Yardım KVK Garantisi

Furkan35

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note5
Yaş
30
Konum
İzmir
Katılım
17 Ağustos 2018
Konular
5
Mesajlar
16
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İy günler herkese. 3 gün önce redmi note 5 aldım. Telefonu alırken telefonun üstünde KVK bandrolü vardı telefoncuya sordum KVK garantili mi bunlar diye evet herhangi bir sıkıntıda KVK ya gönderirseniz bakarlar dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı
 

Furkan35

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
Redmi note5
Yaş
30
Konum
İzmir
Katılım
17 Ağustos 2018
Konular
5
Mesajlar
16
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Merhaba bakıyor diyenler cihazlarını benim gibi kvk göndermemişler heralde a101 den aldigim kicaman kvk bandrolü olan a1 cihazimi kvk yolladim onlarda evobt ye yolladılar onlarda kullanici hatası ucret istediler nokta hata bulunmayan cihaza neyse muhattabınız kvk işlemleriniz evobt cözümleniyor. Yaptıkları işe cözüm deniliyorsa eger 45 gundur cihazim ellerinde
Bende bundan cekinmistim ama satarken dürüstçe söylemiyorlar böyle olduğunu.
 
Oyla:

turgutguven56

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Turgut Güven
Cihazım
Mi 5s
Yaş
54
Konum
Bursa
Katılım
20 Ağustos 2018
Konular
1
Mesajlar
42
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Evo üst servis olarak geçiyor. Kvk'ya verebilirsiniz ancak servis ekranından "Üst seviye gönderildi" göreceksiniz %90. Bu da cihazı evoya gönderdikleri anlamına gelir.
 
Oyla:

creed90

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mİ5 Pro
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
29 Aralık 2016
Konular
20
Mesajlar
387
Tepkime puanı
66
Puanları
43
Merhaba bakıyor diyenler cihazlarını benim gibi kvk göndermemişler heralde a101 den aldigim kicaman kvk bandrolü olan a1 cihazimi kvk yolladim onlarda evobt ye yolladılar onlarda kullanici hatası ucret istediler nokta hata bulunmayan cihaza neyse muhattabınız kvk işlemleriniz evobt cözümleniyor. Yaptıkları işe cözüm deniliyorsa eger 45 gundur cihazim ellerinde

Yasal olarak 20 iş gününden fazla ellerinde tutamazlar. Ya yenisini verecekler ya da ücret iadesi. Bence hakkını aramalısın. Vermiyoruz derse THH ye başvurabilirsin.
 
Son düzenleme:
Oyla:

turgutguven56

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Turgut Güven
Cihazım
Mi 5s
Yaş
54
Konum
Bursa
Katılım
20 Ağustos 2018
Konular
1
Mesajlar
42
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Merhaba bakıyor diyenler cihazlarını benim gibi kvk göndermemişler heralde a101 den aldigim kicaman kvk bandrolü olan a1 cihazimi kvk yolladim onlarda evobt ye yolladılar onlarda kullanici hatası ucret istediler nokta hata bulunmayan cihaza neyse muhattabınız kvk işlemleriniz evobt cözümleniyor. Yaptıkları işe cözüm deniliyorsa eger 45 gundur cihazim ellerinde

Servise giriş kaydı yapılalı 20 iş gününü geçti ise para iadesi veya yeni bir cihaz yoksa bir üst model vermeleri gerekli.
 
Oyla:

Yalcinkaya040

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yalçın
Cihazım
Xaomi mi mix
Konum
Kırşehir
Katılım
15 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
94
Tepkime puanı
24
Puanları
8
Servise giriş kaydı yapılalı 20 iş gününü geçti ise para iadesi veya yeni bir cihaz yoksa bir üst model vermeleri gerekli.
Evet 19 . gun evodan mesaj geldi kullanici hatasi diye para istediler islem gormeden yollayin dedim 1 hafta sonra kvk aradi yasanan durum icin uzgunuz arkadaslar yanlis teshis koymus uygun gorurseniz yeniden kayit acalim islem ucretsiz olacak dediler. Cevap olarak sizin elinizde islem gorecekse kalsin dedim hayir biz bakmiyacagiz evo ilgilenecek ama ucretsiz yapilacak dedi bende değisim istedigimi soyledim sonuc hala evoda kvk garantili diye fazla ucret odeyerek xiaomi almayın derim karar sizin.
 
