- Adım
- SERDAR
- Cihazım
- POCO X3 NFC
- Meslek
- Ev Erkeği
- Yaş
- 48
- Konum
- Muğla
- Katılım
- 12 Temmuz 2019
- Konular
- 104
- Mesajlar
- 20.103
- Tepkime puanı
- 16.189
- Puanları
- 338
Hocam 2.3 sürümü ne zaman çıkıcak haberiniz varmıdır?
Maalesef bir tarih vermediler...
Hocam 2.3 sürümü ne zaman çıkıcak haberiniz varmıdır?
hocam orangefoxu sıkıntısız bir şekilde yükledim magiski kurdum stabil olması için sonrasında reboota girdiğimde systeme gidemiyorum telefon her kapatıp açtığımda orangefoxu açıyor nasıl telefonumu açabilirim.
forum.miuiturkiye.net
Hocam peki Shrp 2.3.2 recovery i test ettinizmi? Test ettiyseniz bir problemi varmı?2.3.2 Sürüm ve değişiklik listesi İLK sayfaya eklendi.
Hocam peki Shrp 2.3.2 recovery i test ettinizmi? Test ettiyseniz bir problemi varmı?
ben mi 9t telefonumda test ettim yedekalırken sorunsuz gözüküyor ancak yedekten açınca telefonun sensör ve popup kamerası ayarları tamamen gidiyor galiba persist yedeği problemli alıyor defalarca denedim sorunlu onun için bir önceki sürümü kullanıyorum.