Aynı sorun bende de dün başladı. Ne yapılmalı yardım ederseniz sevinirim.
aynı sorun bende de dün başladı ve aşağıda yazmış olduğum şeyleri denedim ama stabil bir çözüm alamadım (bazen anlık düzelmeler oldu 1-2 saat sonra tekrar aynı sorun yaşandı)
tarife ayarla - veri kullanımını kapattım, olmadı
tarife ayarla - veri kullanımı (açık) - tarife - yoğun zaman veri limiti güncelledim, olmadı
tarife ayarla - veri kullanımı (açık) - tarife - kullanım periyodu sıfırlama tarihini güncelledim, olmadı
Sim kartın yerini değiştirdim, olmadı
yeniden başlatma- kapatıp açma denedim, olmadı
dahili depolama alanı (3-4 tıklama) - telefon bilgileri - tercig edilen ağ türü - LTE/TD-SCDMA/UMTS olarak ayarlı, olmadı
erişim noktası adları - apn sıfırladım + sildim yeni apn ekledim, yine olmadı
şuanda hatırlayamadığım ama denemiş olduğum başka yöntemlerde olmuş olabilir.
Yardım edebilirseniz memnun kalırım, cidden can sıkıcı bir hal almaya başladı durum.
Xiaomi Mi 6, Android 8.0.0, Miui Global 9.5.6.0 (OCAMIFA)