Soru İthalatçı Teknik Serviste Takılan Yan Sanayi Ekran İçin Şikayet Başvurusu Nereye Yapılır ?

Asdqwer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Yok :)
Cihazım
Mi 8
Konum
Türkiye
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
324
Tepkime puanı
137
Puanları
58
Arkadaşlar merhaba. İthalatçı garantili telefonun ekranı serviste yan sanayi bir ekran ile değiştiğini gözlemledim. Bunun için gerekli şikayeti nereye yapmalıyım ?

Daha önce birisinin başına bu geldi mi acaba ? Sonucunda ne oldu ? Yardımcı olur iseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
 

a.p

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Adem
Cihazım
Mi9 Lite
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ekim 2019
Konular
12
Mesajlar
90
Tepkime puanı
36
Puanları
18
Kaymakamlıklar da tüketici hakem heyeti var oraya başvuracaksiniz yan sanayi olduğunu nasıl anladınız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benim başıma yan sanayi ürün olayı değilde aynı arızadan 6 7 defa yollamistim en son tüketici hakem heyetine şikayet ettim fatura iademi almıştım
 

Asdqwer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Yok :)
Cihazım
Mi 8
Konum
Türkiye
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
324
Tepkime puanı
137
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Kaymakamlıklar da tüketici hakem heyeti var oraya başvuracaksiniz yan sanayi olduğunu nasıl anladınız
Pandemi sürecinde acaba internet üzerinden yapılabilir mi bir araştırayım. Teşekkürler.

Ekranı en düşük parlaklığa aldığımda, kahverengi oluyor. Bazı renklerde ise özellikle gri renklerde ekranda gri dışında renkler de var. Orijinal ekranda bu tarz sorunlar hiç yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: a.p

Asdqwer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Yok :)
Cihazım
Mi 8
Konum
Türkiye
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
324
Tepkime puanı
137
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Arkadaşlar bu arada ben kesin emin değilim gözle görülür 3 fark gördüm şuanda. Bir karşılaştırma yapma şansım da yok. Bu yüzden işi onlara bırakmak istiyorum. Herhalde heyet gerekli incelemeyi yapıyor ve öyle karar veriyor değil mi ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada İstanbul Anadolu yakası Pendik de ikamet eden var ise ve mi 8 kullanıyor ise yanına gelebilirim karşılaştırma yapmak için :)
 

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Arkadaşlar bu arada ben kesin emin değilim gözle görülür 3 fark gördüm şuanda. Bir karşılaştırma yapma şansım da yok. Bu yüzden işi onlara bırakmak istiyorum. Herhalde heyet gerekli incelemeyi yapıyor ve öyle karar veriyor değil mi ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada İstanbul Anadolu yakası Pendik de ikamet eden var ise ve mi 8 kullanıyor ise yanına gelebilirim karşılaştırma yapmak için :)
Hocam yan sanayi değilde acaba bozuk bir ekran mi taktılar bilmeden.Keske yeniden servise basvursaydiniz
 

Asdqwer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Yok :)
Cihazım
Mi 8
Konum
Türkiye
Katılım
6 Haziran 2019
Konular
27
Mesajlar
324
Tepkime puanı
137
Puanları
58
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hocam yan sanayi değilde acaba bozuk bir ekran mi taktılar bilmeden.Keske yeniden servise basvursaydiniz
Servisle konuşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Zira kendileri yeni orijinal ekran ile değişim yapıldı dendi ve kağıt verdiler. Zaten her seferinde 1 hafta telefonu alıyorlar telefonsuz kalıyorum. Bugün dışarıda başka telefonlar ile kıyaslama yaptığımda ekranda farklılık hissettim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yarın Kadıköy de bir telefoncuya gidip ekranı karşılaştıracam. Eğer gördüğüm farklar var ise direk şikayette buluncam. Servise karşı şuanda full önyargım var. Zaten yorumlar da çok çok kötü. Ritzy garantiliydi telefon.
 
