Yardım Mi 8 Brick Çözümü Yetkili Hesap İsteği Türkçe Anlatım

umutchatin

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Mi9
Meslek
Bilişim
Yaş
33
Konum
Antalya
Katılım
30 Aralık 2016
Konular
37
Mesajlar
445
Tepkime puanı
164
Puanları
58
Cihazı Brick olan arkadaşlar konu altına mail attığını belirtsin liste oluşturup gelişmeleri takip edebilelim.

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere Mi Türkiye bu konuda oldukça pasif kaldı ve çözüm olarak bazı arkadaşlardan 700 tl civarı paralar istedi ritzy gibi servisler daha olaydan bir haber oysa ki rusya ukrayna kazakistan gibi ülkelerdeki firmaların yetkisi var ve çözüm sağlıyor mi sizden bölgesel satıcınıza gitmenizi istiyor ama bizim satıcımız konuyu bizden öğreniyor...

cihazı brick olanlar aşağıda yazacağım şekilde mi hesabınızda tanımlı olan mail adresinden mail göndermenizi istiyorum (miui global forumundan alıntı yapılmıştır);

Kod:
Gönderilecek adres; service.global@xiaomi.com



Konu; MI ID authorization request {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"}



Mesaj;

Hi. Thousands of users, including myself  {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"} , are facing the ARB-bricked Xiaomi

phones issue.



There are literally thousands of people with soft-bricked phones due to your poorly announced

and poorly executed ARB decision, which is contrary to Xiaomi's past policies and promises

of hardware openness.



The hottest topics on the MIUI forums are about Xiaomi not addressing the issue.

It is literally a flood. Here are some, and some that have been there for weeks.



http://en.miui.com/thread-3612759-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3307173-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3624876-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3495776-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3149410-1-1.html



Xiaomi's poor decision bricked thousands of new phones.

Some users did get authorizations, most of us were left hanging.

There are now scammers who post offers to unbrick for money, who ask

people for remote access to their PC and phone. Xiaomi is putting many, many

of its customers at unacceptable risks because of the stubborn refusal to

provide the required access in a timely manner. This is completely unacceptable.

You must not reply with boilerplate excuses, but with a solution.



Please don't stall, and explain your policy and "the server process" fairly to

everyone.



And please authorize my (and everyone else's) account for EDI flashing.



Best regards


Mi ID nizi bilmiyorsanız öğrenmek için;
adresine gidin
oturum açın
sağ üst kısımda yazan rakam ID nizdir.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


orjinal konu;
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

KASIMM OzanSRC apeksx92 dorukhan ve diğer mağdur arkadaşlar için anlatımı yaptım kendi telefonum unbrick oldu sorunu çözdüm umarım sizlerinde birgün çözülür.
 
Son düzenleme:

OzanSRC

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ozan
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
İstanbul
Katılım
11 Ekim 2017
Konular
2
Mesajlar
116
Tepkime puanı
20
Puanları
18
Konu için teşekkürler. Ancak kesinlikle bu şekilde bir sonuca ulaşamayız. Xiaomi yetkili hesap dağıtımını politikaları doğrultusunda kapattı. Bootloader güvenlik önlemini de kaldırmayacağına göre cihazları ücretli tamir ettirmekten başka şansımız yok. Xiaomi kimin telefonun sahibi kimin çalıntı cihazı açmaya çalışan kişi olduğunu ayırt edemeyeceği için kilit açma yetkisini yetkili servislere veriyor sadece. Herkese gönderdikleri mesajda haklı olarak yetkili satıcınıza götürün diyorlar ama ülkemizde malesef yetkili satıcı yok. Evofone dahil kimsenin bir şeyden haberi yok. Bütün işgüzarlık telefonu ucuza mal edip Çin cihazlarını bize kakalayan üzerinde müdahale şansı bırakmayan ithalatçılarda. Xiaomi'den medet ummaktansa Tüketici mahkemelerine cihazların bize gelmeden açılmış olduğunu üzerinde bizden habersiz işlem yapıldığını, bootloader kilidi açık cihazların güvenlik açıkları olduğunu belirtir bir şekilde dilekçe ile başvurup para iadesi alınabilir hatta emsal karar olarak kilidi açık cihazlar piyasadan toplatılabilir. Ben şahsen işin içinde olduğum için Tüketici mahkemelerinin yoğunluktan dolayı hızlı karar vermeyeceğini de biliyorum ve o kadar bekleyecek durumum olmadığından cihazı edl moda sokup yetkili hesap ile kilidi kim açacaksa ona ücretli onarım yaptırmaya razıyım şuan.
 
Oyla:

xiaomifast

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
android
Cihazım
mi note pro
Yaş
39
Konum
ist
Katılım
30 Ağustos 2016
Konular
30
Mesajlar
130
Tepkime puanı
16
Puanları
18
Mi6 için çözüm varmi arkadaşlar
 
Oyla:

islmsml

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
islam
Cihazım
mi 5
Yaş
30
Konum
van
Katılım
1 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Cihazı Brick olan arkadaşlar konu altına mail attığını belirtsin liste oluşturup gelişmeleri takip edebilelim.

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere Mi Türkiye bu konuda oldukça pasif kaldı ve çözüm olarak bazı arkadaşlardan 700 tl civarı paralar istedi ritzy gibi servisler daha olaydan bir haber oysa ki rusya ukrayna kazakistan gibi ülkelerdeki firmaların yetkisi var ve çözüm sağlıyor mi sizden bölgesel satıcınıza gitmenizi istiyor ama bizim satıcımız konuyu bizden öğreniyor...

cihazı brick olanlar aşağıda yazacağım şekilde mi hesabınızda tanımlı olan mail adresinden mail göndermenizi istiyorum (miui global forumundan alıntı yapılmıştır);

Kod:
Gönderilecek adres; service.global@xiaomi.com



Konu; MI ID authorization request {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"}



Mesaj;

Hi. Thousands of users, including myself  {MI ID "IDNIZI BURAYA YAZIN"} , are facing the ARB-bricked Xiaomi

phones issue.



There are literally thousands of people with soft-bricked phones due to your poorly announced

and poorly executed ARB decision, which is contrary to Xiaomi's past policies and promises

of hardware openness.



The hottest topics on the MIUI forums are about Xiaomi not addressing the issue.

It is literally a flood. Here are some, and some that have been there for weeks.



http://en.miui.com/thread-3612759-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3307173-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3624876-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3495776-1-1.html

http://en.miui.com/thread-3149410-1-1.html



Xiaomi's poor decision bricked thousands of new phones.

Some users did get authorizations, most of us were left hanging.

There are now scammers who post offers to unbrick for money, who ask

people for remote access to their PC and phone. Xiaomi is putting many, many

of its customers at unacceptable risks because of the stubborn refusal to

provide the required access in a timely manner. This is completely unacceptable.

You must not reply with boilerplate excuses, but with a solution.



Please don't stall, and explain your policy and "the server process" fairly to

everyone.



And please authorize my (and everyone else's) account for EDI flashing.



Best regards


Mi ID nizi bilmiyorsanız öğrenmek için;
adresine gidin
oturum açın
sağ üst kısımda yazan rakam ID nizdir.

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


orjinal konu;
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

KASIMM OzanSRC apeksx92 dorukhan ve diğer mağdur arkadaşlar için anlatımı yaptım kendi telefonum unbrick oldu sorunu çözdüm umarım sizlerinde birgün çözülür.
Çok açıklayıcı olmuş teşekkürler- benimde mi9t hard brick oldu edl mod görüyor sadece
ne kadar sürede cevap gelir bilginiz varmı??
 
Oyla:
Üst Alt