- Adım
- Beko
- Cihazım
- 14t Pro
- Yaş
- 46
- Konum
- Muş
- Katılım
- 12 Eylül 2018
- Konular
- 26
- Mesajlar
- 331
- Tepkime puanı
- 102
- Puanları
- 58
Yurtdışı iphone 15 128gb çift fiziki simli almayı düşünüyorum. Yılda 8 ay kullanır 4 ay eski telefonda(redmi note 8 pro) devam ederim gibisinden. Fiyatı 24bin. Ne düşünüyorsunuz mantıklı bir hareket olur mu sizce?