Yardım hepsiburada xiaomi Türkiye iade

  • Konbuyu başlatan dost
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 13
  • Görüntüleme 648

brobaba290

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kaan
Cihazım
REDMİ Note8 Pro
Meslek
Yazılımcı
Yaş
22
Konum
Ankara
Katılım
21 Nisan 2018
Konular
18
Mesajlar
326
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Hepsiburada ile geçen ufak bir anımı söylemek isterim resmi 5 plus almıştım ve telefon 1 yılı geçti kronik ekran donma sorunu baş gösterdi forumda da bir sürü mesajlarimiz var daha sonra tüketici mahkemesine başvurdum karar lehime çıktığı halde Hepsiburada parayı iade etmekle direten bir firma olduğunu gördüm resmi evragi bile kabul etmiyorlardı kararda diyorki paranızın kurusu kuruşuna aldıktan sonra telefonu gönder Hepsiburada da diyorki telefonu gönder paranı al bende göndermedim telefonu karar neyse o icraya başvuracağını söyledim bilmem kaç kere en sonunda ertesi gün müdürlükten aradılar yarısını yatiralim diğer yarısını telefonu teslim edince yatiralim diye bne gene reddedince bu sefer mecbur kaldılar telefonun parası yattı bu seferde mahkeme masraflarını yatırmadi bende aramadım birdaha telefonu da göndermedim sonra tekrar arayıp telefonu niye yollamiyorsunuz oldu sonra yatırdılar en son telefonu gönderdim

Biliyor biraz uzun oldu ama iade konusunda en kotu firma işiniz zor o yüzden servis evragini almaya bakın birşey olursa icraya verirsiniz zaten

Bu arada telefonda ilk zamanlar aşırı oyun oynardım bu redmi note 8 pro ile ama bugün ekadar hiçbir sorun yaşamadım arkadaşımızın da dediği gibi siz bl açmadan yüklediğiniz için belkide yazılımsal sorun yaşıyor olabilirsiniz.
 

kdrngn

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
POCOX3NFC 6/128
Meslek
Muhasebe
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ekim 2017
Konular
19
Mesajlar
239
Tepkime puanı
195
Puanları
58
Arkadaşlar cihaz veya başka ürün alırken kesinlikle amazonu tercih edin. Ben 2020 nisan ayında aldığım xiaomi note 8 cihazımı 2021 şubat ayında müşteri hizmetleri ile görüşerek iade ettim (arada nadir takılması ve şarjı çabuk bitmesi sebebiyle) ve kargo ücretine kadar iade edildi bana. Satıcı amazon olmalı kesinlikle, ürün arızalandığında diğer siteler gibi sizi servise yönlendirmiyor muhatabınız amazon oluyor, adamlar garanti olmasına rağmen biz de 2 sene ürünün arkasındayız diyor yani. Şuan garantisiz poco x3 kullanıyorum az fark ekleyip aldım bunu yurtdışı cihazı olarak. Bu arada tabi böyle bir hizmeti kötü niyetli kullanan/kullanmak isteyenler illaki olacak fakat Amazondan başka Türkiye de böyle bir hizmet aldığımı hatırlamıyorum, bunu göz önüne alarak hareket edin lütfen. Şahsen alacağım her ürünü amazondan almaya çalışıyorum uzun süredir.
 

