- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.616
- Tepkime puanı
- 2.124
- Puanları
- 188
Yaşlandım hocam o zaman affolaGeriye git bulursi
Verdifin linkte dahi 14.0.9 yazıyor hocamdikkat etmemissin
Yaşlandım hocam o zaman affolaGeriye git bulursi
Verdifin linkte dahi 14.0.9 yazıyor hocamdikkat etmemissin
14.0.9 tabanlı olupta yavaş olan rom yoktur herhalde.Scarlet v4 yükledim rom çok hoşuma gitti ama kamera 4k video çekmiyor kapanıyor sizde de böylemi çaresi var mı, bir de kamera ya mor çekim için olan modemi yükledim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kamerada 4k dan başka bazı özelliklerde kamerayı kilitliyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ama rom baya iyi akıcı
Çok sağlam romdur kerneli de zelo yaparsanız aylarca dokunmadan kullanırsınız. Bununla birlikte Derpfest a13'ün son sürümünü de öneririm.Old but gold![]()
Dp a14 kurdum ama uygulamalar türkçe olsa bile İngilizce bildirm geliyordu.. Zelo değil ama elektro kurdum deneyeyim diye. Bakalım ne sonuç verecek.Çok sağlam romdur kerneli de zelo yaparsanız aylarca dokunmadan kullanırsınız. Bununla birlikte Derpfest a13'ün son sürümünü de öneririm.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Abi geldiler abibu romu kurun millet. ateş ediyorLucas öneririm.sanada
Scarletten daha iyi emin olAbi geldiler abi![]()
Est. Hocam bak linki senden alintilayip attım buraya devamkeYaşlandım hocam o zaman affola![]()