Kısa bir bilgi.

ByKatre

Kafasına Göre..
Emekli Yönetici
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Mi9 SE
Konum
İstanbul
Katılım
9 Ocak 2015
Konular
72
Mesajlar
2.302
Tepkime puanı
457
Puanları
148
Forumumuzda bilidiğiniz üzere "Beğen" butonu yok. Onun yerine "Puanla" denen bir seçenek var ama üyelerin çoğu bu butonu kullanmıyor sanırım. Beğendiğiniz mesajalrda buna basmaktan çekinmeyin. :):) Saygılar :)

Edit: Hasan Abi'nin yaptığı değişklikle "Beğen" butonu geldi. Daha kullanışlı oldu sanırm. :)
 

emrebegen

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
emre
Cihazım
mi 14 ultra
Konum
izmir
Katılım
2 Eylül 2014
Konular
19
Mesajlar
283
Tepkime puanı
7
Puanları
18
Tapatalki da unutmayın :)

MI 4W cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt