Sohbet Iphone 15

bekobaba14223

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Beko
Cihazım
14t Pro
Yaş
46
Konum
Muş
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
26
Mesajlar
331
Tepkime puanı
102
Puanları
58
Yurtdışı iphone 15 128gb çift fiziki simli almayı düşünüyorum. Yılda 8 ay kullanır 4 ay eski telefonda(redmi note 8 pro) devam ederim gibisinden. Fiyatı 24bin. Ne düşünüyorsunuz mantıklı bir hareket olur mu sizce?
 

musdi27

Yaşamaya çalışmak...
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
M. Mustafa
Cihazım
Xiaomi 11T Pro
Meslek
Ofis Sorumlusu
Konum
Gaziantep
Katılım
13 Mayıs 2014
Konular
191
Mesajlar
4.943
Çözümler
33
Tepkime puanı
3.817
Puanları
188
Çift fiziki simli modelini almanız mantıklı olur o zaman. Zira bir fiziki bir e-simli sürümünü alırsanız fiziki simin imeisi bloke olduktan sonra e-sim alıp sonra o da bitince eski cihazınız için tekrar fiziki sim çıkartma işlemleri sizi yorar ve bildiğim kadarıyla ekstra ücretli bu işlemler.

Ancak bundan ziyade 4+4 sürelerinin düşme ihtimali de var. Belki 3+3 olur, o zaman 6 ay eski cihazınızı kullanmanız gerekir. Gelecek seneye pasaport kaydı da 31000 TL civarı olacak. Gittikçe artacak. Bir gün kayıt yapmanız zorunlu olduğunda ne olur kim bilir. :)
 

bekobaba14223

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Beko
Cihazım
14t Pro
Yaş
46
Konum
Muş
Katılım
12 Eylül 2018
Konular
26
Mesajlar
331
Tepkime puanı
102
Puanları
58
Baktım biraz da 6 aya çıkartma vaadi olmuş hükümetin. Daha iyi oluyor aslında.
 

serkanguzel

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Serkan
Cihazım
Mi Max
Meslek
Emekli
Konum
Mersin - Anamur
Katılım
5 Mart 2017
Konular
15
Mesajlar
557
Çözümler
1
Tepkime puanı
327
Puanları
78
İkametgahı yurtdışı olan Türk vatandaşlarının, yurtdışı telefonlarını yurtiçinde 6 ay kullanabilme imkanı verileceği hususu seçim vaadi idi.

Önümüzdeki günlerde mevzuat değişikliği yapılabilir.

Yani ikametgahı yurtiçinde olanlar 6 aya çıkarılır mı diye boşuna ümitlenmesin.
 

bebahce1907

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
M2007J3SG
Yaş
44
Konum
ankara
Katılım
8 Kasım 2016
Konular
1
Mesajlar
216
Çözümler
2
Tepkime puanı
155
Puanları
58
iPhone 15 128 yok diye biliyorum. 256'dan başlıyor sanki.
Edit: pro max 256 dan başlıyormuş. Özür dilerim.
 

talhacker

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi 13T
Yaş
31
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2019
Konular
21
Mesajlar
1.709
Çözümler
8
Tepkime puanı
2.083
Puanları
138
Bence düz model apple cihazlara o kadar para verilmez alınacaksa iphone 13 pro / 14 pro / 15 pro alınmalı diyorum 120hz ekran deneyimi ve kamera açısından asıl pro ve pro max modelleri iş yapıyor.
60hz ekranlı telefonu artık bedava verseler satarım kullanmam.
 

ProYasinn

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yasin
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
17 Eylül 2018
Konular
62
Mesajlar
1.026
Çözümler
3
Tepkime puanı
423
Puanları
98
Düz modeller çok kırpılmış git iphone 13 ya da 14 al 15 almaya gerek yok diyebilirim
 
Üst Alt