- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Redmi Note
- Yaş
- 33
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 4 Ağustos 2016
- Konular
- 87
- Mesajlar
- 1.390
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 841
- Puanları
- 128
Son günlerde birçok kişi Mi Fit uygulamasında "Eşleştirmek için bilekliği sıfırlayın" uyarısı almaya başladı
Bu sorunun başınıza gelmesini anlatacaklarım ile engelleyebilirsiniz
Buradaki anlatıma uyarak eşleştirmeyi sonlandırırsanız bu sorunla asla karşılaşmazsınız
Bu sorunun başınıza gelmesini anlatacaklarım ile engelleyebilirsiniz
- Bu sorunun temel sebebi bilekliğin bağlantısının hatalı bir şekilde sonlandırılması ve manuel Mi Fit güncellemeleridir
- Öncelikle Resmi Mi Fit'ten Modlu Mi Fit'lere geçiş yaparken bilekliğin bağlantısını sadece Mi Fit'e Google Hesabı ile giriş yaptıysanız sonlandırmanız gerekir çünkü Modlu Mi Fit'ler Google Hesabı ile çalışmaz
- Bağlantıyı sonlandırırken telefonunuzun Bluetooth ve Konum özelliklerini açıp sonra Mi Fit'e girip verileri senkronize ettikten sonra eşleşmeyi sonlandırınız
- Manuel Mi Fit güncellemelerinde ve Modlu Mi Fit'lere geçişlerde ise (Modlu Mi Fit'e geçerken yukarıdaki Google Hesap uyarısına dikkat edin) bağlantıyı sonlandırmadan Mi Fit'i silip yeni Mi Fit'i yükledikten sonra önceki Mi Fit'e hangi hesapla girdiyseniz yine aynı hesapla (başka hesapla girdiğiniz anda tek çare yetkili servis olur) giriniz.
- Bağlantıyı sonlandırırken telefonunuzun Bluetooth ve Konum özelliklerini açıp sonra Mi Fit'e girip verileri senkronize ettikten sonra eşleşmeyi sonlandırınız
- Manuel Mi Fit güncellemelerinde ve Modlu Mi Fit'lere geçişlerde ise (Modlu Mi Fit'e geçerken yukarıdaki Google Hesap uyarısına dikkat edin) bağlantıyı sonlandırmadan Mi Fit'i silip yeni Mi Fit'i yükledikten sonra önceki Mi Fit'e hangi hesapla girdiyseniz yine aynı hesapla (başka hesapla girdiğiniz anda tek çare yetkili servis olur) giriniz.