Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

Soner771

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Soner
Cihazım
Redmi Turbo 3
Meslek
ROM Builder/Öğrenc
Yaş
26
Konum
Türkiye
Katılım
2 Ağustos 2025
Konular
7
Mesajlar
128
Tepkime puanı
52
Puanları
28
Beyler genel bir soru sorcam EU 3.1 sizce nasıl çalışıyor cihazlarınızda,aosp bazen sıkıyor insanı hyperos kullanasım geliyor
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Dostlar son bir hafta içinde bu telefon için ne kadar rom varsa kurdum kullandım.Crdroid uzak ara en iyisi.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Project zk diye bir şey buldum. MIUI 14 android 13.

Mayıs ayı başında yayınlanmış.kurdum deneyimliyorum. Bi kaç gün kullanıp yorumlarımı yazacağım.
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.598
Tepkime puanı
2.113
Puanları
188
Project zk diye bir şey buldum. MIUI 14 android 13.

Mayıs ayı başında yayınlanmış.kurdum deneyimliyorum. Bi kaç gün kullanıp yorumlarımı yazacağım.
ZKOS'un romunu 17 Pro kullanıcıları seviyor. Bizim cihaz için çıkardıklarını bilmiyordum bile :)
Özelleştirme var mı hocam? İncelemeni bekliyoruz :)
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
ZKOS'un romunu 17 Pro kullanıcıları seviyor. Bizim cihaz için çıkardıklarını bilmiyordum bile :)
Özelleştirme var mı hocam? İncelemeni bekliyoruz :)
Bolca var... Müthiş akıcı bi rom. Bi kaç gün kullanıp yazacağım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Deneyimlemek isteyenler için ;

 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Hocam selamlar. Özelleştirme ile ilgili bi kaç kare attım, incelersen.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

scream123

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Bursa
Katılım
5 Aralık 2017
Konular
31
Mesajlar
535
Tepkime puanı
222
Puanları
58
Hocam selamlar. Özelleştirme ile ilgili bi kaç kare attım, incelersen.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Hocam müthiş bişey tam istediğim gibi bol özelleştirmeli. Sen cupid kullanmıştın sanırım deneme amaçlı ondan iyi mi ilk deneyimlerine göre?
 

grdlsv23

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
185
Tepkime puanı
81
Puanları
28
Son bir haftadır aosp romlar hariç neredeyse her romu kurdum. En son yine endonezya ya döndüm. endonezya istediğim gibi, özelleştirme yok ama bana yetiyor. Lakin Lanet olsun şu instagramdaki takılmaları halledemedim. kurmadığım kernel kalmadı. Eğer sizin deneyimlemeniz sonrası günlük kullanım için iyidir, takılmalar can sıkıcı değil derseniz bende deneyeyim.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Şu ana kadar en ufak sıkıntı çıkarmadı. Gün sonunda daha net bi şeyler yazarım.

En başta şunu söyleyeyim,bir MIUI 14 hantallığı kesinlikle yok. Hyperos akıcılığı ile miui :)
 
Üst