Yardım Karanlık mod hayalet ekran

Telefon mağduru

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Telefonmağdu
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Merhaba,
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.

İade almanın bir yolu yok mudur?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba,
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.

İade almanın bir yolu yok mudur?
Bilgisi olan var mıdır?
 

savioranqel68

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugurcan
Cihazım
Mi 9T PRO
Meslek
Sağlık Teknikeri
Konum
ADANA
Katılım
8 Şubat 2016
Konular
42
Mesajlar
607
Çözümler
4
Tepkime puanı
292
Puanları
78
Kardeşim değişim talep et eğer onaylanmazsa tüketici hakem heyetinde hakkını ara yanlış değilsem 3 defa aynı sorunun çözülmemesi halinde ücret iadesi yapmak zorunda bırakıyor hakem heyeti
 
Oyla:

Telefon mağduru

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Telefonmağdu
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Kardeşim değişim talep et eğer onaylanmazsa tüketici hakem heyetinde hakkını ara yanlış değilsem 3 defa aynı sorunun çözülmemesi halinde ücret iadesi yapmak zorunda bırakıyor hakem heyeti
Bu şekilde tekrar deneyeceğim şansımı teşekkür ederim.
 
Oyla:

law_bell

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Sırrı
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
36
Konum
adana
Katılım
16 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
6502 Tüketici Koruma Kanunu

Ayıplı maldan sorumluluk
MADDE 9-(1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
(2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
İspat yükü
MADDE 10-(1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11-(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz......



Elindeki ekran değişim raporu ile Hakem Heyetine başvurarak (açıklamalarına da Madde 10 ve Madde 11 (a) )ekleyerek para iadesini isteyebilirsin.
 
Oyla:

Telefon mağduru

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Telefonmağdu
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
6502 Tüketici Koruma Kanunu

Ayıplı maldan sorumluluk
MADDE 9-(1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
(2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
İspat yükü
MADDE 10-(1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
(2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
(3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11-(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz......



Elindeki ekran değişim raporu ile Hakem Heyetine başvurarak (açıklamalarına da Madde 10 ve Madde 11 (a) )ekleyerek para iadesini isteyebilirsin.
Çok teşekkür ederim gerçekten çok faydalı oldu. Bu süreçte cihazı kullanmamak mı gerekiyor ya da bir yere teslim etmem gerekiyor mu?
 
Oyla:

law_bell

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Sırrı
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
36
Konum
adana
Katılım
16 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Oyla:

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
150
Mesajlar
1.532
Çözümler
10
Tepkime puanı
486
Puanları
98
Merhaba,
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.

İade almanın bir yolu yok mudur?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bilgisi olan var mıdır?
Hayalet ekran ne kadar değiştirme yapsalar gitmicek çünkü orijinalinde ne panel varsa onu takicak sürekli rn7 de bunu yaşadım sürekli aynı panel çeşidi takıldı ve hep hayalet ekran oldu en son çare sattım ve kurtuldum.Ama bu durumda tüketici haklarına basvurman ama sonuçlanması 6-7 buluyor artık benimde bu telefon için davam vardı sattığım dan dolayı iptal ettirdim
 
Oyla:

Telefon mağduru

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Telefonmağdu
Cihazım
Mi note 10 lite
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
14 Kasım 2020
Konular
3
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
güncel durumu paylaşmak istedim.

teknik servis tekrar gönderin dedi ve yine gönderdim. ekran değişimi istemediğimi tekrar belirttim. sıfır cihaz ile değişim ya da para iadesi için rapor istedim. eğer bu sefer de yardımcı olunmazsa 3. seferini doldurduğu için thhya başvuru yapacağım. teknik servis onayın xiaomi firmasından alındığını o onay vermezse değişim raporu çıkmadığını söyledi. thh işlemleri uzun sürecek ama hakkımı başka ne şekilde arayabilirim kime ulaşabilirim bilmiyorum.
 
Oyla:

emo1616

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Yaş
27
Konum
Bursa
Katılım
29 Ekim 2019
Konular
150
Mesajlar
1.532
Çözümler
10
Tepkime puanı
486
Puanları
98
Tek çare thh değişim değilde iade için başvurun bende çok sorun çektim rn7 en son yuine oldu ekran değişimi oldu ondan sonra sattım cihazı sattığım gün rn8pro yurtdışı aldım.
 
Oyla:
Üst Alt