Cepport ve delta servisi tenziye ederek... Hepsiburada'dan aldığım mi a1' i. 27 ağustos KVK incirli servisine teslim ederken... Cihazın 20 günlük olduğunu, Doa kapsamında değişim istediğimi belirttim. 23. İş günü gidip telefonumun hâlâ neden değişmediğini sorduğum da, çok özür dileyerek... Teknik bölüme mail ile dilekçe gönderdiğini en kısa sürede dönüş yapacaklarını söylerek, geçici telefon teklif ettiler. Zaman kaybetmek istemiyorum lütfen pazartesi gününe kadar dönüş yapın diyerek ayrıldım. Cihaz takibe baktığım da anakart değiştirildi kalite kontrol onayı bekliyormuş. Yarın gidip anakart değişimini istemiyorum mu desem... Yoksa lanet olsun kvk ve evosuna da telefonu kontrol ettikten sonra teslim alıp. İşime gücüme bakayım dedirtiyor insana bu firmalar. Garantiye işiniz düşmemesi dileğiyle.