- Adım
- Nihat
- Cihazım
- Mi 6
- Yaş
- 35
- Konum
- TOKAT
- Katılım
- 19 Kasım 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Form numarası
- 455852
Final Güncelleme (21.05.2019):
Dün akşam itibariyle telefon elime ulaştı. Bahsettiğim problemler Ekran ve elektronik parça değişimi ile giderilmiş. Olumsuz anlamda tek söyleyebileceğim şey arka kapağın yapıştırıldığı noktalarda ve ekranın çerçeve ile birleştiği noktada yapıştırıcı fazlalıkları oldu, işçilikle mi yoksa model ile mi alakalı olduğunu bilemiyorum, daha önce de benzer yorumlar okumuştum. Bunun haricinde kargo süreleri dahil 13 günde tüm problemlerin sorunsuz bir şekilde çözülmesi beni oldukça memnun etti.
Genel olarak, telefonunu düzgün kullanan ve darbe, sıvı teması vs. olmayan arkadaşlar gönül rahatlığı ile Delta servise telefonlarını yollayabilirler. Ben temiz kullandığım telefonumu gönderirken fazla korkmuşum, siz korkmayın
---
Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128 gb seramik model telefonumda bir süredir devam eden ghost screen sorunu ve ahizeden sesin az gelmesi problemi mevcut. Özellikle gri renkte ekranda izler çok bariz görünüyor. İnternetteki olumsuz yorumlardan ötürü servise göndermeye bir türlü cesaret edemememiştim fakat forum üzerinden sorunu çözülen arkadaşların da olması, buradaki teknik servis çalışanlarının ilgisi fikrimi değiştirdi.
Telefonumu servise gönderdiğimde buradan kimle ve nasıl irtibata geçebilirim? Telefonu gönderirken kutusu ile birlikte şarj aleti de dahil olmak üzere mi gönderiyoruz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Güncelleme (17.05.2019):
Delta Servis'den sms geldi telefonun 72 saat içerisinde kargoya verleceği yazıyor. Siteden kontrol ettiğimde ''Ekran, elektronik parça değişimi ve genel bakım yapılmıştır.'' ifadesi yer alıyor. Bunca zaman servisten boşuna çekinmişim gibi geldi, umarım telefon geldiğinde de memnun kalırım. Daha önce Genpa ve Samsung Türkiye servis deneyimlerim olmuştu fakat Delta şuana kadar çok daha hızlı hizmet verdi diyebilirim.
Güncelleme (08.05.2019):
Ses açma tuşunun da zaman zaman kendiliğinden çalışması üzerine yedeklerimi aldım, telefonumu biraz önce Delta Servis'e Arıza Bildirim Formu ve problemleri detaylı anlatan dilekçemi ekleyerek yolladım. Kargoya vermeden hemen önce çektiğim fotoğraflarda ekranda çıkan izleri ve telefonun genel durumunu göstermeye çalıştım.
Ekran sağ altta fotoğrafta çok az belli olan açık renkli lekelenme:
Ana ekranın çok kısa bir süre açık kalması ile oluşan izler, fotoğrafta parlama nedeniyle yine gerçekteki kadar belirgin değil. Telefonu aynı ekranda ne kadar kullanırsam izler o kadar belirgin artıyor:
Telefonun diğer fotoğrafları:
Bu da telefonumu kutudaki jelatinleri ile gönderdiğim paket ve dilekçe:
Dün akşam itibariyle telefon elime ulaştı. Bahsettiğim problemler Ekran ve elektronik parça değişimi ile giderilmiş. Olumsuz anlamda tek söyleyebileceğim şey arka kapağın yapıştırıldığı noktalarda ve ekranın çerçeve ile birleştiği noktada yapıştırıcı fazlalıkları oldu, işçilikle mi yoksa model ile mi alakalı olduğunu bilemiyorum, daha önce de benzer yorumlar okumuştum. Bunun haricinde kargo süreleri dahil 13 günde tüm problemlerin sorunsuz bir şekilde çözülmesi beni oldukça memnun etti.
Genel olarak, telefonunu düzgün kullanan ve darbe, sıvı teması vs. olmayan arkadaşlar gönül rahatlığı ile Delta servise telefonlarını yollayabilirler. Ben temiz kullandığım telefonumu gönderirken fazla korkmuşum, siz korkmayın
---
Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128 gb seramik model telefonumda bir süredir devam eden ghost screen sorunu ve ahizeden sesin az gelmesi problemi mevcut. Özellikle gri renkte ekranda izler çok bariz görünüyor. İnternetteki olumsuz yorumlardan ötürü servise göndermeye bir türlü cesaret edemememiştim fakat forum üzerinden sorunu çözülen arkadaşların da olması, buradaki teknik servis çalışanlarının ilgisi fikrimi değiştirdi.
Telefonumu servise gönderdiğimde buradan kimle ve nasıl irtibata geçebilirim? Telefonu gönderirken kutusu ile birlikte şarj aleti de dahil olmak üzere mi gönderiyoruz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Güncelleme (17.05.2019):
Delta Servis'den sms geldi telefonun 72 saat içerisinde kargoya verleceği yazıyor. Siteden kontrol ettiğimde ''Ekran, elektronik parça değişimi ve genel bakım yapılmıştır.'' ifadesi yer alıyor. Bunca zaman servisten boşuna çekinmişim gibi geldi, umarım telefon geldiğinde de memnun kalırım. Daha önce Genpa ve Samsung Türkiye servis deneyimlerim olmuştu fakat Delta şuana kadar çok daha hızlı hizmet verdi diyebilirim.
Güncelleme (08.05.2019):
Ses açma tuşunun da zaman zaman kendiliğinden çalışması üzerine yedeklerimi aldım, telefonumu biraz önce Delta Servis'e Arıza Bildirim Formu ve problemleri detaylı anlatan dilekçemi ekleyerek yolladım. Kargoya vermeden hemen önce çektiğim fotoğraflarda ekranda çıkan izleri ve telefonun genel durumunu göstermeye çalıştım.
Ekran sağ altta fotoğrafta çok az belli olan açık renkli lekelenme:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Ana ekranın çok kısa bir süre açık kalması ile oluşan izler, fotoğrafta parlama nedeniyle yine gerçekteki kadar belirgin değil. Telefonu aynı ekranda ne kadar kullanırsam izler o kadar belirgin artıyor:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Telefonun diğer fotoğrafları:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Bu da telefonumu kutudaki jelatinleri ile gönderdiğim paket ve dilekçe:
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Son düzenleme: