Yardım Mi 8 Lite model cihazım açılmıyor. Lütfen Yardım detay açıklayacağım.

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Bilmiyorum. Son güncelleme hangisiyse o
Telefon Modeli
Mi 8 Lite
Bootloader Kilidi
Bilmiyorum
Arkadaşlar hepsiburada üzerinden yaklaşık 4 ay önce aldığım Mi 8 Lite model cihazımı toplasak 10 gün bile kullanamadım. Sürekli servise göndermek zorunda kalıyorum. Sorun şu arkadaşlar cihaz durduk yere kapanıyor. Açmaya çalıştığımda ekranda renk karmaşası oluyor veyahut siyah açılış ekranı gelip gelip duruyor. /// Video yükleyemedim çok uzun geldi hatası aldım \\\ Daha 2 gün önce serviste tekrar yazılım güncellenip geldi. Yaptıkları tek şey yazılım güncellemek. Belli ki kronik sıkıntı bu. Yazılımla falan olmuyor. Şimdi tekrar servise gönderip değişim talep edeceğim. Aksi takdirde de Tüketici Hakem Heyetine gitmek durumundayım. İnanılmaz bir mağduriyet yaşıyorum. Artık servisle muhatap olmaktan sıkıldım. Hard reset denilen zımbırtıyı denedim. Sonuç yine siyah ekran. Bu sorunu yaşayan var mı ya da sorunun giderilmesinde bana yardımcı olabilecek bir arkadaşım var mı? Teşekkürler...
 

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
28
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
70
Mesajlar
407
Tepkime puanı
157
Puanları
58
anakart ile ilgili olma şansı yüksek öyleyse zaten cihaz çöp olmuştur peşine düşün
 
Oyla:

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
anakart ile ilgili olma şansı yüksek öyleyse zaten cihaz çöp olmuştur peşine düşün
geldiği günden beri böyle. Dediğim gibi neredeyse 10 gün dahi kullanamadım. Teşekkürler.
 
Oyla:

Bojack

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mehmet
Cihazım
Mi 8 lite
Yaş
28
Konum
izmir
Katılım
15 Haziran 2018
Konular
70
Mesajlar
407
Tepkime puanı
157
Puanları
58
geldiği günden beri böyle. Dediğim gibi neredeyse 10 gün dahi kullanamadım. Teşekkürler.
vakit nakittir direk ilgilenin yapılması gerekenleri halledin
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca geçmiş olsun :(
 
Oyla:

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.235
Çözümler
39
Tepkime puanı
8.960
Puanları
338
Hocam değişim talep edin. Değişim olmazsa önceki servis fişlerinizle birlikte tüketiciye gidin.
 
Oyla:

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Güç tuşu ve ses arttırma tuşları ile nihayet bir sonuç aldım cihaz açıldı fakat şimdi de ne wi-fi ye bağlanıyor ne de sim kartı okuyor. Delirmemek elde değil. Nerden bulaştık şu Xiaomiye bilmiyorum ki.
 
Oyla:

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
39
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
Arkadaşlar hepsiburada üzerinden yaklaşık 4 ay önce aldığım Mi 8 Lite model cihazımı toplasak 10 gün bile kullanamadım. Sürekli servise göndermek zorunda kalıyorum. Sorun şu arkadaşlar cihaz durduk yere kapanıyor. Açmaya çalıştığımda ekranda renk karmaşası oluyor veyahut siyah açılış ekranı gelip gelip duruyor. /// Video yükleyemedim çok uzun geldi hatası aldım \\\ Daha 2 gün önce serviste tekrar yazılım güncellenip geldi. Yaptıkları tek şey yazılım güncellemek. Belli ki kronik sıkıntı bu. Yazılımla falan olmuyor. Şimdi tekrar servise gönderip değişim talep edeceğim. Aksi takdirde de Tüketici Hakem Heyetine gitmek durumundayım. İnanılmaz bir mağduriyet yaşıyorum. Artık servisle muhatap olmaktan sıkıldım. Hard reset denilen zımbırtıyı denedim. Sonuç yine siyah ekran. Bu sorunu yaşayan var mı ya da sorunun giderilmesinde bana yardımcı olabilecek bir arkadaşım var mı? Teşekkürler...
Kısaca ilk 6 ay içind arıza yapan Ürün ilk gün alındığında kusurlu gibi kabul edilir ve tüketicinin seçimlik hakları doğar. Nedir bu seçimlik haklar?
Fatura bedelinde iade.
Ürünün yenisi ile değişim.
Ücretsiz tamir.
Kusur düzeyinde fiyatta indirim.
Muhtemelen son iki seçenek işinize gelmez. İlk iki seçenekten birini seçin ve talebinizi aldığınız yere iletin. Yapmazlar ise tüketici hakem heyetine başvurun ve hakkınızı arayın.
 
Oyla:

Genzo

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8Lite
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
22 Ağustos 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Kısaca ilk 6 ay içind arıza yapan Ürün ilk gün alındığında kusurlu gibi kabul edilir ve tüketicinin seçimlik hakları doğar. Nedir bu seçimlik haklar?
Fatura bedelinde iade.
Ürünün yenisi ile değişim.
Ücretsiz tamir.
Kusur düzeyinde fiyatta indirim.
Muhtemelen son iki seçenek işinize gelmez. İlk iki seçenekten birini seçin ve talebinizi aldığınız yere iletin. Yapmazlar ise tüketici hakem heyetine başvurun ve hakkınızı arayın.
İlginiz için çok teşekkürler. Ürünü hepsi burada üzerinden Evofone ithalatçı garantili aldım. Talebimi Evofone' a iletmem gerekir değil mi?
 
Oyla:

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
39
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
İlginiz için çok teşekkürler. Ürünü hepsi burada üzerinden Evofone ithalatçı garantili aldım. Talebimi Evofone' a iletmem gerekir değil mi?
Hem evofone hem de hepsiburada ya iletin. Olur da red edilir ise tüketici hakem heyetine servisi değil satıcı firmayı yani hepsiburadayı verin. Servis bu konuda muhatabınız değil. Geçmiş olsun bu arada.
 
Oyla:
Üst Alt