Oyla:

turgutguven56

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Turgut Güven
Cihazım
Mi 5s
Yaş
54
Konum
Bursa
Katılım
20 Ağustos 2018
Konular
1
Mesajlar
42
Tepkime puanı
8
Puanları
8
Evet 19 . gun evodan mesaj geldi kullanici hatasi diye para istediler islem gormeden yollayin dedim 1 hafta sonra kvk aradi yasanan durum icin uzgunuz arkadaslar yanlis teshis koymus uygun gorurseniz yeniden kayit acalim islem ucretsiz olacak dediler. Cevap olarak sizin elinizde islem gorecekse kalsin dedim hayir biz bakmiyacagiz evo ilgilenecek ama ucretsiz yapilacak dedi bende değisim istedigimi soyledim sonuc hala evoda kvk garantili diye fazla ucret odeyerek xiaomi almayın derim karar sizin.

Eğer ikinci gönderimde süre 20 iş gününü aştı ise iade istediğinizi belirtin eğer kabul etmezler ise cihazı yapmamalarını mevcut arızasıyla ilgili bir rapor hazırlanıp geri gönderilmesini istediğinizi THH'ye başvuracağınızı söyleyin. Belki cayarlar. Bazen hırçın olmak gerekiyor çünkü müşterinin tavrına göre işlem yapıyorlar. Kolay müşteriye gerekirse 500tl anakart değiştirtiyolar. Zor müşteriye ücretsiz yeni telefon veriyorlar çoğu zaman.
 
Oyla:

sempaticafe

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Soner
Cihazım
Xiaomi mi a1
Meslek
Bilgi işlem
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
4 Nisan 2016
Konular
2
Mesajlar
59
Tepkime puanı
56
Puanları
18
Cepport ve delta servisi tenziye ederek... Hepsiburada'dan aldığım mi a1' i. 27 ağustos KVK incirli servisine teslim ederken... Cihazın 20 günlük olduğunu, Doa kapsamında değişim istediğimi belirttim. 23. İş günü gidip telefonumun hâlâ neden değişmediğini sorduğum da, çok özür dileyerek... Teknik bölüme mail ile dilekçe gönderdiğini en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylerek, geçici telefon teklif ettiler. Zaman kaybetmek istemiyorum lütfen pazartesi gününe kadar dönüş yapın diyerek ayrıldım. Cihaz takibe baktığım da anakart değiştirildi kalite kontrol onayı bekliyormuş. Yarın gidip anakart değişimini istemiyorum mu desem... Yoksa lanet olsun kvk ve evosuna da telefonu kontrol ettikten sonra teslim alıp. İşime gücüme bakayım dedirtiyor insana bu firmalar. Garantiye işiniz düşmemesi dileğiyle.
 
Oyla:

MIHayranı69

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Mahmut
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
22 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
182
Tepkime puanı
74
Puanları
28
Cepport ve delta servisi tenziye ederek... Hepsiburada'dan aldığım mi a1' i. 27 ağustos KVK incirli servisine teslim ederken... Cihazın 20 günlük olduğunu, Doa kapsamında değişim istediğimi belirttim. 23. İş günü gidip telefonumun hâlâ neden değişmediğini sorduğum da, çok özür dileyerek... Teknik bölüme mail ile dilekçe gönderdiğini en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylerek, geçici telefon teklif ettiler. Zaman kaybetmek istemiyorum lütfen pazartesi gününe kadar dönüş yapın diyerek ayrıldım. Cihaz takibe baktığım da anakart değiştirildi kalite kontrol onayı bekliyormuş. Yarın gidip anakart değişimini istemiyorum mu desem... Yoksa lanet olsun kvk ve evosuna da telefonu kontrol ettikten sonra teslim alıp. İşime gücüme bakayım dedirtiyor insana bu firmalar. Garantiye işiniz düşmemesi dileğiyle.
Garantide "işleme alınış" tarihi itibariyle 20 iş gününü geçirdiler ise iade veya değişim hakkınız var. Size zorla yaptık alın diyemezler. Az sesinizi çıkarın geri adım atacaklardır bence. Zaten size değişim ve iadeyi garanti servisi yapmayacak. Nereden aldıysanız o firma yapacak. Aldığınız firma da kurumsal bir yer veya güvenilir bir internet sitesi ise sıkıntı çıkarmayacaklardır.
 
Oyla:
Üst Alt