- Adım
- gök
- Cihazım
- Mi Band 3
- Konum
- erzincan
- Katılım
- 17 Eylül 2018
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 15
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #11
biraz karıştırmışım galiba
benim ürünümden garanti belgesi vb çıkmadı o yüzden satıcının yönlendirmesi gerek diye düşünüyordum. biraz önce trendyol canlı desteği ile konuştum ve xiaomi türkiye garantilidir sadece fatura ile gitmeniz yeterlidir dediler. bügün garantiyle de konuşacağım. sizce sadece fatura ile garantiye alırlar mı ?
benim ürünümden garanti belgesi vb çıkmadı o yüzden satıcının yönlendirmesi gerek diye düşünüyordum. biraz önce trendyol canlı desteği ile konuştum ve xiaomi türkiye garantilidir sadece fatura ile gitmeniz yeterlidir dediler. bügün garantiyle de konuşacağım. sizce sadece fatura ile garantiye alırlar mı ?