Çözüldü İmei ve GSM Numaram Eşleşmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tcivelek61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
TURGUT
Cihazım
mi5s plus
Yaş
42
Konum
trabzon
Katılım
29 Temmuz 2017
Konular
31
Mesajlar
231
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Miui 10 9.4. 25 Beta
Telefon Modeli
Mi 5s plus
Bootloader Kilidi
Açık
Merhaba
Vowifi ile ilgili araştırma yaparken volte nin açık olması gerektiğini öğrendim. Volte ayarlar kısmında mevcutken üzerinde bir değişiklik yapamıyorum. Turkcell müşteri hizmetlerini volte ayarları için aradım. Telefonumun sistemde görünmediğini söylediler. İmei bilgilerimi kontrol ettirirken telefonumla turkcelde görünen imei bilgilerinin örtüşmediğini öğrendim(eski imei görünüyor sanırım) . E devlet üzerinden imei bilgilerimi kontrol ettiğimde imei bilgilerimin kayıtlı fakat telefon numaram ile imei numaramın eşleşmediğini gördüm.
Bu durumu nasıl düzeltebileceğimle alakalı bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2019-04-27-22-08-23-906_com.android.phone.jpg
    Screenshot_2019-04-27-22-08-23-906_com.android.phone.jpg
    253,6 KB · Görüntüleme: 63
  • IMG_20190427_220711.jpg
    IMG_20190427_220711.jpg
    178,6 KB · Görüntüleme: 62

tcivelek61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
TURGUT
Cihazım
mi5s plus
Yaş
42
Konum
trabzon
Katılım
29 Temmuz 2017
Konular
31
Mesajlar
231
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Cevaplarınız için teşekkür ederim Dediğiniz gibi yapacağım sanırım. Fakat aklımdan btk ya bir dilekçe yazmakta geçmiyor değil. Teşekkürler yeniden

MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

acemimerakli

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özkan
Cihazım
mi5
Konum
bursa
Katılım
20 Ekim 2016
Konular
2
Mesajlar
515
Tepkime puanı
231
Puanları
58
Merhaba
Vowifi ile ilgili araştırma yaparken volte nin açık olması gerektiğini öğrendim. Volte ayarlar kısmında mevcutken üzerinde bir değişiklik yapamıyorum. Turkcell müşteri hizmetlerini volte ayarları için aradım. Telefonumun sistemde görünmediğini söylediler. İmei bilgilerimi kontrol ettirirken telefonumla turkcelde görünen imei bilgilerinin örtüşmediğini öğrendim(eski imei görünüyor sanırım) . E devlet üzerinden imei bilgilerimi kontrol ettiğimde imei bilgilerimin kayıtlı fakat telefon numaram ile imei numaramın eşleşmediğini gördüm.
Bu durumu nasıl düzeltebileceğimle alakalı bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ederim.
Numara imei eşleştirmesi klonlanmış imeiler için gerekli. *#06# tuşladığınızda ekrana gelen imeiyi e devletten kontrol ettiğinizde kayıtlı olduğunu görüyorsanız problem yoktur.
 
Oyla:

eray0687

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
eray
Cihazım
REDMİ NOTE 3
Meslek
boş gezenin boş kalfası
Konum
hayal dünyası
Katılım
6 Eylül 2015
Konular
21
Mesajlar
997
Tepkime puanı
530
Puanları
108
Cevaplarınız için teşekkür ederim Dediğiniz gibi yapacağım sanırım. Fakat aklımdan btk ya bir dilekçe yazmakta geçmiyor değil. Teşekkürler yeniden

MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Katılıyorum sana. Ben de yakında zamanda yazacağım. Bu arada yakın zamanda turkcell bayileri xiaomi satmaya başladı. Tanıma konusunda birşeyler yapar elbet

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

tcivelek61

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
TURGUT
Cihazım
mi5s plus
Yaş
42
Konum
trabzon
Katılım
29 Temmuz 2017
Konular
31
Mesajlar
231
Tepkime puanı
157
Puanları
58
Söylediğiniz gibi uygun telefon bulunca sim kart değişikliği yapıp volte yi aktifleştireceğim
Konu ilk başta bu amaçla başlasa da artık benim için biraz değişti. Şöyle ki; bu gün btk yı aradım (120) Durumu anlattım. Gsm operatöründe görünen ile telefon imeilerimin birbirini tutmadığını söyledim. Yapacakları birşey olmadığını gsm operatörüyle konuşmam gerektiğini söylediler.
Aradım anlattım. Turkcell imeiler içşn bir işlem yapamadıklarını btk ile konuşmam gerektiğini söyledi.
Aradım. Yine aynı şeyi söylediler. Sıkıntı volte nin altif olup olmamasından çıktı anlayacağınız. Şu an birbirlerine topu atıp beni oyalayan iki kurum var ortada. Yarın btk yı mesai saatleri içinde tekrar arayacağım. Çünkü yetkili biriyle görüştüreceklermiş beni. Bakalım çözüm bulabilecek miyim? Çözüm bulamazsan iki kuruma da ayrı ayrı dilekçe yazıp cevap bekleyeceğim. Bakalım ne olacak? Resmen xiaomi kullanıcılarını yok sayıyorlar.

MI 5s Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt