Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
O halde sorun Türk Telekom kaynaklı, bende ilk fırsatta farklı operatör sim kartı ile deneme yapacağım eğer sorun devam ederse iade ederim bu şekilde kullanılmaz.
O halde sorun Türk Telekom kaynaklı, bende ilk fırsatta farklı operatör sim kartı ile deneme yapacağım eğer sorun devam ederse iade ederim bu şekilde kullanılmaz.
Güncelleme: bugün iade için Trabzona geldiğimde fark ettim ki Trabzon Merkez'de sorunsuz 4.5g erişimim var sanırım sorun Türk Telekom kaynaklı yaşadığım yerde sağlıklı sinyal alamıyorum veya telefon o aralığı desteklemiyor da olabilir çok anlamadım ama eski telefonumda 4.5g vardı. Neyse sonuç itibari ile operatör değişikliği ile telefonu kullanmaya devam edeceğim.
Bende 13t pro kullaniyorum ve turk telekom abonesiyim, trabzonda koyde bile 4.5 g cekiyor kuzenimde aldi aynini oda karabukde onda da sorun yok, tt olarak oim de 13t pro yu goruyorum yani tanitimdada sikinti yok ya telefon yada sim kart kaynakli son guncellemyi yeniden yukle dostum bi
Bende 13t pro kullaniyorum ve turk telekom abonesiyim, trabzonda koyde bile 4.5 g cekiyor kuzenimde aldi aynini oda karabukde onda da sorun yok, tt olarak oim de 13t pro yu goruyorum yani tanitimdada sikinti yok ya telefon yada sim kart kaynakli son guncellemyi yeniden yukle dostum bi
Trabzon da sorun yaşamadım şimdi rizeye geldim burda da 4.5g'de internet erişimi yok sorun kesinlikle Türk Telekom kaynaklı. Telefonu daha yeni güncelledim hatta hard reset + sıfır kurulum yaptım ama sonuç aynı. Online işlem merkezinde bende mi 13t pro olarak görüyorum ama bazı noktalarda sorun yaşatıyor şebeke neyse sorun kesinlikle TT kaynaklı bunu anladım ya gerisi önemli değil.
Bibergolge isimli arkadaşımızın da yardımıyla sorunu çözdüm. Kısaca sorunu özetleyip çözümü anlatacağım. Hattım Türk Telekom,
Artvin ilinde yaşıyorum burda kesinlikle 4.5g aktifken ne İnternet erişimim vardı ne de sms atabiliyordum sadece arama yapabiliyordum. Trabzon'a gittiğimde herhangi bir sorun yoktu aynı hat aynı telefonla olması, bende hem yazılımsal hem de TT kaynaklı olabileceği düşüncesi oluşturdu. Vodafone sim kartı ile de denedim aynı sorun vardı. Türkcell ile denediğimde hiçbir sorun yoktu. Neyse bugün Bibergolge isimli arkadaşımız sayesinde bulduğum yöntemle sorunu çözdüm. Çözüm:
Telefonun arama bölümüne *#*#3646633#*#* yazıp engeneermode açın (not: eğer geliştirici seçenekleri aktif değilse açılmaz. Öncelikle ayarlardan geliştirici seçenekleri aktif edilmeli.)
Ardından LTE CA Configure menüsüne giriş yapın
Sim kartınızın takılı olduğu slotu seçin
LTE CA off seçeneğini seçip ser butonuna basın
Telefonu yeniden başlatın sorun çözülmüş olacak.
Türk Telekom kullanan arkadaşlar sorun çözümezse Türk Telekom Online işlemler uygulaması üzerinden hat resetleme yaparak tekrar denesin sorun kesin çözülüyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bunlarda ilgili görseller.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Admin arkadaşlar konuyu kilitleyip çözüldü olarak işaretleyebilir.