- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Mi9T
- Meslek
- Biyomedikal Tek.
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 28 Nisan 2018
- Konular
- 13
- Mesajlar
- 169
- Tepkime puanı
- 115
- Puanları
- 43
- Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
- Global
- Telefon Modeli
- Mi6
- Bootloader Kilidi
- Kapalı
Merhaba,
Cepport firmasından almış olduğum KVK garantili telefonumun bataryası az gittiğinden dolayı servise vermiştim. Telefonumda başka hiç bir problem yoktu ve bugün tarafıma mesaj geldi gelen mesaj şu şekilde ;
Sn. Musterimiz 19xxxxxx Form numarlı cihazınızda garanti dışı kullanımdan kaynaklı arıza tespit edilmiş olup, işlemlerinize başlayabilmemiz için 161 TL işlem bedeli onayı beklenmektedir.
Evet veya hayır yazarak onarım için onay istiyorlar KVK'nın sitesinden kontrol ettiğimde ise fiyat onayı için açıklamada batarya 1 seneyi geçmiş batarya ücreti verelim gibi bir ibare yer alıyor.
Benim telefonumu aldığım tarih Mayıs ayı idi. Nereden baksanız garanti süresininn bitmesine 8 ay var. Servisin benden bu şekilde ücret talep etmeye hakkı var mıdır? Benim telefonum neden garanti dışı bırakıldı doğrusu çok merak ediyorum. Fazladan para vererek KVK güvencesi ile aldığımız bu telefonlar tamamiyle bir fiyaskodur. Bu parayı verdikten sonra dışarıdan da alır bu bataryayı taktırır 10 gündür telefonsuz kalmazdım.
Batarya garanti kapsamına girmiyor mu? Konuyu tüketici hakem heyetine taşımalı mıyım? Değerli bilgilerinizi rica ediyorum.
Cepport firmasından almış olduğum KVK garantili telefonumun bataryası az gittiğinden dolayı servise vermiştim. Telefonumda başka hiç bir problem yoktu ve bugün tarafıma mesaj geldi gelen mesaj şu şekilde ;
Sn. Musterimiz 19xxxxxx Form numarlı cihazınızda garanti dışı kullanımdan kaynaklı arıza tespit edilmiş olup, işlemlerinize başlayabilmemiz için 161 TL işlem bedeli onayı beklenmektedir.
Evet veya hayır yazarak onarım için onay istiyorlar KVK'nın sitesinden kontrol ettiğimde ise fiyat onayı için açıklamada batarya 1 seneyi geçmiş batarya ücreti verelim gibi bir ibare yer alıyor.
Benim telefonumu aldığım tarih Mayıs ayı idi. Nereden baksanız garanti süresininn bitmesine 8 ay var. Servisin benden bu şekilde ücret talep etmeye hakkı var mıdır? Benim telefonum neden garanti dışı bırakıldı doğrusu çok merak ediyorum. Fazladan para vererek KVK güvencesi ile aldığımız bu telefonlar tamamiyle bir fiyaskodur. Bu parayı verdikten sonra dışarıdan da alır bu bataryayı taktırır 10 gündür telefonsuz kalmazdım.
Batarya garanti kapsamına girmiyor mu? Konuyu tüketici hakem heyetine taşımalı mıyım? Değerli bilgilerinizi rica ediyorum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.