Çözüldü Mi 13T Pro 4.5G İnternet Erişim Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Yasal süreyi bekliyorum yeni aldım cihazı direnç kayda gerek yok artık 1 seneyi tam tamamlıyor çift imeiler
Asıl konuya dönecek olursak sizde sorun varmı 4.5g internet erişiminde?
 

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Gayet stabil ve hizli zekilde calisiyor 4.5 g bende hatta Vodafonela aynı çekim gücü
O halde sorun Türk Telekom kaynaklı, bende ilk fırsatta farklı operatör sim kartı ile deneme yapacağım eğer sorun devam ederse iade ederim bu şekilde kullanılmaz.
 

baran4524

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
anda
Cihazım
s7
Yaş
31
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
39
Mesajlar
493
Tepkime puanı
109
Puanları
58
O halde sorun Türk Telekom kaynaklı, bende ilk fırsatta farklı operatör sim kartı ile deneme yapacağım eğer sorun devam ederse iade ederim bu şekilde kullanılmaz.
Türk Telekom kullanıyorum şuan yanlış anlaşıldı galiba
 

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Güncelleme: bugün iade için Trabzona geldiğimde fark ettim ki Trabzon Merkez'de sorunsuz 4.5g erişimim var sanırım sorun Türk Telekom kaynaklı yaşadığım yerde sağlıklı sinyal alamıyorum veya telefon o aralığı desteklemiyor da olabilir çok anlamadım ama eski telefonumda 4.5g vardı. Neyse sonuç itibari ile operatör değişikliği ile telefonu kullanmaya devam edeceğim.
 

eraycay

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eray
Cihazım
13t pro
Yaş
37
Konum
Trabzon
Katılım
10 Kasım 2023
Konular
3
Mesajlar
37
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Bende 13t pro kullaniyorum ve turk telekom abonesiyim, trabzonda koyde bile 4.5 g cekiyor kuzenimde aldi aynini oda karabukde onda da sorun yok, tt olarak oim de 13t pro yu goruyorum yani tanitimdada sikinti yok ya telefon yada sim kart kaynakli son guncellemyi yeniden yukle dostum bi
 

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Bende 13t pro kullaniyorum ve turk telekom abonesiyim, trabzonda koyde bile 4.5 g cekiyor kuzenimde aldi aynini oda karabukde onda da sorun yok, tt olarak oim de 13t pro yu goruyorum yani tanitimdada sikinti yok ya telefon yada sim kart kaynakli son guncellemyi yeniden yukle dostum bi
Trabzon da sorun yaşamadım şimdi rizeye geldim burda da 4.5g'de internet erişimi yok sorun kesinlikle Türk Telekom kaynaklı. Telefonu daha yeni güncelledim hatta hard reset + sıfır kurulum yaptım ama sonuç aynı. Online işlem merkezinde bende mi 13t pro olarak görüyorum ama bazı noktalarda sorun yaşatıyor şebeke neyse sorun kesinlikle TT kaynaklı bunu anladım ya gerisi önemli değil.
 

mrtymsk

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
Note 5 64 gb
Yaş
29
Konum
İzmir
Katılım
9 Aralık 2018
Konular
3
Mesajlar
36
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Bibergolge isimli arkadaşımızın da yardımıyla sorunu çözdüm. Kısaca sorunu özetleyip çözümü anlatacağım. Hattım Türk Telekom,
Artvin ilinde yaşıyorum burda kesinlikle 4.5g aktifken ne İnternet erişimim vardı ne de sms atabiliyordum sadece arama yapabiliyordum. Trabzon'a gittiğimde herhangi bir sorun yoktu aynı hat aynı telefonla olması, bende hem yazılımsal hem de TT kaynaklı olabileceği düşüncesi oluşturdu. Vodafone sim kartı ile de denedim aynı sorun vardı. Türkcell ile denediğimde hiçbir sorun yoktu. Neyse bugün Bibergolge isimli arkadaşımız sayesinde bulduğum yöntemle sorunu çözdüm. Çözüm:


Telefonun arama bölümüne *#*#3646633#*#* yazıp engeneermode açın (not: eğer geliştirici seçenekleri aktif değilse açılmaz. Öncelikle ayarlardan geliştirici seçenekleri aktif edilmeli.)

Ardından LTE CA Configure menüsüne giriş yapın

Sim kartınızın takılı olduğu slotu seçin

LTE CA off seçeneğini seçip ser butonuna basın

Telefonu yeniden başlatın sorun çözülmüş olacak.

Türk Telekom kullanan arkadaşlar sorun çözümezse Türk Telekom Online işlemler uygulaması üzerinden hat resetleme yaparak tekrar denesin sorun kesin çözülüyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bunlarda ilgili görseller.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Admin arkadaşlar konuyu kilitleyip çözüldü olarak işaretleyebilir.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240108_194848.jpg
    IMG_20240108_194848.jpg
    360,2 KB · Görüntüleme: 23
  • IMG_20240108_194913.jpg
    IMG_20240108_194913.jpg
    316,6 KB · Görüntüleme: 23
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt