Yardım Mi band 4 ciddi sorunlar

başbuğ Lei Jun

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Akın
Cihazım
İphone 6
Yaş
28
Konum
İzmit
Katılım
28 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Herkese selamlar arkadaşlar. 6 gün önce xiaomi ailesine Mi band 4 ile katılmış bulundum fakat hayal kırıklığı ile :) hepsiburada üzerinden aldığım Xiaomi Türkiye garantili Mi band 4'te ciddi sıkıntılar var.Öncelikle sipariş ettiğim ürün elime ulaştığında garanti bandrolünün kalkmış olduğunu farkettim.İyi niyetli davranarak bandın kendiliğinden kalkmış olabileceğini düşündüm.Bir sıkıntı daha vardı gelen kargoda fatura yoktu ya da ben göremedim bilemiyorum.Cihazı açıp kullanmaya başladım buraya kadar sorun yok... Asıl sorun bundan sonra başlıyor. 1 gün kullandığım cihazı kolumdan çıkardığımda farkettim ki sensör kısmında bayağı kılcal çizikler var... Sıfır cihazın sensöründe nasıl kılcal çizik olabilir? Ayrıca adımsayar ciddi derecede yanlış çalışıyor.Kolumu oynattığımda bile takır takır adım sayıyor.Cihazı uzun zamandır kullanan arkadaşıma sordum onda test ettik ve böyle bir sıkıntı yok ama bende ise böyle bir sorun var.Oturduğum yerden 1,6 km yol yürümüşüm :) 6 gün oldu cihazı iade talebiyle hepsiburada'ya yollayacağım.Bakalım nasıl bir karar çıkacak? Konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum,teşekkürler.
 

Burakalpsen

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
26 Şubat 2018
Konular
11
Mesajlar
166
Tepkime puanı
190
Puanları
43
Herkese selamlar arkadaşlar. 6 gün önce xiaomi ailesine Mi band 4 ile katılmış bulundum fakat hayal kırıklığı ile :) hepsiburada üzerinden aldığım Xiaomi Türkiye garantili Mi band 4'te ciddi sıkıntılar var.Öncelikle sipariş ettiğim ürün elime ulaştığında garanti bandrolünün kalkmış olduğunu farkettim.İyi niyetli davranarak bandın kendiliğinden kalkmış olabileceğini düşündüm.Bir sıkıntı daha vardı gelen kargoda fatura yoktu ya da ben göremedim bilemiyorum.Cihazı açıp kullanmaya başladım buraya kadar sorun yok... Asıl sorun bundan sonra başlıyor. 1 gün kullandığım cihazı kolumdan çıkardığımda farkettim ki sensör kısmında bayağı kılcal çizikler var... Sıfır cihazın sensöründe nasıl kılcal çizik olabilir? Ayrıca adımsayar ciddi derecede yanlış çalışıyor.Kolumu oynattığımda bile takır takır adım sayıyor.Cihazı uzun zamandır kullanan arkadaşıma sordum onda test ettik ve böyle bir sıkıntı yok ama bende ise böyle bir sorun var.Oturduğum yerden 1,6 km yol yürümüşüm :) 6 gün oldu cihazı iade talebiyle hepsiburada'ya yollayacağım.Bakalım nasıl bir karar çıkacak? Konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum,teşekkürler.
Kutudan çıkarırken videoya çekmek bu yüzden önemli işte. Muhtemelen kullanıcı kaynaklı hasarlı diyerek geri yollayacaklar. Elinizde bir kanıt da olmayacak maalesef.
 

başbuğ Lei Jun

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Akın
Cihazım
İphone 6
Yaş
28
Konum
İzmit
Katılım
28 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Para boşa gitti desenize o zaman :/ İnanın aklıma hiç gelmezdi hocam.Senelerdir internetten alışveriş yaparım doğru düzgün hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar.Türkiye garantili ve hb güvencesi diye satın aldım çakallar kullanılmış ürünü paketleyip satmışlar bize tahminimce.Bilmiyorum bilekliği kullanma hevesim bile kalmadı.
 

Burakalpsen

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
27
Konum
İstanbul
Katılım
26 Şubat 2018
Konular
11
Mesajlar
166
Tepkime puanı
190
Puanları
43
Para boşa gitti desenize o zaman :/ İnanın aklıma hiç gelmezdi hocam.Senelerdir internetten alışveriş yaparım doğru düzgün hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar.Türkiye garantili ve hb güvencesi diye satın aldım çakallar kullanılmış ürünü paketleyip satmışlar bize tahminimce.Bilmiyorum bilekliği kullanma hevesim bile kalmadı.
Satıcısı da hepsiburada ise sözünüze güvenerek değişim yapabilirler umarım öyle olur. Geçmiş olsun.
 

Titanic

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
10 Ekim 2019
Konular
64
Mesajlar
179
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Para boşa gitti desenize o zaman :/ İnanın aklıma hiç gelmezdi hocam.Senelerdir internetten alışveriş yaparım doğru düzgün hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar.Türkiye garantili ve hb güvencesi diye satın aldım çakallar kullanılmış ürünü paketleyip satmışlar bize tahminimce.Bilmiyorum bilekliği kullanma hevesim bile kalmadı.
Bu bilgileri yazarak sat biraz zarar edersin ya da kullanmaya devam edebilirsiniz
 

başbuğ Lei Jun

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Akın
Cihazım
İphone 6
Yaş
28
Konum
İzmit
Katılım
28 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Kolumda takılı değilken bile nabız ölçen bir bileklik var :) kaldı ki kolu sallıyorum adım sayıyor cihaz.Gerçi ben iphone kullanıyorum sorun belki ios'a yazılan uygulama ile alakalı diyeceğim fakat bariz cihazda sıkıntı olduğunu düşünüyorum.Bu şartlarda ben bu cihazı katiyyen satmam.Alan arkadaşa ihanet etmiş oluruz Alan kişinin de işine yaramayacak ama xiaomi bize bozuk cihazı satıyor maşallah.Etik ve ahlak hak getire hocam.
 

Titanic

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
10 Ekim 2019
Konular
64
Mesajlar
179
Tepkime puanı
40
Puanları
28
Kolumda takılı değilken bile nabız ölçen bir bileklik var :) kaldı ki kolu sallıyorum adım sayıyor cihaz.Gerçi ben iphone kullanıyorum sorun belki ios'a yazılan uygulama ile alakalı diyeceğim fakat bariz cihazda sıkıntı olduğunu düşünüyorum.
Aklıma başka bir şey gelmiyor ne hocam:(
 

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
39
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
Herkese selamlar arkadaşlar. 6 gün önce xiaomi ailesine Mi band 4 ile katılmış bulundum fakat hayal kırıklığı ile :) hepsiburada üzerinden aldığım Xiaomi Türkiye garantili Mi band 4'te ciddi sıkıntılar var.Öncelikle sipariş ettiğim ürün elime ulaştığında garanti bandrolünün kalkmış olduğunu farkettim.İyi niyetli davranarak bandın kendiliğinden kalkmış olabileceğini düşündüm.Bir sıkıntı daha vardı gelen kargoda fatura yoktu ya da ben göremedim bilemiyorum.Cihazı açıp kullanmaya başladım buraya kadar sorun yok... Asıl sorun bundan sonra başlıyor. 1 gün kullandığım cihazı kolumdan çıkardığımda farkettim ki sensör kısmında bayağı kılcal çizikler var... Sıfır cihazın sensöründe nasıl kılcal çizik olabilir? Ayrıca adımsayar ciddi derecede yanlış çalışıyor.Kolumu oynattığımda bile takır takır adım sayıyor.Cihazı uzun zamandır kullanan arkadaşıma sordum onda test ettik ve böyle bir sıkıntı yok ama bende ise böyle bir sorun var.Oturduğum yerden 1,6 km yol yürümüşüm :) 6 gün oldu cihazı iade talebiyle hepsiburada'ya yollayacağım.Bakalım nasıl bir karar çıkacak? Konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum,teşekkürler.
Video olsaydı işiniz çok kolay olurdu ama bu durumda bile haklı çıkabilirsiniz. Sonuçta cihazı alalı 4 gün olmuş ve problemler belli. (Fatura yok demişsiniz faturayı dijital olarak email adresinize gönderecekler) alınan ürünü 14 gün içinde iade etme hakkınız var olur da Red ederlerse faturanız ve iade almadıklarına dair kağıt ile tüketici hakem heyetine gidin. Cihazı 2. El olarak ucuza satıp boşu boşuna zarar etmeyin. Yazacağınız dilekçe açık sade ve sorunlarınızı açıkca anlaşılabilir bir dille olsun. Zaten sizi bilirkişiye yönlendirecekler ve muhtemelen haklı görüleceksiniz. En kötü ihtimal biraz sabır ile mağduriyetiniz giderilir umarım.
 

başbuğ Lei Jun

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Akın
Cihazım
İphone 6
Yaş
28
Konum
İzmit
Katılım
28 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Bundan önce bir tüketici hakem heyeti deneyimim oldu hocam ilk defa. İphone cihazın panelinde sorun çıktı.Bariz haklıydım çünkü forumlarda benim gibi sorun yaşayan yüzlerce kullanıcı vardı.Garantiye verdim cihazı 2 kez yapmadılar,garanti dışı bıraktılar.Kronik sorundu ve dilekçede her şeyi belirttim. 7-8 ay bekledim bilirkişi dedikleri şahıs kıytırık bir telefoncuydu ve cihazlar hakkında gram bilgisi yoktu.Fakat dilekçeme olumsuz rapor verdi ve mağdur oldum.Bunda da aynı sorunu yaşayabilirim açıkçası artık uğraşmakta istemiyorum.Bütün şanssızlık ve kötü insanlar bana denk geliyor :)
 

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
39
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
Bundan önce bir tüketici hakem heyeti deneyimim oldu hocam ilk defa. İphone cihazın panelinde sorun çıktı.Bariz haklıydım çünkü forumlarda benim gibi sorun yaşayan yüzlerce kullanıcı vardı.Garantiye verdim cihazı 2 kez yapmadılar,garanti dışı bıraktılar.Kronik sorundu ve dilekçede her şeyi belirttim. 7-8 ay bekledim bilirkişi dedikleri şahıs kıytırık bir telefoncuydu ve cihazlar hakkında gram bilgisi yoktu.Fakat dilekçeme olumsuz rapor verdi ve mağdur oldum.Bunda da aynı sorunu yaşayabilirim açıkçası artık uğraşmakta istemiyorum.Bütün şanssızlık ve kötü insanlar bana denk geliyor :)
Maalesef öyle bir durum oluyor. Cihazı aldığınız yerel bir esnaf mıydı? Bu bilirkişi seçilen merdivenaltı iletişim personeli bazen tanıdık olunca birbirini tutabiliyor. Siz bilirsiniz tabi ama ben üşenmem hakkımı arardım. İnşallah hiç bunlara gerek kalmaz.
 
Üst Alt