Çözüldü Mi 6 Ekranda Ghost Screen Sorunu ve Ahize Problemi

nyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nihat
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
TOKAT
Katılım
19 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Form numarası
455852
Final Güncelleme (21.05.2019):

Dün akşam itibariyle telefon elime ulaştı. Bahsettiğim problemler Ekran ve elektronik parça değişimi ile giderilmiş. Olumsuz anlamda tek söyleyebileceğim şey arka kapağın yapıştırıldığı noktalarda ve ekranın çerçeve ile birleştiği noktada yapıştırıcı fazlalıkları oldu, işçilikle mi yoksa model ile mi alakalı olduğunu bilemiyorum, daha önce de benzer yorumlar okumuştum. Bunun haricinde kargo süreleri dahil 13 günde tüm problemlerin sorunsuz bir şekilde çözülmesi beni oldukça memnun etti.

Genel olarak, telefonunu düzgün kullanan ve darbe, sıvı teması vs. olmayan arkadaşlar gönül rahatlığı ile Delta servise telefonlarını yollayabilirler. Ben temiz kullandığım telefonumu gönderirken fazla korkmuşum, siz korkmayın :)

---

Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128 gb seramik model telefonumda bir süredir devam eden ghost screen sorunu ve ahizeden sesin az gelmesi problemi mevcut. Özellikle gri renkte ekranda izler çok bariz görünüyor. İnternetteki olumsuz yorumlardan ötürü servise göndermeye bir türlü cesaret edemememiştim fakat forum üzerinden sorunu çözülen arkadaşların da olması, buradaki teknik servis çalışanlarının ilgisi fikrimi değiştirdi.

Telefonumu servise gönderdiğimde buradan kimle ve nasıl irtibata geçebilirim? Telefonu gönderirken kutusu ile birlikte şarj aleti de dahil olmak üzere mi gönderiyoruz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Güncelleme (17.05.2019):

Delta Servis'den sms geldi telefonun 72 saat içerisinde kargoya verleceği yazıyor. Siteden kontrol ettiğimde ''Ekran, elektronik parça değişimi ve genel bakım yapılmıştır.'' ifadesi yer alıyor. Bunca zaman servisten boşuna çekinmişim gibi geldi, umarım telefon geldiğinde de memnun kalırım. Daha önce Genpa ve Samsung Türkiye servis deneyimlerim olmuştu fakat Delta şuana kadar çok daha hızlı hizmet verdi diyebilirim.

Güncelleme (08.05.2019):

Ses açma tuşunun da zaman zaman kendiliğinden çalışması üzerine yedeklerimi aldım, telefonumu biraz önce Delta Servis'e Arıza Bildirim Formu ve problemleri detaylı anlatan dilekçemi ekleyerek yolladım. Kargoya vermeden hemen önce çektiğim fotoğraflarda ekranda çıkan izleri ve telefonun genel durumunu göstermeye çalıştım.

Ekran sağ altta fotoğrafta çok az belli olan açık renkli lekelenme:

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Ana ekranın çok kısa bir süre açık kalması ile oluşan izler, fotoğrafta parlama nedeniyle yine gerçekteki kadar belirgin değil. Telefonu aynı ekranda ne kadar kullanırsam izler o kadar belirgin artıyor:

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



Telefonun diğer fotoğrafları:

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Bu da telefonumu kutudaki jelatinleri ile gönderdiğim paket ve dilekçe:

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
 
Son düzenleme:

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Arkadaşlar merhaba, Delta garantili Mi 6 128 gb seramik model telefonumda bir süredir devam eden ghost screen sorunu ve ahizeden sesin az gelmesi problemi mevcut. Özellikle gri renkte ekranda izler çok bariz görünüyor. İnternetteki olumsuz yorumlardan ötürü servise göndermeye bir türlü cesaret edemememiştim fakat forum üzerinden sorunu çözülen arkadaşların da olması, buradaki teknik servis çalışanlarının ilgisi fikrimi değiştirdi.

Telefonumu servise gönderdiğimde buradan kimle ve nasıl irtibata geçebilirim? Telefonu gönderirken kutusu ile birlikte şarj aleti de dahil olmak üzere mi gönderiyoruz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili yaşamış olduğunuz sorunları yazarak, fatura fotokopiniz ile birlikte yurtiçi kargo ile tarafımıza göndermeniz halinde tarafınıza destek sağlanacaktır. Cihazınızı kendi kutusunda korunaklı olarak göndermeniz daha doğru olacaktır elbette. Şarj aletiniz ile ilgili bir arıza yok ise göndermeyebilirsiniz. Ayrıca iletişim bilgilerinizi bize özel mesaj yolu ile iletmeniz halinde ilgili birimlerimiz detaylı bilgi için tarafınıza ulaşacaklardır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

nyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nihat
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
TOKAT
Katılım
19 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili yaşamış olduğunuz sorunları yazarak, fatura fotokopiniz ile birlikte yurtiçi kargo ile tarafımıza göndermeniz halinde tarafınıza destek sağlanacaktır. Cihazınızı kendi kutusunda korunaklı olarak göndermeniz daha doğru olacaktır elbette. Şarj aletiniz ile ilgili bir arıza yok ise göndermeyebilirsiniz. Ayrıca iletişim bilgilerinizi bize özel mesaj yolu ile iletmeniz halinde ilgili birimlerimiz detaylı bilgi için tarafınıza ulaşacaklardır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis

Telefonum bugün akşam itibariyle servisinize ulaşmış görünüyor. İletişim bilgilerimi özel mesajla iletiyorum.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Telefonum bugün akşam itibariyle servisinize ulaşmış görünüyor. İletişim bilgilerimi özel mesajla iletiyorum.

Merhabalar,

Tarafınızdan özel mesaj gelmemiş olarak görünmektedir. Rica etsek tekrar yönlendirebilir misiniz.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Merhaba, tekrar mesaj attım.

Mesajınız ulaşmış olarak görünmektedir. Cihazınız servisimize dün ulaşmış olup şuanda kontrol aşamasındadır. Konunun takibi sağlanarak tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.
 

nyldrm

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Nihat
Cihazım
Mi 6
Yaş
35
Konum
TOKAT
Katılım
19 Kasım 2017
Konular
2
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Mesajınız ulaşmış olarak görünmektedir. Cihazınız servisimize dün ulaşmış olup şuanda kontrol aşamasındadır. Konunun takibi sağlanarak tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

Cihazım elime ulaştı, konuyu diğer arkadaşlara faydalı olması açısından güncelledim. Hizmetinizden gayet memnun kaldım, ilginiz için çok teşekkür ederim.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Cihazım elime ulaştı, konuyu diğer arkadaşlara faydalı olması açısından güncelledim. Hizmetinizden gayet memnun kaldım, ilginiz için çok teşekkür ederim.

Merhabalar,

Firmamızı tercih ettiğiniz ve olumlu görüşleriniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 
Üst Alt