Yardım Mi Cloud Sildim ama Şifre İstiyor

dogacanyucel

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
dogacan
Cihazım
mi8
Yaş
32
Konum
ızmır
Katılım
12 Kasım 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
arkadaslar merhaba bır sorun yasamaktayım cıhazım mı 8
telefonu alalı 1 ay oldu rıtzy garantılı mıgrostan aldım
sorunum su mı cloud sıtesıne gırıp telefonumda kayıtlı olan cloudu sıldım. vede telefonumdan kaldırmadıgım ıcın sureklı sıfre ıstıyor ve hesabın sılındıgı ve sıfresı olmadıgı ıcın sıfreyı kabul etmıyor cunku boyle bır hesap yok..
rıtzy ıle telefonlasıtıgımda tekrardan bır rom atılması gerektıgını soyledıler.
. orjınal rom olurmu kendı kendıne güncelleme alırmı sızce ?
ayrıca xiaomi nin global maıl adresı ılede mesajlasıyoruz eskı hesabıı aktıf etmesı ıcın ama suana kadar bır çözume kavusturamadık . bu durumda önerınız nedır.
 

Ekli dosyalar

  • 1 (10).jpg
    1 (10).jpg
    70,6 KB · Görüntüleme: 14

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kuzey
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
26
Mesajlar
1.813
Tepkime puanı
1.158
Puanları
138
Hesabı neden silme gereği duydunuz anlamadım ama site üzerinden yeni hesap açıp telefondan giriş yapın.
 
Oyla:

snatcher

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
SNATCHER
Cihazım
Mİ A2 64GB BLK
Meslek
ECZ . TEK.
Konum
avcilar / ISTANBUL
Katılım
6 Ağustos 2018
Konular
1
Mesajlar
60
Tepkime puanı
15
Puanları
8
ben cihaza hiç bir şekilde müdahale etmedim direk bir kaç xiaomi destek mailine durumu kısaca anlatan bir yazı gönderdim benden şu bilgileri istediler ha bu arada malezya xiaomi en hızlı ve yardım sever teknik destekde bulunanlardan birisi bence direk buraya yaz 3 güne eski hesap bilgilerinle giriş yapabileceğini inşallah göreceksin benim problemimi 2 günde çözmüşler ..

mail :
service.my@xiaomi.com

gelen destek mesajı istenen belgeler :

Hi,

Greetings from Xiaomi!

Thank you for sharing the snapshot with us.

I understand that you have deleted the Mi Account without signing out from the device and regret the inconvenience that you have experienced.

We would request you to help us with the below-mentioned details so that we may assist you in a better manner.

Complete Name: (First and Last name)
Purchase Receipt/Invoice: (Please send us a clear copy)
IMEI 1 and 2: (Can be found at the back of your phone, remove the battery first (If it is removable) or at the back of your phone box)
Country: ( Where the Mi Account registered)

Once the above information is provided, we will forward it to our relevant team and processing may take few working days to complete

Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.

Thank you for being a valued customer.

Regards,
Aishwarya
Xiaomi Customer Support
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

fatura ve kutu üstündeki imelieri gözükecek şekilde kimlik ön yüzünle fotoğraflar cihazından ekran görüntüleri cloud hata mesajı ve imei nolarının gözüktüğü ekran görüntülerinin fotolarını maile ekle ve istenen bilgileri yaz problem çıkmadan 2 güne açılacaktır dostum.
 
Oyla:

dogacanyucel

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
dogacan
Cihazım
mi8
Yaş
32
Konum
ızmır
Katılım
12 Kasım 2018
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
aynısını yaptım dostum 4 haftadır maıllesıyorum tekrardan yazıcam numaranı verebılırmısın bı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hesabı neden silme gereği duydunuz anlamadım ama site üzerinden yeni hesap açıp telefondan giriş yapın.
olmuyor o sekılde
 
Oyla:

scorpion2406

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mehmet
Cihazım
mi 8
Yaş
40
Konum
kocaeli
Katılım
10 Kasım 2018
Konular
7
Mesajlar
192
Tepkime puanı
52
Puanları
28
Bu kadar çok zora sokmanın gereği nedir anlamıyorum format atarsınız hesaptan çıkış yapmadığınız için başınız ağrır hesap şifresi girme yerinde klavye çalışmaz vs vs
 
Oyla:
Üst Alt