- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Redmi Note
- Yaş
- 33
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 4 Ağustos 2016
- Konular
- 87
- Mesajlar
- 1.390
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 841
- Puanları
- 128
Bu konu sayesinde hard brick olmuş cihazlarınızı kurtarabileceksiniz
Fakat hard brick olmuş cihazınızı yetkili servise göndermeden kurtarmanın şartları var
Bu şartları sağlamıyorsanız maalesef yetkili servise göndermekten başka hiçbir çare kalmamış demektir
Fakat hard brick olmuş cihazınızı yetkili servise göndermeden kurtarmanın şartları var
Bu şartları sağlamıyorsanız maalesef yetkili servise göndermekten başka hiçbir çare kalmamış demektir
- Bilekliğin eşleştirmesini sonlandırmamış olmanız gerekmektedir
- Bilekliğin son eşli olduğu hesabın bilgilerini bilmeniz gerekmektedir
- Bileklik sorun ortaya çıktıktan sonra sıfırlanmamış olması gerekmektedir
- Mi Fit veya Amazfit ile ara ara bağlanıyorsa sorun çözülebilir
- Hiç bağlanmıyorsa maalesef yetkili servise başvurmaktan başka çare kalmamıştır
Şartları sağlıyorsanız çözüm spoylerine geçebilirsiniz
- Bilekliğin son eşli olduğu hesabın bilgilerini bilmeniz gerekmektedir
- Bileklik sorun ortaya çıktıktan sonra sıfırlanmamış olması gerekmektedir
- Mi Fit veya Amazfit ile ara ara bağlanıyorsa sorun çözülebilir
- Hiç bağlanmıyorsa maalesef yetkili servise başvurmaktan başka çare kalmamıştır
Şartları sağlıyorsanız çözüm spoylerine geçebilirsiniz
Şartlar spoylerindeki şartları sağlamıyorsanız çözüm işe yaramayacaktır
- Çözüm aslında çok basittir
- Öncelikle mevcut Mi Fit veya Amazfit uygulama sürümünüzü öğrenip not edin
- Sonra mevcut Mi Fit veya Amazfit uygulamanızı silin
- Sonra mevcut Mi Fit veya Amazfituygulama sürümünüzün bir alt sürümünü yükleyin (Mi Fit ve Amazfit Sürümleri Spoylerinden Ulaşabilirsiniz)
- Sonra uygulamaya girin
- Mi Fit'te veya Amazfit'te en son kullandığınız hesap ile giriş yapın
- Google hesaplarında giriş çok uzun sürmektedir bekleyin
- Uygulama açıldıktan sonra bilekliğe bağlanmaya çalışacaktır
- Bağlanır bağlanmaz bir yazılım güncellemesi başlayacak ve bu bitene kadar kesinlikle hiçbirşey yapmayın
- Güncelleme bittikten sonra bileklik sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam edecektir
- Play Store'den Mi Fit'i veya Amazfit'i güncelleyip açın
- Yine bir yazılım güncellemesi yapacaktır
- İşlem tamamlanmıştır
- Çözüm aslında çok basittir
- Öncelikle mevcut Mi Fit veya Amazfit uygulama sürümünüzü öğrenip not edin
- Sonra mevcut Mi Fit veya Amazfit uygulamanızı silin
- Sonra mevcut Mi Fit veya Amazfituygulama sürümünüzün bir alt sürümünü yükleyin (Mi Fit ve Amazfit Sürümleri Spoylerinden Ulaşabilirsiniz)
- Sonra uygulamaya girin
- Mi Fit'te veya Amazfit'te en son kullandığınız hesap ile giriş yapın
- Google hesaplarında giriş çok uzun sürmektedir bekleyin
- Uygulama açıldıktan sonra bilekliğe bağlanmaya çalışacaktır
- Bağlanır bağlanmaz bir yazılım güncellemesi başlayacak ve bu bitene kadar kesinlikle hiçbirşey yapmayın
- Güncelleme bittikten sonra bileklik sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam edecektir
- Play Store'den Mi Fit'i veya Amazfit'i güncelleyip açın
- Yine bir yazılım güncellemesi yapacaktır
- İşlem tamamlanmıştır
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Moderatör tarafında düzenlendi: