- Adım
- Lucas
- Cihazım
- Redmi Note 10 P
- Yaş
- 33
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 15 Eylül 2019
- Konular
- 25
- Mesajlar
- 3.599
- Tepkime puanı
- 2.114
- Puanları
- 188
Pardon hocam yanlış anlamışımSade aosp dan kastım pixelage pixelos gibi romlardi. Onlar benim gözümde pek iyi durmuyor ama infinity crdroid matrix vs içerisinde düzenleme olan romlar daha cezbedici