınız bu nedenle düzenlenmiştir.

Sorununuza gelince, cihaz çalıntı moduna girmiş. Yani Xiaomi'nin güvenlik politikası gereği, mevcut bir Mi hesabı varken cihaz sıfırlanırsa, formatlanırsa, rom atılırsa, ilk açıldığında mevcut hesabın şifresi girilmesi istenir. Activate this device butonuna bastığınızda internete bağlanıp şifrenizi girer ve cihazı açabilirsiniz. Eğer mevcut hesap size ait değilse ya da şifreyi hatırlamıyorsanız maalesef cihazı açmanız mümkün değildir. Kırmak ta mümkün değildir. Şifreniz için bir pc'den Mi Cloud'a giriş yaparken şifremi unuttum işlemini yaparak çözüm bulabilirsiniz. Cİhaz başkasına ait ise o kişiyle irtibata geçerek şifreyi öğrenebilirsiniz. Bunların hiçbirini yapamıyorsanız cihazın kendinize ait olduğunu ispatlayacak belgelerle Xiaomi ile irtibata geçerek ya da yukarıda belirtilen @Zenex arkadaşımız gibi yetkili hesaba sahip birisiyle irtibata geçerek hesabınızı çalıntı listesinden çıkarttırabilirsiniz.
 
Oyla:

Phyton

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Müşfiq
Cihazım
Xiaomi redmi No
Yaş
28
Konum
Hizmet
Katılım
3 Mart 2020
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Sorunlarınızı konu başlıklarda değil de konuda yazdığınız mesaj içerisinde dile getirirseniz site düzeni açısından daha iyi olacaktır. Başlıkta sorununuzun temelini yazabilirsiniz.
Konu başlığı ve mesajınız bu nedenle düzenlenmiştir.

Sorununuza gelince, cihaz çalıntı moduna girmiş. Yani Xiaomi'nin güvenlik politikası gereği, mevcut bir Mi hesabı varken cihaz sıfırlanırsa, formatlanırsa, rom atılırsa, ilk açıldığında mevcut hesabın şifresi girilmesi istenir. Activate this device butonuna bastığınızda internete bağlanıp şifrenizi girer ve cihazı açabilirsiniz. Eğer mevcut hesap size ait değilse ya da şifreyi hatırlamıyorsanız maalesef cihazı açmanız mümkün değildir. Kırmak ta mümkün değildir. Şifreniz için bir pc'den Mi Cloud'a giriş yaparken şifremi unuttum işlemini yaparak çözüm bulabilirsiniz. Cİhaz başkasına ait ise o kişiyle irtibata geçerek şifreyi öğrenebilirsiniz. Bunların hiçbirini yapamıyorsanız cihazın kendinize ait olduğunu ispatlayacak belgelerle Xiaomi ile irtibata geçerek ya da yukarıda belirtilen @Zenex arkadaşımız gibi yetkili hesaba sahip birisiyle irtibata geçerek hesabınızı çalıntı listesinden çıkarttırabilirsiniz.
Hataya göre üzr isdiyorum . Yeniyim abi.

. Abi bu konuda bana Mi Azerbaycan yetkili serviz tarafindan hall ede bileceklerini bildirilmişdi . 40$ para qarsiliginda .Hatta öten ay arkadaşimin birine bu konuda yardimci olmuşdular . Cihaz her hagi bir sorun görmemiş hala .üstelik hic bir fatura belge olmadan bunu hall etdiler . Ortata hic bir bilgi yokmuşken bunu nasil hall ede bilirlerde biz yapa bilmiyoruz . Hiç bir bilgi olmadan bunu nasil yapa biliyorlar . Ne fatura ne belge ne numara ne hesab. Hiç bir bilgi yok ..
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.987
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.727
Puanları
338
Hataya göre üzr isdiyorum . Yeniyim abi.

. Abi bu konuda bana Mi Azerbaycan yetkili serviz tarafindan hall ede bileceklerini bildirilmişdi . 40$ para qarsiliginda .Hatta öten ay arkadaşimin birine bu konuda yardimci olmuşdular . Cihaz her hagi bir sorun görmemiş hala .üstelik hic bir fatura belge olmadan bunu hall etdiler . Ortata hic bir bilgi yokmuşken bunu nasil hall ede bilirlerde biz yapa bilmiyoruz . Hiç bir bilgi olmadan bunu nasil yapa biliyorlar . Ne fatura ne belge ne numara ne hesab. Hiç bir bilgi yok ..
Bu tamamen yapan kişinin değer anlayışı ile ilgili. Cihazın çalıntı olduğunu bilerek cihazı açmak hırsızlığa ortak olmak demektir. Çalıntı olmadığı ispat edilmelidir ki cihaz açılabilsin değil mi? Bu nedenle resmi servisler ve bu yetkili hesaba sahip dürüst, ahlaklı kişiler cihazın size ait olduğuna inanmadan işlem yapmazlar.
 
Oyla:

Mi kullanıcısı :(

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Onur
Cihazım
Mi 8 pro
Yaş
26
Konum
Adana
Katılım
11 Mart 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar cihaz mi cloud ile ilgili kitlenmiş. Her hangi bilgi yok ne numara var nede gmail hesab . Hic bu sorunu coze bilen oldumu

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Malesef aynı sorun suan bendede var 8 pro var elimde format attım sifre filan hic bir sey yok elimde wifi de açılmıyor hatta okumamaya başladı ne yapcam bilmiyorum yatıyor cihaz bos bos
 
Oyla:
Üst Alt