- Adım
- Soner
- Cihazım
- Redmi Turbo 3
- Meslek
- ROM Builder/Öğrenc
- Yaş
- 26
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 2 Ağustos 2025
- Konular
- 7
- Mesajlar
- 128
- Tepkime puanı
- 52
- Puanları
- 28
Beyler genel bir soru sorcam EU 3.1 sizce nasıl çalışıyor cihazlarınızda,aosp bazen sıkıyor insanı hyperos kullanasım geliyor