Son düzenleme:

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Servisle konuşmaya gerek yok diye düşünüyorum. Zira kendileri yeni orijinal ekran ile değişim yapıldı dendi ve kağıt verdiler. Zaten her seferinde 1 hafta telefonu alıyorlar telefonsuz kalıyorum. Bugün dışarıda başka telefonlar ile kıyaslama yaptığımda ekranda farklılık hissettim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yarın Kadıköy de bir telefoncuya gidip ekranı karşılaştıracam. Eğer gördüğüm farklar var ise direk şikayette buluncam. Servise karşı şuanda full önyargım var. Zaten yorumlar da çok çok kötü. Ritzy garantiliydi telefon.
İthalatçı garanti sıkıntı hocam ya.TR garantili almaya özen gösterin garantili alacaksanız
 

savioranqel68

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugurcan
Cihazım
Mi 9T PRO
Meslek
Sağlık Teknikeri
Konum
ADANA
Katılım
8 Şubat 2016
Konular
42
Mesajlar
607
Çözümler
4
Tepkime puanı
292
Puanları
78
Ben yıllardır bu ithalatçı garantileri ile ilgili şikayet okuyorum hocam. İthalat garantisi olan ürün benim gözümde çin malı Samsung cihazları gibi ne idüğü belirsiz hiç güvenmiyorum. Sana tavsiyem garantiye tekrar gönderip sorunu bildirmen ayrıca yedek cihaz temin et böyle bir hakkın var normal şartlarda garantili çok telefon götürdüm teslim ettim 2 günden fazla sürerse yedek cihaz veriyorlardı. Talep edebilirsin kafan rahat olur.
 

Drkirpi

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mert
Cihazım
Redmi Note 9 Pr
Yaş
24
Konum
İstanbul
Katılım
15 Kasım 2020
Konular
5
Mesajlar
501
Çözümler
6
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Ben yıllardır bu ithalatçı garantileri ile ilgili şikayet okuyorum hocam. İthalat garantisi olan ürün benim gözümde çin malı Samsung cihazları gibi ne idüğü belirsiz hiç güvenmiyorum. Sana tavsiyem garantiye tekrar gönderip sorunu bildirmen ayrıca yedek cihaz temin et böyle bir hakkın var normal şartlarda garantili çok telefon götürdüm teslim ettim 2 günden fazla sürerse yedek cihaz veriyorlardı. Talep edebilirsin kafan rahat olur.
Yedek cihaz talep etsenizde vermiyorlar.Sebebiyse çok komik gerçekten korona virüs hijyen şartları :) Bazıları verebilir onlar hariç
 

savioranqel68

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ugurcan
Cihazım
Mi 9T PRO
Meslek
Sağlık Teknikeri
Konum
ADANA
Katılım
8 Şubat 2016
Konular
42
Mesajlar
607
Çözümler
4
Tepkime puanı
292
Puanları
78
Yedek cihaz talep etsenizde vermiyorlar.Sebebiyse çok komik gerçekten korona virüs hijyen şartları :) Bazıları verebilir onlar hariç
Anladım pandemi sürecinde nasıl bir yol izlendiğini bilmiyorum ama bizim millet açıklardan yararlanma konusunda. Dünyada 1 numara, maskeyi pahalı satan mı dersin, telefona korona bulaşır diyen mi dersin yn~~giggle~~

Fakat şöyle bir durum var covid 19 normal şartlarda cansız bir yüzey de çok uzun süre hayatta kalamaz, bu nedenle cihazı sana vermemek için takla attıkları açıkça ortada, cihazları Çin'den getirip satarken covid 19 dan korkmuyorlar da senden benden korkuyorlar peh peh peh ilgili mecralarda şikayet oluştur kral ama önce bi gönder sorunu çözmezlerse ona göre daha haklı olursun.
 
Üst Alt