Sohbet @istanbulbalisi adlı kullanıcı hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

istanbulbalisi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
uyghur balis
Cihazım
xiami 5s
Yaş
23
Konum
istanbul
Katılım
5 Mayıs 2018
Konular
0
Mesajlar
161
Tepkime puanı
59
Puanları
28
merhaba arkadaslar ben bu musterinin telefonunu tamir yapmadan kendisiye geri yolladim.kargo burdaki sobeden cikip transfer merkezide bekliyor.ademin cihazi bana geri gelse zatan tekrar yollicam.
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    108 KB · Görüntüleme: 54
  • 2.jpg
    2.jpg
    64,6 KB · Görüntüleme: 46
  • 3.jpg
    3.jpg
    38,3 KB · Görüntüleme: 53

teknik84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
40
Konum
Dörtyol
Katılım
14 Ekim 2020
Konular
5
Mesajlar
8
Tepkime puanı
5
Puanları
3
merhaba arkadaslar ben bu musterinin telefonunu tamir yapmadan kendisiye geri yolladim.kargo burdaki sobeden cikip transfer merkezide bekliyor.ademin cihazi bana geri gelse zatan tekrar yollicam.
Abi seni dünden beri arıyorum oralı bile olmuyorsun ve beni engelliyorsun Genel müdürlüğe bıraktığım şikayet üzerine aradılar
Şikayet var her tarafta şikayetim bulunmaktadır
Senin kargo paket yaptığın dericiler şubesi yetkilileri ile çalışanları genel müdürlüğe ve müşteri hizmetlerine kargonun göndericiye geri iade ettiğini belirtmişler
Ben sana dünden beri şube ye git durumu düzelt izah et demem bu yüzden
Eğer kargoyu paketi almadiysan orda nasıl mail atiyorlarsa ve seni zan altında bırakıyorlarsa ya kargoyu teslim al yada genel müdürlüğe attıkları yazıyı düzelt abi
Ha 4442552 müşteri hizmetlerini arayip bu sikayet kodunu vererek 202111387048 nasil seni zan altina biraktiklarını söylerler abi
İyi akşamlar dilerim
 

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Aras kargo bu aralar çok bozdu ne yazık ki sebebide eleman yetersizliğinden ve çıkan elamanların yerine hemen hızlı bir şekilde yeni elaman koyamadıklarından ötürü dışarı firmalardan taşeron işçi alıp çalıştırıyor bu doğrultuda paketler bu işçiler yönünde işlem gördüğünden ya kargo kayıpları yaşanıyor yada süreç düzgün işleyememesinden ötürü uzuyor. Benim bir kargomuda kaybetmişlerdi ama hukuksal anlamda hakkımı sonuna kadar arayacağımı beyan edip biraz sıkıştırınca akşamına kurye gönderip ürün bedeli neyse hiçbir tutanak dahi tutturmadan paramı iade etmişlerdi ki Allahtan ürün bedeli büyük tutarda değildi. Şimdi ikinizinde arada geçen muhabbetlerini bilmesekte ben konuda bahsi geçen hocamızın da art niyetli olduğunu düşünmemekteyim. Durum için Aras'a şikayet bildirmişsiniz zaten burada yapılabilecek tek yol kalıyor eğer ürün halen daha karşı tarafın şubesinde ise karşı taraf ürünü gönderimden geri çekip karşılıklı anlaşılarak başka bir kargo firmasıyla alıcı tarafa gönderim yapabilir, aradaki kargo bedeli konusu konuşulur. Ayın 17'nden beri şubeden çıkmaması şu kasım indirimlerinden mütevellit kargo şirketlerindeki aşırı yoğunluk, sıkışıklık ve ilgili kargo şirketinin eleman eksikliğinden kaynaklanıyor ama söz konusu binlerce lira değerinde bir ürün olduğu için ince eleyip sık dokumakta her iki taraf içinde yarar olacağını düşünüyorum.
 

teknik84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
40
Konum
Dörtyol
Katılım
14 Ekim 2020
Konular
5
Mesajlar
8
Tepkime puanı
5
Puanları
3
istanbulbalisi arkadasımız kargosundan o kadar eminki 14 gün geçti kargo da tutanak tutmuyor
Arkadaşım beni engelleyen kıymetli ustam kargodaki telefon seni olsun sana geri gelmesi kaç gün sürer kimse bilmiyor
Xiaomi Note 10 lite 8 gb sen bana tamir fiyatını düşür eşdeğer başka telefon yegenime elden teslim et olmazmi

