Yardım Mi 11 Lite 5G NE — Şarj bitti, şarja takmama rağmen açılmıyor (siyah ekran / QDLoader 9008)

leventistemi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Levent İSTEM
Cihazım
11 lite 5g ne
Konum
Kocaeli
Katılım
25 Ekim 2025
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Uyarınız için teşekkürler. Şu aşamada herhangi bir yazma işlemi yapmıyorum. Yalnızca QFIL ile Readback alıp EFS yedeğini deneyeceğim. Bu işlem cihaza veri yazmadığı için brick riski yok. EFS yedeğini aldıktan sonra ROM tarafına geçmeyi planlıyorum.
 

Lahmacun47

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Ali
Cihazım
Redmi Note 11
Yaş
22
Konum
Mardin
Katılım
23 Ekim 2025
Konular
6
Mesajlar
44
Tepkime puanı
5
Puanları
8
Uyarınız için teşekkürler. Şu aşamada herhangi bir yazma işlemi yapmıyorum. Yalnızca QFIL ile Readback alıp EFS yedeğini deneyeceğim. Bu işlem cihaza veri yazmadığı için brick riski yok. EFS yedeğini aldıktan sonra ROM tarafına geçmeyi planlıyorum.
Umarım olur :)
 

leventistemi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Levent İSTEM
Cihazım
11 lite 5g ne
Konum
Kocaeli
Katılım
25 Ekim 2025
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Teşekkürler umarım. :)
 

leventistemi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Levent İSTEM
Cihazım
11 lite 5g ne
Konum
Kocaeli
Katılım
25 Ekim 2025
Konular
1
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Güncel Durum:



Arkadaşlar süreçle ilgili son durumu paylaşmak istedim. Cihaz sadece EDL (9008) modunda görünüyordu ve Fastboot/Recovery hiçbir şekilde açılmadığı için QFIL üzerinden sadece Read/Partition Manager denemeleri yaptım. Bu aşamada kesinlikle yazma işlemi uygulamadım, dolayısıyla brick riski oluşmadı.



• QFIL ile farklı firehose dosyaları denendi (prog_firehose_ddr / prog_firehose_lite).

• Ancak cihaz EDL Authentication engeline takıldığı için modemst1/2 – fsg gibi EFS bölümlerine erişim mümkün olmadı.

• Fastboot’a ulaşamadığım için MiFlash tarafı da devreye alınamadı.



Sonuç olarak, EDL Auth kilidi yüzünden ev ortamında yapılabilecek tüm risksiz yazılımsal yöntemler denenmiş oldu ancak cihaz Fastboot/Recovery vermediği için işlemi ilerletemedim. Bu noktadan sonra Test Point + Authorized EDL veya Patched Firehose gibi ileri seviye müdahale gerektiğinden cihazı profesyonel bir teknik servise vermeye karar verdim.



Buradan destek olan herkese teşekkür ederim. Aynı sorunu yaşayan birine fikir olması için bu süreci buraya bırakıyorum. Eğer tamir sonucunu da alırsam güncelleyeceğim.
 
Üst Alt