Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
YardımMİ 8 LİTE >>> Son güncellemeden sonra Whatsappa bildirimlerinde mesaj sayısının gözükmemesi
Arkadaslar merhaba, son güncellemeden sonra kilit ekrarnında whatsapptan gelen bildirimlerde mesaj sayısı görünmüyor. Bu genel bir sorun mu yoksa benimle alakalı mı? Ve yahut ayarlardan bir şey mi yapmam gerekiyor? yardımlarınızı bekliyorum, kolay gelsin.
Arkadaslar merhaba, son güncellemeden sonra kilit ekrarnında whatsapptan gelen bildirimlerde mesaj sayısı görünmüyor. Bu genel bir sorun mu yoksa benimle alakalı mı? Ve yahut ayarlardan bir şey mi yapmam gerekiyor? yardımlarınızı bekliyorum, kolay gelsin.
Bende de aynı şekilde sorun var
En önemlisi şebeke kopuyor t.telekom kullanıyorum forumlarda internette nekadar çözüm var ise hepsini ayrıca mi global a mail attım hemen dönüş yapıldı önerdiği tüm yöntem ler boş bu sorunlar son 2 güncelleme ile geldi çözüm de yok cihazdan soğudum resmen
Bende de aynı şekilde sorun var
En önemlisi şebeke kopuyor t.telekom kullanıyorum forumlarda internette nekadar çözüm var ise hepsini ayrıca mi global a mail attım hemen dönüş yapıldı önerdiği tüm yöntem ler boş bu sorunlar son 2 güncelleme ile geldi çözüm de yok cihazdan soğudum resmen
Bende de aynı şekilde sorun var
En önemlisi şebeke kopuyor t.telekom kullanıyorum forumlarda internette nekadar çözüm var ise hepsini ayrıca mi global a mail attım hemen dönüş yapıldı önerdiği tüm yöntem ler boş bu sorunlar son 2 güncelleme ile geldi çözüm de yok cihazdan soğudum resmen
Thank you for contacting Xiaomi Customer Support and sharing the snapshot with us. I am Neha and sorry to know that you are facing network issue with your device after the system update.
I would request you to check the network bands of your device in the specifications. If it does not match to the particular carrier bandwidth, so we cannot assure you that your device works with the network of your region because this particular product is designed on the basic requirement of that particular region.
Also, would request you to consult your telecom operator whether their SIM card is compatible with the phone in the network. And then please follow the below steps to check this problem:
• Please dial *#06# on your phone, and then check whether you can see the IMEI number. If you could, the phone might be in normal condition
• Please re-install the SIM card and check whether it's good for use
• Please dial *#*#4636#*#*, and check the "phone information", you'll find the network information here. If it's above -100dBm, the network condition is ok
• Please change another SIM card on the phone and check whether it's working
• Please change a new SIM card from your telecom carrier and then check whether it could use
Manual Network
1. Go to "Settings"
2. Select "Sim and Mobile Network"
3. Select "Sim" ( through which using the internet)
4. Select "Cellular Network"
5. Select "Manual"
If the issue persists, then I would request you to follow the below-mentioned steps.
Sign Out from your Mi-Account
1. Go to Settings
2. Select Mi-Account
3. Then confirm to Sign Out
Create a Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup
6. Select Accounts and Contacts & Deselect System
7. Then select Backup so that a Backup would be created
For Finding Backup File
1. Go to Internal Storage
2. Select Miui
3. Select Backup
4. Select All Backup
(Note:- Please save the Backup file in your system so that your important data would be prevented)
Factory Data Reset
1. Go to Settings
2. Go to Additional Settings
3. Go to Backup and Reset
4. Tap on Factory Data Reset
For ROM Flash follow below steps:
1. Visit
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
2. Click on downloads, select the appropriate model
3. Click on China version and download full ROM (Stable version)
4. Copy the downloaded zip file to a downloaded_rom folder in the internal storage of the device. (If you do not have the folder named downloaded_rom in your device, then request you to create a new folder by this name)
5. Go into tools select updater
6. Tap on the top right corner(...) and choose update package
7. Browse for the folder downloaded_rom and select ROM file
8. Tap on update
Restore the Backup
1. Go to Settings
2. Select Additional Settings
3. Select Backup and Reset
4. Select Local Backups
5. Select Backup File
6. Select Restore in order to complete this process
Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.
Regards,
Neha
Xiaomi Customer Support
From: Ferdi Tarun <ferditarun22@gmail.com> Sent: Friday, April 19, 2019 8:35:32 AM To: service.global Subject: 4.5g LTE network error
hello 1 month ago I bought 8 lite but with the latest coming 2 update the device is unable to fix the problem continuously from the network or other settings it is impossible to establish a lte 4.5g connection
Edirne /TURKEY
#/******本邮件及其附件含有小米公司的保密信息,仅限于发送给上面地址中列出的个人或群组。禁止任何其他人以任何形式使用(包括但不限于全部或部分地泄露、复制、或散发)本邮件中的信息。如果您错收了本邮件,请您立即电话或邮件通知发件人并删除本邮件! This e-mail and its attachments contain confidential information from XIAOMI, which is intended only for the person or entity whose address is listed above. Any use of the information contained herein in any way (including, but not limited to, total or partial disclosure, reproduction, or dissemination) by persons other than the intended recipient(s) is prohibited. If you receive this e-mail in error, please notify the sender by phone or email immediately and delete it!******/#