- Adım
- Kemal
- Cihazım
- Lenovo
- Yaş
- 36
- Konum
- Muğla
- Katılım
- 28 Ağustos 2018
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Geliştirici ayarlarından en aşağıdaO nerden açılıp kapanıyor?
Geliştirici ayarlarından en aşağıdaO nerden açılıp kapanıyor?
Hem açtım hem kapattım, ikisinde de 3 parmak ekran görüntüsü aldımGeliştirici ayarlarından en aşağıda