Yardım İmai repair sonrası Şebeke 2G çekiyor

Eren28Kar34

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Eren
Cihazım
Note 10 pro
Yaş
21
Konum
İstanbul Eyüps
Katılım
20 Temmuz 2024
Konular
10
Mesajlar
35
Tepkime puanı
1
Puanları
8
Telefon ara sıra 4.5G geçiyor her hangi bir şebeke gitmesinde tekrar 2G oluyor Bu sorunu ben düzeltebilir miyim yoksa telefoncu mu düzeltmeli
 
Üst Alt