Yardım Mi 12T Pro ses yankı problemi

tolgaafsar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Tolga
Cihazım
Mi 11
Yaş
36
Konum
İstanbul
Katılım
17 Aralık 2022
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba aynı sorun mi 11 de olmaya başladı yazılım ile alakalı olduğunu düşünüyorum aylardır böyle durum yoktu.
 

samed85

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
samed
Cihazım
Xiaomi 12T Pro
Yaş
39
Konum
istanbul
Katılım
26 Aralık 2022
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar.

Xioami global ve geri bildirimden durumu izah ettim. Şimdilik benim cihazıma küçük guncelleme ile test edilecek durum. Şuanda Xioami yazılım geliştiricileri durumun farkında.

Bir başka durum eğer operatörünüz Turkcell ise turkcel de cihazı tanımıyor 4.5 ve 5g cihaz desteği sunmuyor. ağ bağlantı probleminden dolayı ses yankısı durumu oluşuyor.

Türk Telekom direk cihazı tanıyor. Ve görüşmede hiç bir ses yankı sorunu oluşmuyor.

Bu yukarıdaki operatör örnekleri bizzat test edildi.

Test güncellemesi bana gönderildikten ve test edildikten sonra sizlerede buradan bilgi vereceğim.
Merhabalar, yeni bir bilgi varmı acaba? Test sonucu nasıl oldu? Umarım bir gelişme vardır, kulaklık olmadan arama yapamaz hale geldim
 

LEON KENNEDY

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Leon kennedy
Cihazım
Mi 12T PRO
Yaş
27
Konum
Türkiye
Katılım
30 Aralık 2022
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yankı problemi bende sadece hoparlerdeyken oluyor ahizede yada kulaklık da yok onun nedenide tahminim cihazda hem yukarda hem aşağıda hoparlör ve mikrofon olduğu için olabilir yada Mİ 12T pronun hızına diğer telefonlar yetişemiyor uçakdan hızlı 😂😂😂
 

Quexeel

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Hüseyin
Cihazım
Xioami 12T Pro
Yaş
36
Konum
İstanbul
Katılım
10 Aralık 2022
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konuyla alakalı geri bildirimime böyle bir cevap geldi. Yaklaşık bir aydır sorun yaşamadığımdan cevabi yazıdakileri uygulamadım. Belki siz denemek istersiniz.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2022-12-31-19-22-31-675_com.miui.bugreport.jpg
    Screenshot_2022-12-31-19-22-31-675_com.miui.bugreport.jpg
    815,8 KB · Görüntüleme: 50

EmrahEsmer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emrah Esmer
Cihazım
Note 8 pro
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
3 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
34
Tepkime puanı
4
Puanları
8
Ses yankısı devam ediyor. mi desteği aradım konuşma sırasında da zaten aynı sorun yaşandı. konuştuğum kişi hoparlör sesini biraz kısmamı tavsiye etti sorun düzeldi. sonra geri açtım sesi yankı yine başladı. konu ile ilgili şikayetvar a da yazdım. servis telefonu istiyor ben göndermek istemiyorum. teknisyenin dediğine göre kulaklık sesi çok yüksek olduğu zaman mikrofon çok hassas ses geri gidiyor.
 

aaksar

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Anıl
Cihazım
Xiaomi 12T pro
Yaş
51
Konum
yalova
Katılım
2 Kasım 2022
Konular
0
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Ses yankısı devam ediyor. mi desteği aradım konuşma sırasında da zaten aynı sorun yaşandı. konuştuğum kişi hoparlör sesini biraz kısmamı tavsiye etti sorun düzeldi. sonra geri açtım sesi yankı yine başladı. konu ile ilgili şikayetvar a da yazdım. servis telefonu istiyor ben göndermek istemiyorum. teknisyenin dediğine göre kulaklık sesi çok yüksek olduğu zaman mikrofon çok hassas ses geri gidiyor.
Evet hoparlör ses seviyesi yüksekse yankıyı karşı taraf net duyuyor. Fakat aslında ses seviyesi düşükken de yankılanma var. Daha az fark ediliyor
 

sermeydan70

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mİ 12T PRO
Konum
İstanbul
Katılım
25 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
42
Çözümler
1
Tepkime puanı
21
Puanları
8
Merhabalar, yeni bir bilgi varmı acaba? Test sonucu nasıl oldu? Umarım bir gelişme vardır, kulaklık olmadan arama yapamaz hale geldim
Henüz olumlu bir sonuç yok malesef. Sizlerden ricam twitter dan xioami global sayfasına yazmanız. Bir çok kişi bastırırsa daha hızlı çözüme ulaşır.
 

EmrahEsmer

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Emrah Esmer
Cihazım
Note 8 pro
Yaş
40
Konum
İskenderun
Katılım
3 Mayıs 2020
Konular
10
Mesajlar
34
Tepkime puanı
4
Puanları
8
xiaomi ye geri bildirim yapmıştım yankı devam ediyor diye böyle bir geri bildirim yaptılar.
Sayın müşterimiz, Bu sorunu çözmek için geçici bir sürüm yayınlanmak üzere, doğrulamaya yardımcı olmak ister misiniz? Lütfen Dikkat: Geçici sürümdeki bazı uygulamalar (Google play, Google pay ve Netflix vb.) normal şekilde kullanılamaz. doğrulama geçerse yakında resmi sürümü göndereceğiz Desteğiniz için teşekkürler.
bence herkes geri bildirim yapsın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Konuyla alakalı geri bildirimime böyle bir cevap geldi. Yaklaşık bir aydır sorun yaşamadığımdan cevabi yazıdakileri uygulamadım. Belki siz denemek istersiniz.
sorun devam ediyor diye geri bildirim yapın.
 

sermeydan70

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mİ 12T PRO
Konum
İstanbul
Katılım
25 Eylül 2019
Konular
3
Mesajlar
42
Çözümler
1
Tepkime puanı
21
Puanları
8
xiaomi ye geri bildirim yapmıştım yankı devam ediyor diye böyle bir geri bildirim yaptılar.
Sayın müşterimiz, Bu sorunu çözmek için geçici bir sürüm yayınlanmak üzere, doğrulamaya yardımcı olmak ister misiniz? Lütfen Dikkat: Geçici sürümdeki bazı uygulamalar (Google play, Google pay ve Netflix vb.) normal şekilde kullanılamaz. doğrulama geçerse yakında resmi sürümü göndereceğiz Desteğiniz için teşekkürler.
bence herkes geri bildirim yapsın.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


sorun devam ediyor diye geri bildirim yapın.
Arkadaşlar 14.01.2022 cihazımı değiştirdiler eski cihaz ve sorunları eksiklikleri yazılı olarak Xiaomi ye bildirildi. Yarında servis noktasında EEA rom yükletecegim. Şuanda yankı yapmadı.
 
Üst Alt