- Adım
- Telefonmağdu
- Cihazım
- Mi note 10 lite
- Yaş
- 29
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 14 Kasım 2020
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba,
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.
İade almanın bir yolu yok mudur?
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.
İade almanın bir yolu yok mudur?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bilgisi olan var mıdır?Merhaba,
Hepsiburadadan cihazı aldım ekranda fiziksel kusur olduğu için yeni cihaz gönderdiler. Gelen cihazda da karanlık mod kullanımı esnasında hayalet ekran beliriyor. Evofone TS e gönderdim ve ancak ikinci gönderişimde hayalet ekranı doğruladılar( ilkinde hb firması detay bilgi vermeden göndermiş serviste detay bilmedği için olumsuz yazmış.)
Ben ürünü ikinci kez kusurlu geldiği için iade etmek istedim fakat bana sormadan ekran değişimi yapıp yollamışlar. Ürünün sorunu da çözülmemiş hala hayalet ekran var ekran değiştirdiklerini de inanmıyorum. Karanlık modda bu sorunu yaşayan var mıdır? Ağustos ayından beri 15-20 gün anca kullanabildim sürekli teknik servise gidip geliyor.
İade almanın bir yolu yok mudur?