Yardım Mi 8 Lite model cihazım açılmıyor. Lütfen Yardım detay açıklayacağım.

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Bilmiyorum. Son güncelleme hangisiyse o
Telefon Modeli
Mi 8 Lite
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Arkadaşlar hepsiburada üzerinden yaklaşık 4 ay önce aldığım Mi 8 Lite model cihazımı toplasak 10 gün bile kullanamadım. Sürekli servise göndermek zorunda kalıyorum. Sorun şu arkadaşlar cihaz durduk yere kapanıyor. Açmaya çalıştığımda ekranda renk karmaşası oluyor veyahut siyah açılış ekranı gelip gelip duruyor. /// Video yükleyemedim çok uzun geldi hatası aldım \\\ Daha 2 gün önce serviste tekrar yazılım güncellenip geldi. Yaptıkları tek şey yazılım güncellemek. Belli ki kronik sıkıntı bu. Yazılımla falan olmuyor. Şimdi tekrar servise gönderip değişim talep edeceğim. Aksi takdirde de Tüketici Hakem Heyetine gitmek durumundayım. İnanılmaz bir mağduriyet yaşıyorum. Artık servisle muhatap olmaktan sıkıldım. Hard reset denilen zımbırtıyı denedim. Sonuç yine siyah ekran. Bu sorunu yaşayan var mı ya da sorunun giderilmesinde bana yardımcı olabilecek bir arkadaşım var mı? Teşekkürler...
 

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.960
Puanları
338
İlginiz için çok teşekkürler. Ürünü hepsi burada üzerinden Evofone ithalatçı garantili aldım. Talebimi Evofone' a iletmem gerekir değil mi?
Hocam hepsiburada ile iletişime geçip durumu açıklayın, evofone ile iletişime geçeceklerdir. Evofone sorununuzu çözmezse tüketici hakem heyetine evofone'u şikayet edin. Hepsiburada yi şikayet etmeniz olumsuz sonuçlanabilir, satıcı evofone olduğu için hepsiburada aracı görevi yapıyor.
 
Oyla:

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Hocam hepsiburada ile iletişime geçip durumu açıklayın, evofone ile iletişime geçeceklerdir. Evofone sorununuzu çözmezse tüketici hakem heyetine evofone'u şikayet edin. Hepsiburada yi şikayet etmeniz olumsuz sonuçlanabilir, satıcı evofone olduğu için hepsiburada aracı görevi yapıyor.
İlginize teşekkürler.
 
Oyla:

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
39
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
Hocam hepsiburada ile iletişime geçip durumu açıklayın, evofone ile iletişime geçeceklerdir. Evofone sorununuzu çözmezse tüketici hakem heyetine evofone'u şikayet edin. Hepsiburada yi şikayet etmeniz olumsuz sonuçlanabilir, satıcı evofone olduğu için hepsiburada aracı görevi yapıyor.
Yanlış yönlendiriyorsunuz. Tüketicinin mağduriyetinde sorumlu satıcı firmadır. Nereden biliyorsun derseniz ben de tüketici hakem heyetine delta servisi vermiştim ama sağolsun thh memuru dilekçemi düzeltti. Migros ile muhatap oldum. Tecrübe ile sabit ve kesindir.
 
Oyla:

Sykoz

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
-
Cihazım
-
Konum
-
Katılım
18 Ağustos 2019
Konular
2
Mesajlar
49
Tepkime puanı
119
Puanları
33
Sorun yazılımsal gibi durmuyor zaten, neden hayalet ekran, ekranda çizgi çıkması, renk tonu farklılığı gibi donanımsal sorunlara bu teknik servisler yazılım atarak geçiştiriyor anlamıyorum. Teknolojiden anlamayan, bilmeyen bir insan bile sorunun bundan kaynaklı olmadığını anlar zaten anlamak içinde mühendis olmaya gerek yok mantık yürütmek yeterli ama ah işte şu kanunların açığından yararlanıp yık müşterinin üzerine her şeyi yapacak birşey yok siz hakkınızı sonuna kadar arayın bu ayıplı cihazın ücretini iade etmek zorundalar size, öyle yağma yok.
 
Oyla:

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
kesinlikle arayacağım. İlginize teşekkürler sonuna kadar haklısınız.
 
Oyla:

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.960
Puanları
338
Yanlış yönlendiriyorsunuz. Tüketicinin mağduriyetinde sorumlu satıcı firmadır. Nereden biliyorsun derseniz ben de tüketici hakem heyetine delta servisi vermiştim ama sağolsun thh memuru dilekçemi düzeltti. Migros ile muhatap oldum. Tecrübe ile sabit ve kesindir.
Arkadaş ürünü hepsiburada üzerinden ama evofone dan satın almış. Satıcı hepsiburada demiyor, evofone diyor. Satıcı hepsiburada deseydi yanlış yönlendirmiş olurdum, Yani yanlış yönlendirme yok.
 
Oyla:
Üst Alt