Yardım Mi 8 - Parmak izi okuma sorunu?

BURAKY

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Burak
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
Konya
Katılım
23 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global 10.1.1.0
Telefon Modeli
Mi 8
Bootloader Kilidi
Açık
Zarzor bir şekilde parmak okuyucuya tanıttım fakat bu kez de okurken bazen okuyor bazen okumuyor parmak izi işlenemedi diyor yardımcı olacak birisi var mı veya sizlerde parmak okuması durumu nasıl
 
Son düzenleme:

murty

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
murat
Cihazım
mi 8
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Evet telefonların macerası bugün son buldu. 16 gündür rezil oldum.
Benim O kadar süre telefonsuz kalma şansım yok ama bana bu durumlar ilgili sonuçları paylaşırsan sevinirim hocam

Ritzy, her aradığımda telefonlarınız serviste sırada deyip başka birşey demiyorlardı. Yetkili bir kişiden bilgi almak imkansız 2 tane müşteri temsilcisinin ötesine hiçbir şekilde geçemiyorsunuz. Baştan savma cevaplar ilgisizlik had safhada. Attığım maile 10 gün oldu cevap vermediler. Migros müşteri hizmetlerini arayıp şikayet oluşturunca mağaza müdür yardımcısı hemen aradı. Kendisi baya ilgilendi ama onun verdiği bilgiler de tutarsız çıktı maalesef. Bana parmak izi hatası olan yazılımsal çözüldü diğerleri de yazılım yüklenip test edilip verilecek bugün size dönüş yapılacak dedi. 4 gün geçti arayan soran yok. Bugün artık tak etti gittim sirkeciye 10 iş gününü geçtiği için yedek telefon istedim. Ürünler verilecekti falan mırın kırın en son bir yetkili geldi 3 telefonu da iade alıyoruz dedi yaptıkları ilgisiz muameleyi bile sorgulamadım. Hemem iade raporlarını alıp migrosun yolunu tuttum. Paramı 15 gün içinde geri yatıracaklarmış. Boşu boşuna çektiğim stres sıkıntı yanıma kâr kaldı. Kısacası paramla rezil oldum. Ucuz etin yahnisi hesabı. 3 kuruş fazla verip güvenilir yerden alacağım artık.
 
Oyla:

BURAKY

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Burak
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
Konya
Katılım
23 Aralık 2018
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
1
dance~~
Evet telefonların macerası bugün son buldu. 16 gündür rezil oldum.


Ritzy, her aradığımda telefonlarınız serviste sırada deyip başka birşey demiyorlardı. Yetkili bir kişiden bilgi almak imkansız 2 tane müşteri temsilcisinin ötesine hiçbir şekilde geçemiyorsunuz. Baştan savma cevaplar ilgisizlik had safhada. Attığım maile 10 gün oldu cevap vermediler. Migros müşteri hizmetlerini arayıp şikayet oluşturunca mağaza müdür yardımcısı hemen aradı. Kendisi baya ilgilendi ama onun verdiği bilgiler de tutarsız çıktı maalesef. Bana parmak izi hatası olan yazılımsal çözüldü diğerleri de yazılım yüklenip test edilip verilecek bugün size dönüş yapılacak dedi. 4 gün geçti arayan soran yok. Bugün artık tak etti gittim sirkeciye 10 iş gününü geçtiği için yedek telefon istedim. Ürünler verilecekti falan mırın kırın en son bir yetkili geldi 3 telefonu da iade alıyoruz dedi yaptıkları ilgisiz muameleyi bile sorgulamadım. Hemem iade raporlarını alıp migrosun yolunu tuttum. Paramı 15 gün içinde geri yatıracaklarmış. Boşu boşuna çektiğim stres sıkıntı yanıma kâr kaldı. Kısacası paramla rezil oldum. Ucuz etin yahnisi hesabı. 3 kuruş fazla verip güvenilir yerden alacağım artık.
Yapma be kardeş üzdün hatta çekindim bile denilenler doğruymuş o zmn. Benim parmak izini çözdüm gibi kardeşim nadir okunmadığı durum oluyor
 
Oyla:

murty

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
murat
Cihazım
mi 8
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
dance~~

Yapma be kardeş üzdün hatta çekindim bile denilenler doğruymuş o zmn. Benim parmak izini çözdüm gibi kardeşim nadir okunmadığı durum oluyor
Belki de parmak izi sorununu çözmüşlerdir. Onun için yazılımsaldı, düzeldi demişti migros mm yardımcısı. Ama Google play uygulama yüklememe sorununu çözemedikleri için iade almış olabilirler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaslar aklinizda bulunsun. Bu gibi sorunlarla karsilasmamak icin telefonu aldiktan sonra magazadan cikmadan kamera, parmak izi, bl kilidi, ekran vs gibi kontrolleri yapin mutlaka . Migrostan cikmadan tespit etseydiniz o an degistirip yeni cihaz verirdi.
Öyle bir durum olacağını sanmıyorum. Çünkü ödemeyi yaptıktan sonra kutuyu açıyorlar. Yani sorun çıkması durumunda yine servis raporu beklenirdi bence. Ayrıca oradaki bir görevli iyi ki siz götürmüşsünüz servise dedi. Burada gidince daha geç ilgileniyorlar dedi
 
Son düzenleme:
Oyla:

Realahmet

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
Mi8
Konum
İstanbul
Katılım
18 Eylül 2018
Konular
6
Mesajlar
367
Tepkime puanı
232
Puanları
58
Belki

Öyle bir durum olacağını sanmıyorum. Çünkü ödemeyi yaptıktan sonra kutuyu açıyorlar. Yani sorun çıkması durumunda yine servis raporu beklenirdi bence. Ayrıca oradaki bir görevli iyi ki siz götürmüşsünüz servise dedi. Burada gidince daha geç ilgileniyorlar dedi
Merhaba,
Belki de parmak izi sorununu çözmüşlerdir. Onun için yazılımsaldı, düzeldi demişti migros mm yardımcısı. Ama Google play uygulama yüklememe sorununu çözemedikleri için iade almış olabilirler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Öyle bir durum olacağını sanmıyorum. Çünkü ödemeyi yaptıktan sonra kutuyu açıyorlar. Yani sorun çıkması durumunda yine servis raporu beklenirdi bence. Ayrıca oradaki bir görevli iyi ki siz götürmüşsünüz servise dedi. Burada gidince daha geç ilgileniyorlar dedi
Merhaba,
Magazadan cikmadan denerseniz degisim yapmak zorunda. Ama calisanlar dogru bilgi vermiyor maalesef. Ornek: Kapali kutu magzada actiniz nakliye sirasinda ekran kirik yada farkli urun olsun misal sac kurutma makinasi , elk supurgesi vs magazada prize taktiniz calismiyor yada kutu icerigi eksik o an servis raporu gibi birsey olmaz ama magazadan ciktiniz 10 dk sonra geri dondunuz gecmis olsun :(
 
Oyla:

murty

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
murat
Cihazım
mi 8
Yaş
34
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba,

Merhaba,
Magazadan cikmadan denerseniz degisim yapmak zorunda. Ama calisanlar dogru bilgi vermiyor maalesef. Ornek: Kapali kutu magzada actiniz nakliye sirasinda ekran kirik yada farkli urun olsun misal sac kurutma makinasi , elk supurgesi vs magazada prize taktiniz calismiyor yada kutu icerigi eksik o an servis raporu gibi birsey olmaz ama magazadan ciktiniz 10 dk sonra geri dondunuz gecmis olsun :(
Teşekkürler bilgi için.
 
Oyla:
Üst Alt