- Adım
- Yunus
- Cihazım
- Mi not 2
- Yaş
- 25
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 18 Kasım 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Hepsiburada aracılığıyla ghost screen sebebiyle evo servise gönderdiğim mi note 2 cihazım 23.iş günü olmasına rağmen ücret iadesi talebim reddedildi. 16. iş gününe kadar ücretsiz onarım için parça bekleyen cihaz para iadesi konusunu açında ücretli onarıma döndü ayrıca daha tamir olmamış cihazı sitelerine ücretli tamir oldu diye bilgi eklemişler . kullancı hatası deyip 1400 tl ücret istediler bende daha geçen haftaya kadar ücretsiz onarım için parça bekleniyor diye mesaj atıklarını iletince kullanıcı hatası ama müsteri memnuniyeti adına ücretsiz onarım yapacağız dediler. Para iadesi talebimi yineleyince ücretli onaımlarda 20 iş günü bir anlam ifade etmiyor denilip tekrar reddediliyorum. thh ye basvurumu yaptım. eger telefon tamir olup gelirse almalı mıyım yoksa almamalı mıyım thh raporu cihazı alınca geçersiz mi sayılır?
file:///C:/Users/Yunus%20Toprak/Downloads/Hepsiburada%20üzerinden%20almış%20olduğum%20Xiaomi%20Mi%20Note%202%2064%20GB%20Dual%20Sim-dönüştürüldü%20(1).pdf
burada da yaşadığım süreç yer alıyor incelemek isterseniz
file:///C:/Users/Yunus%20Toprak/Downloads/Hepsiburada%20üzerinden%20almış%20olduğum%20Xiaomi%20Mi%20Note%202%2064%20GB%20Dual%20Sim-dönüştürüldü%20(1).pdf
burada da yaşadığım süreç yer alıyor incelemek isterseniz