İnbox kullanan ve davetiyesi olan var mı ?

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 15T
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.988
Tepkime puanı
6.731
Puanları
338
Ya o değil de Gmail 5 inbox'tan çok daha iyi olmuştu. Zaten birbirlerine de çok benziyorlar. Ben inbox ile yapamayacağım sanırım. En basitinden bir mailden diğer maile geçemiyorum. Sağa sola kaydırmayla olmuyor. Yukarı aşağı kaydırma da seni inbox'a götürüyor.
Ben Gmail'e dönüyorum gelen var mı?
 
Üst