Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Rom işlerini yapmayalı çok zaman geçti. Telefonun içindekileri silmeden en kolay yoldan nasıl farklı roma geçerim. Sorunum için önereceğiniz rom nedir?
Hocam konuya çok yabancıyım ama yardım eder misiniz telefonu sıfırladım. Sonrasında sim kartı taktigimda sim kart görünüyor ama şebeke yok bendede konu bu mudur
Hocam konuya çok yabancıyım ama yardım eder misiniz telefonu sıfırladım. Sonrasında sim kartı taktigimda sim kart görünüyor ama şebeke yok bendede konu bu mudur
Rom işlerini yapmayalı çok zaman geçti. Telefonun içindekileri silmeden en kolay yoldan nasıl farklı roma geçerim. Sorunum için önereceğiniz rom nedir?
Şuan miui 12 kullanıyorsanız cihazım /yedekle kısmından tüm ayarları ve uygulamaları aynen yedekleyebilirsiniz . Dosyalarınız ve resimlerinizi kendiniz almanız gerek .Yedek aldıktan sonra yedek klasöründen yedeği alıp pc ye atın veya herhangi bir yere . Eu stabil rom yükleyin bundan önce format data + 4 wipe ondan sonra romu kurun mi hesabı google hesabı falan filan .Sonrası cihaz internetten yedeklemeleri falan otomatik yüklemeye çalışırsa internet bağlantısını kesin o arada yedeği MİUİ klasörü içinde AllBackup klasörünü kendiniz elle oluşturup elinizdeki yedeği AllBackup içine geri atin ve yedek aldığınız yerdeki geri yükle kısmına girip her şeyi geri yükleyin . En temiz yol bu . Komple twrp den cihaz yedeğide alabilirsiniz ama genelde rom değişmesinden kaynakli fazla bugla hatayla uğraşırsınız hiç zaman kaybına değmez. Ekler:
Vodafone da Sırf şebeke sorunu yaşadığım için, Global 12.0.3 Sürümünden Eu Stable 12.5.1 sürümüne geçtim ve kurdum. Ardından çin sürümü (v12.5.1) (fastboot) sürümünü indirip images klasör içindeki NON-HLOS.bini kurdum. (Her ne kadar bazı arkadaşlar Eu sürümünde ses gittiğini söylesede ve anroid 10 da işe yaramadığını söylesede bende sanırım yaradı ve seslerde gitmedi. ilk izlenimlerime göre 4.5 g de internet hızım defalarca ölçmeme rağmen 8 ile 11 arası çıkıyordu.
Şuanki durumda : 4g de 18 mbit 4g+ 30 mbitleri görüyorum. Yaklaşık 2 saattir sürekli izlemedeyim hiç bir kopma olmuyor (daha öncesinde 10 dakikada bir kesin kopup buga giriyodu) Umarım sorunum tamamen düzelmiştir...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Az önce bahsettiğim NON-HLOS.bin dosyasını aldığım Çin 12.5.1 romun linki :
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Cihazıma kurduğum Eu 12.5.1 romun linki :
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Vodafone da Sırf şebeke sorunu yaşadığım için, Global 12.0.3 Sürümünden Eu Stable 12.5.1 sürümüne geçtim ve kurdum. Ardından çin sürümü (v12.5.1) (fastboot) sürümünü indirip images klasör içindeki NON-HLOS.bini kurdum. (Her ne kadar bazı arkadaşlar Eu sürümünde ses gittiğini söylesede ve anroid 10 da işe yaramadığını söylesede bende sanırım yaradı ve seslerde gitmedi. ilk izlenimlerime göre 4.5 g de internet hızım defalarca ölçmeme rağmen 8 ile 11 arası çıkıyordu.
Şuanki durumda : 4g de 18 mbit 4g+ 30 mbitleri görüyorum. Yaklaşık 2 saattir sürekli izlemedeyim hiç bir kopma olmuyor (daha öncesinde 10 dakikada bir kesin kopup buga giriyodu) Umarım sorunum tamamen düzelmiştir...
Vodafone da Sırf şebeke sorunu yaşadığım için, Global 12.0.3 Sürümünden Eu Stable 12.5.1 sürümüne geçtim ve kurdum. Ardından çin sürümü (v12.5.1) (fastboot) sürümünü indirip images klasör içindeki NON-HLOS.bini kurdum. (Her ne kadar bazı arkadaşlar Eu sürümünde ses gittiğini söylesede ve anroid 10 da işe yaramadığını söylesede bende sanırım yaradı ve seslerde gitmedi. ilk izlenimlerime göre 4.5 g de internet hızım defalarca ölçmeme rağmen 8 ile 11 arası çıkıyordu.
Şuanki durumda : 4g de 18 mbit 4g+ 30 mbitleri görüyorum. Yaklaşık 2 saattir sürekli izlemedeyim hiç bir kopma olmuyor (daha öncesinde 10 dakikada bir kesin kopup buga giriyodu) Umarım sorunum tamamen düzelmiştir...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Az önce bahsettiğim NON-HLOS.bin dosyasını aldığım Çin 12.5.1 romun linki :
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Cihazıma kurduğum Eu 12.5.1 romun linki :
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir