- Adım
- Tolga
- Cihazım
- Mi 11
- Yaş
- 36
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 17 Aralık 2022
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba aynı sorun mi 11 de olmaya başladı yazılım ile alakalı olduğunu düşünüyorum aylardır böyle durum yoktu.
Bende kafasına göre takılıyor bir iki yapmıyor sonra tekrar şikayetler başlıyotHer aramada olmuyor zaten. Bir süre gözleyin
Merhabalar, yeni bir bilgi varmı acaba? Test sonucu nasıl oldu? Umarım bir gelişme vardır, kulaklık olmadan arama yapamaz hale geldimMerhaba arkadaşlar.
Xioami global ve geri bildirimden durumu izah ettim. Şimdilik benim cihazıma küçük guncelleme ile test edilecek durum. Şuanda Xioami yazılım geliştiricileri durumun farkında.
Bir başka durum eğer operatörünüz Turkcell ise turkcel de cihazı tanımıyor 4.5 ve 5g cihaz desteği sunmuyor. ağ bağlantı probleminden dolayı ses yankısı durumu oluşuyor.
Türk Telekom direk cihazı tanıyor. Ve görüşmede hiç bir ses yankı sorunu oluşmuyor.
Bu yukarıdaki operatör örnekleri bizzat test edildi.
Test güncellemesi bana gönderildikten ve test edildikten sonra sizlerede buradan bilgi vereceğim.
Evet hoparlör ses seviyesi yüksekse yankıyı karşı taraf net duyuyor. Fakat aslında ses seviyesi düşükken de yankılanma var. Daha az fark ediliyorSes yankısı devam ediyor. mi desteği aradım konuşma sırasında da zaten aynı sorun yaşandı. konuştuğum kişi hoparlör sesini biraz kısmamı tavsiye etti sorun düzeldi. sonra geri açtım sesi yankı yine başladı. konu ile ilgili şikayetvar a da yazdım. servis telefonu istiyor ben göndermek istemiyorum. teknisyenin dediğine göre kulaklık sesi çok yüksek olduğu zaman mikrofon çok hassas ses geri gidiyor.
Henüz olumlu bir sonuç yok malesef. Sizlerden ricam twitter dan xioami global sayfasına yazmanız. Bir çok kişi bastırırsa daha hızlı çözüme ulaşır.Merhabalar, yeni bir bilgi varmı acaba? Test sonucu nasıl oldu? Umarım bir gelişme vardır, kulaklık olmadan arama yapamaz hale geldim
sorun devam ediyor diye geri bildirim yapın.Konuyla alakalı geri bildirimime böyle bir cevap geldi. Yaklaşık bir aydır sorun yaşamadığımdan cevabi yazıdakileri uygulamadım. Belki siz denemek istersiniz.
Arkadaşlar 14.01.2022 cihazımı değiştirdiler eski cihaz ve sorunları eksiklikleri yazılı olarak Xiaomi ye bildirildi. Yarında servis noktasında EEA rom yükletecegim. Şuanda yankı yapmadı.xiaomi ye geri bildirim yapmıştım yankı devam ediyor diye böyle bir geri bildirim yaptılar.
Sayın müşterimiz, Bu sorunu çözmek için geçici bir sürüm yayınlanmak üzere, doğrulamaya yardımcı olmak ister misiniz? Lütfen Dikkat: Geçici sürümdeki bazı uygulamalar (Google play, Google pay ve Netflix vb.) normal şekilde kullanılamaz. doğrulama geçerse yakında resmi sürümü göndereceğiz Desteğiniz için teşekkürler.
bence herkes geri bildirim yapsın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
sorun devam ediyor diye geri bildirim yapın.