Halen de beklemedeyim
Sorunumu mağduriyetimi giderirse çok memnun olurum
 
Son düzenleme:

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Kargo şimdi nerede tutuluyor şubede mi yoksa ilgili bölgedeki ana merkez deposunda mı önce bunu bilmek gerekiyor. Paylaşılan takip bilgisine göre ayın 17'nden bu yana şubede olduğu yazıyor ama yoğunluktan bilgi girişi bile yapılmamış olabilir. Bölge müdürlüğüne, istanbul genel merkeze mutlaka baskı yapın binlerce lira değerinde söz konusu bir cihaz var ve Aras bu durumda nasıl çaresiz kalıp size net bilgi veremiyor anlamadım.

Bir üst mesajımda yapılabilecek en uygun durumu yazmıştım ama biz daha ürünün nerede olduğunu bilmiyoruz sanırım. Gönderen hocamızın ürünü bıraktığı şubeyi arayıp bilgi alması veya mümkünse bir şekilde ulaşım sağlayıp eğer ürün şubede ise ürünü geri alıp karşılıklı anlaşarak başka bir kargo firması ile gönderim sağlaması gerekli. Eğer ki ürün daha halen şubeden çıkış yapmamışsa çözülür bu iş. Fakat göründüğü kadarıyla ürün kayıp gibi ki Aras dahi size doğru bilgi akışı sağlayamıyor. Eğer çözümü Aras'a bırakır beklerseniz, uzun bir süreçte beklersiniz ve tutanak tutulmadan çözülmez bu iş, ayları dahi bulabiliyor benzeri durumlar ile çok karşılaştım. Eğer söz konusu bahsi geçen arkadaş sizi engellemişse ayıp etmiş bence süreç tamamlanana kadar karşılıklı bilgi alışverişi yapılması şart öyle yada böyle ürünü karşı tarafa göndermişsiniz ve ürün size ulaşana kadar muhattabınız karşı taraf. Ürün ister yapılsın, ister yapılmasın. Bence sizin önce aranızdaki iletişim eksikliğini gidermeniz şart ondan sonrası çözülür diye düşünüyorum hocalarım.
 

istanbulbalisi

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
uyghur balis
Cihazım
xiami 5s
Yaş
23
Konum
istanbul
Katılım
5 Mayıs 2018
Konular
0
Mesajlar
161
Tepkime puanı
59
Puanları
28
Kargo şimdi nerede tutuluyor şubede mi yoksa ilgili bölgedeki ana merkez deposunda mı önce bunu bilmek gerekiyor. Paylaşılan takip bilgisine göre ayın 17'nden bu yana şubede olduğu yazıyor ama yoğunluktan bilgi girişi bile yapılmamış olabilir. Bölge müdürlüğüne, istanbul genel merkeze mutlaka baskı yapın binlerce lira değerinde söz konusu bir cihaz var ve Aras bu durumda nasıl çaresiz kalıp size net bilgi veremiyor anlamadım.

Bir üst mesajımda yapılabilecek en uygun durumu yazmıştım ama biz daha ürünün nerede olduğunu bilmiyoruz sanırım. Gönderen hocamızın ürünü bıraktığı şubeyi arayıp bilgi alması veya mümkünse bir şekilde ulaşım sağlayıp eğer ürün şubede ise ürünü geri alıp karşılıklı anlaşarak başka bir kargo firması ile gönderim sağlaması gerekli. Eğer ki ürün daha halen şubeden çıkış yapmamışsa çözülür bu iş. Fakat göründüğü kadarıyla ürün kayıp gibi ki Aras dahi size doğru bilgi akışı sağlayamıyor. Eğer çözümü Aras'a bırakır beklerseniz, uzun bir süreçte beklersiniz ve tutanak tutulmadan çözülmez bu iş, ayları dahi bulabiliyor benzeri durumlar ile çok karşılaştım. Eğer söz konusu bahsi geçen arkadaş sizi engellemişse ayıp etmiş bence süreç tamamlanana kadar karşılıklı bilgi alışverişi yapılması şart öyle yada böyle ürünü karşı tarafa göndermişsiniz ve ürün size ulaşana kadar muhattabınız karşı taraf. Ürün ister yapılsın, ister yapılmasın. Bence sizin önce aranızdaki iletişim eksikliğini gidermeniz şart ondan sonrası çözülür diye düşünüyorum hocalarım.
Kargo Burdaki şöbeden bogazci transfer merkeziye gidicek arabaya yüklenmiş.
Kaç defa gittim burda değil, bekleyin bogazci transfer merkezi ile iletişim geçip size dönüş yaparız diyo.
Kargo ayni gun arabaya yüklenmiş
 

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Kargo Burdaki şöbeden bogazci transfer merkeziye gidicek arabaya yüklenmiş.
Kaç defa gittim burda değil, bekleyin bogazci transfer merkezi ile iletişim geçip size dönüş yaparız diyo.
Kargo ayni gun arabaya yüklenmiş

O zaman yapılabilecek birşey yok gibi Aras'ın dönüş yapmasını beklemekten başka bu kadar da sorumsuz kargo firması görmedim. Öncesinde Sürat'ten kaçardık doluya tuttu bizi bu firma. Umarım sağlıklı bir şekilde çözülür durum ve her iki tarafta rahat eder.
 

teknik84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Xiaomi Note 10
Yaş
40
Konum
Dörtyol
Katılım
14 Ekim 2020
Konular
5
Mesajlar
8
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Kargo Burdaki şöbeden bogazci transfer merkeziye gidicek arabaya yüklenmiş.
Kaç defa gittim burda değil, bekleyin bogazci transfer merkezi ile iletişim geçip size dönüş yaparız diyo.
Kargo ayni gun arabaya yüklenmiş
Abi her türlü beni engelledin telefonlarımı cevap vermedin iş adresini istedim zorla değil istanbulda yegenlerim konu hakkinda sizden yardımcı olmak için onları bile cevap vermedin ve onlarıda engelledin ve sonunda konuyu buraya yazmak zorunda kaldım
Ben olsam eğer zor durumda kaldi isem transfer merkezine giderdim o kargoyu elden teslim almayana kadar gelmezdim
Ürünü bulamasam da zor durumda bıraktığım kişiye onun eşdeğerinde telefon verirdim
Cünkü paket icerigini yanlış girmissin ve bilgileri yanlış vermişsin ustam
Düzelt dedim oralı bile olmadın ustam
Bu konuda musteri hizmetleri surekli bana dönüş yapmaktalar
Sikayet var kaydim
Messenger twit hepsi görseldedir

İyi günler dilerim
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20201130-134655.png
    Screenshot_20201130-134655.png
    130,2 KB · Görüntüleme: 32

gungfu155

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cüneyt
Cihazım
redmi note 8
Meslek
yakın dövüş uzmanı
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
21 Ocak 2018
Konular
19
Mesajlar
378
Tepkime puanı
166
Puanları
58
Böylelikle kimseye güvenmeyeceğimizi öğrenmiş olduk.
Ek olarak konu kanıtları ile sabit konuya mutasıb arkadaşı formda tutmanız uygun mu hala.
 

UtkuYunus1997

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Oneplus 7T Pro
Konum
580869
Katılım
21 Kasım 2020
Konular
4
Mesajlar
156
Tepkime puanı
178
Puanları
43
Böylelikle kimseye güvenmeyeceğimizi öğrenmiş olduk.
Ek olarak konu kanıtları ile sabit konuya mutasıb arkadaşı formda tutmanız uygun mu hala.

Arkadaş ürünü kargoya vermiş yalnız kargoda ürünün transfer merkezinde tutulduğunu, şubede olmadığını beyan ediyor. Fakat yapılan sonraki görüşmelerde ürünün kayıp olduğu şeklinde bir şikayet kaydı açılıyor kargo firması tarafından. Konudaki arkadaş bahsi geçen arkadaş tarafından da engellendiğini belirtmekte ancak ürün kargoya verildikten sonraki süreç biraz kargo nezdinde hareket ettiği için şu durumda bir tarafı net derece suçlamak doğru olmaz diye düşünüyorum hocam. Engelleme konusunda iki taraf arasında geçen muhabbetleride bilemiyoruz, ne diye engellendi olumsuz cümleler mi geçti bunların hiçbiri paylaşılmış durumda değil. Bu aşamada kişinin forumdan uzaklaştırılması için elde tutulur bir sebep dahi yok kaldı ki forum alışverişleri forumu hiçbir şekilde kapsamıyor. Sanılmasın ki tek tarafı savunuyorum, şuanda iki taraf içinde olay işi çıkmaz şekilde görünmekte.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt