Yardım Mi A3 Amoled Yanığı

keskin10

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Xiaomi Mi A3
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
23 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Amoled yanığı...
15 Mart'ta TR Genpa garantili satın alınan Mi A3 cihazımda, üst bildirim çubuğunda ve alt navigasyon tuşlarının bulunduğu çubukta amoled yanığı oluşmuş.
Galeride bir fotoğrafa bakarken, telefonu yan çevirince yanlarda gri fon mevcuttu. Gri fon üzerinde farkettim. Üstte bildirim çubuğunda saat, en altta ise navigasyon barı belirgin şekilde leke gibi kalmış şekilde.
Galeri dışında hiç fark etmemiştim.
Ne yapmalı?
Tecrübesi olanlar var mı? Servise yollamalı mı?
 

ramazan özkaya

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ramazan
Cihazım
Mİ A 3
Meslek
esnaf
Yaş
47
Konum
ikitelli
Katılım
15 Ocak 2020
Konular
48
Mesajlar
416
Tepkime puanı
145
Puanları
58
garantili ise hiç oynamayın hocam gönderin garantiye

Mi A3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

keskin10

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Xiaomi Mi A3
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
23 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Garantiyi düşündüm ancak bir süre daha kullandıktan sonra, daha belirgin ortaya çıkışıyla göndermek daha mantıklı olabilir mi?
Yenilense de ekran bu sorunu yaşayacağım belli ki yeni ekranda da bir süre sonra.
Peki aynı parça bir çok defa sorun çıkarınca, belli bir ücret karşılığı ya da ücretsiz yeni cihaza yönlendirme yaparlar mı?
Ek: Evofone ve Genpa servisleriyle ilgili çok şikayet mevcut. Hatta Genpa Bursa hakkında imei kopyalama, kalitesiz işçilik gibi bir çok şikayet var. Cihazı verdikten sonra cihaz daha beter olur mu, soru işaretleri mevcut.
 
Son düzenleme:

ramazan özkaya

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ramazan
Cihazım
Mİ A 3
Meslek
esnaf
Yaş
47
Konum
ikitelli
Katılım
15 Ocak 2020
Konular
48
Mesajlar
416
Tepkime puanı
145
Puanları
58
evet hocam daha belirgin olursa daha iyi olur dediğin gibi garantisi bitemmisse. bu tip yanık ve ekran sorunlarını aza indirmek için ışığı orta durumda . ve koyu tema ile kullanmak en iyi yol hocam

Mi A3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

keskin10

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Xiaomi Mi A3
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
23 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
7
Puanları
3
evet hocam daha belirgin olursa daha iyi olur dediğin gibi garantisi bitemmisse. bu tip yanık ve ekran sorunlarını aza indirmek için ışığı orta durumda . ve koyu tema ile kullanmak en iyi yol hocam

Mi A3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Genpa garantili ve 10 aylık cihaz. Şarjda kullanma, oyun oynama, ekran parlaklığını üst seviyede kullanma vs. cihazı yoracak şeyler yapmadım. Çoğu zaman kapalı şekilde şarj ettim cihazı. Ancak bildirim çubuğu ve navigasyon tuşları barı olarak yanık oluştu. Galeride dik şekilde çekilmiş bir fotoğrafı, cihaz yatayken baktığımda farkettim yanığı. Yanlarda gri fon varken belirgin şekilde görülüyor yanıklar.
 

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
150
Mesajlar
1.532
Çözümler
10
Tepkime puanı
486
Puanları
98
Garantiyi düşündüm ancak bir süre daha kullandıktan sonra, daha belirgin ortaya çıkışıyla göndermek daha mantıklı olabilir mi?
Yenilense de ekran bu sorunu yaşayacağım belli ki yeni ekranda da bir süre sonra.
Peki aynı parça bir çok defa sorun çıkarınca, belli bir ücret karşılığı ya da ücretsiz yeni cihaza yönlendirme yaparlar mı?
Ek: Evofone ve Genpa servisleriyle ilgili çok şikayet mevcut. Hatta Genpa Bursa hakkında imei kopyalama, kalitesiz işçilik gibi bir çok şikayet var. Cihazı verdikten sonra cihaz daha beter olur mu, soru işaretleri mevcut.
Merhaba hocam geçmiş olsun.Bursa da yaşıyorum note 7 cihazim cihazım için genpaya gittgimde 8 servis raporum varsa 3-4 de sorun yaşandı ekranı takarken çıtalara zarar veriyor veya arka kapak soyuluyor.Delta deneyin bir isterseniz
 

keskin10

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Xiaomi Mi A3
Yaş
30
Konum
Bursa
Katılım
23 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
23
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Merhaba hocam geçmiş olsun.Bursa da yaşıyorum note 7 cihazim cihazım için genpaya gittgimde 8 servis raporum varsa 3-4 de sorun yaşandı ekranı takarken çıtalara zarar veriyor veya arka kapak soyuluyor.Delta deneyin bir isterseniz
Şikayetvar sitesinde gördüm benzer bir şikayet Bursa Genpa servisi için. Batarya değiştirmişler, 10 günde batarya şişip kasaya zarar vermiş. Kullanıcı hatası demişler sonra. Tavsiye için teşekkür ederim.
 
Üst Alt