- Adım
- Okan
- Cihazım
- 15 Ultra
- Konum
- Yalova
- Katılım
- 13 Şubat 2020
- Konular
- 99
- Mesajlar
- 938
- Tepkime puanı
- 240
- Puanları
- 58
Bu dedikleriniz greeshan da olanlar değil mi?Şimdi gördüm teşekkür ederim. greeshan android 11 stabil kurmuştum. Bu sefer olmuş pil durumu falan gayet iyi, telefon pilinin %25 lik kısmı olmamasına rağmen gayet güzel. Hatta android 10 daki miui romlarında android sistem pil tüketimi yok.