- Adım
- Serkan
- Cihazım
- Mİ 12T PRO
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 25 Eylül 2019
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 42
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 21
- Puanları
- 8
Merhaba arkadaşlar.
Xioami global ve geri bildirimden durumu izah ettim. Şimdilik benim cihazıma küçük guncelleme ile test edilecek durum. Şuanda Xioami yazılım geliştiricileri durumun farkında.
Bir başka durum eğer operatörünüz Turkcell ise turkcel de cihazı tanımıyor 4.5 ve 5g cihaz desteği sunmuyor. ağ bağlantı probleminden dolayı ses yankısı durumu oluşuyor.
Türk Telekom direk cihazı tanıyor. Ve görüşmede hiç bir ses yankı sorunu oluşmuyor.
Bu yukarıdaki operatör örnekleri bizzat test edildi.
Test güncellemesi bana gönderildikten ve test edildikten sonra sizlerede buradan bilgi vereceğim.
Xioami global ve geri bildirimden durumu izah ettim. Şimdilik benim cihazıma küçük guncelleme ile test edilecek durum. Şuanda Xioami yazılım geliştiricileri durumun farkında.
Bir başka durum eğer operatörünüz Turkcell ise turkcel de cihazı tanımıyor 4.5 ve 5g cihaz desteği sunmuyor. ağ bağlantı probleminden dolayı ses yankısı durumu oluşuyor.
Türk Telekom direk cihazı tanıyor. Ve görüşmede hiç bir ses yankı sorunu oluşmuyor.
Bu yukarıdaki operatör örnekleri bizzat test edildi.
Test güncellemesi bana gönderildikten ve test edildikten sonra sizlerede buradan bilgi vereceğim.