ultraasln5098

KRAL olmak, Taç giymek demek değildir. ✔ 2.2.1936
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mrtbhdr
Cihazım
note 9/8 pro
Konum
Polatlı
Katılım
19 Mart 2021
Konular
8
Mesajlar
482
Çözümler
2
Tepkime puanı
988
Puanları
108
Arkadaşlar cihaz veya başka ürün alırken kesinlikle amazonu tercih edin. Ben 2020 nisan ayında aldığım xiaomi note 8 cihazımı 2021 şubat ayında müşteri hizmetleri ile görüşerek iade ettim (arada nadir takılması ve şarjı çabuk bitmesi sebebiyle) ve kargo ücretine kadar iade edildi bana. Satıcı amazon olmalı kesinlikle, ürün arızalandığında diğer siteler gibi sizi servise yönlendirmiyor muhatabınız amazon oluyor, adamlar garanti olmasına rağmen biz de 2 sene ürünün arkasındayız diyor yani. Şuan garantisiz poco x3 kullanıyorum az fark ekleyip aldım bunu yurtdışı cihazı olarak. Bu arada tabi böyle bir hizmeti kötü niyetli kullanan/kullanmak isteyenler illaki olacak fakat Amazondan başka Türkiye de böyle bir hizmet aldığımı hatırlamıyorum, bunu göz önüne alarak hareket edin lütfen. Şahsen alacağım her ürünü amazondan almaya çalışıyorum uzun süredir.

Katılıyorum bu konuda amazon gerçekten iyi bir firma ancak bu yönlerini suistimal etmeye çalışanda çok kişi olacaktır. Bu durumda da bu birkaç kişi nedeniyle gerçekten maduriyet yaşıyan ve hızlıca çözüme ulaşmak isteyen bizler sıkıntı yaşayabiliyoruz aslında çoğu durumda firmalarda haklılar. Mesela sene 2011-2012 arası Hepsiburada üzerinden yaptığım hiçbir alışverişte problem yaşamıyordum iademide sorgusuz sualsiz açıklamada belirttiğime göre alıyorlardı bazen nadirende olsa ek bilgi talep ediyorlardı ama sıkıntı yaşatmıyorlardı açıkçası. Şimdi hem başka satıcıların ürün satmaları olsun hem kendileri direkt satar olsun hiçbir şekilde ürünlerde problem çıktığı vakit ilgilenmiyorlar. Ürünlerin açıklama kısımlarına girilen bilgilerin dahi çoğu yanlış düzeltmeleri için aradığınızda onuda düzeltmiyorlar tamamiyle sorumsuzlaştılar artık zaten bir ara el değiştirdiği haberlerini duymuştum eskilerde Hepsiburada nın sanırım doğru yada artık bu gibi şeyleri suistimal eden insanlar yüzünden politikalarını değiştirdiler daha sert bir politika izliyorlar ama gerçekten dürüst kullanıcı sıkıntı çekiyor bu sefer.
 

kdrngn

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kadir
Cihazım
POCOX3NFC 6/128
Meslek
Muhasebe
Yaş
33
Konum
İstanbul
Katılım
4 Ekim 2017
Konular
19
Mesajlar
239
Tepkime puanı
195
Puanları
58
Katılıyorum bu konuda amazon gerçekten iyi bir firma ancak bu yönlerini suistimal etmeye çalışanda çok kişi olacaktır. Bu durumda da bu birkaç kişi nedeniyle gerçekten maduriyet yaşıyan ve hızlıca çözüme ulaşmak isteyen bizler sıkıntı yaşayabiliyoruz aslında çoğu durumda firmalarda haklılar. Mesela sene 2011-2012 arası Hepsiburada üzerinden yaptığım hiçbir alışverişte problem yaşamıyordum iademide sorgusuz sualsiz açıklamada belirttiğime göre alıyorlardı bazen nadirende olsa ek bilgi talep ediyorlardı ama sıkıntı yaşatmıyorlardı açıkçası. Şimdi hem başka satıcıların ürün satmaları olsun hem kendileri direkt satar olsun hiçbir şekilde ürünlerde problem çıktığı vakit ilgilenmiyorlar. Ürünlerin açıklama kısımlarına girilen bilgilerin dahi çoğu yanlış düzeltmeleri için aradığınızda onuda düzeltmiyorlar tamamiyle sorumsuzlaştılar artık zaten bir ara el değiştirdiği haberlerini duymuştum eskilerde Hepsiburada nın sanırım doğru yada artık bu gibi şeyleri suistimal eden insanlar yüzünden politikalarını değiştirdiler daha sert bir politika izliyorlar ama gerçekten dürüst kullanıcı sıkıntı çekiyor bu sefer.
aynen ben de çok cihaz değiştiren biri olarak çok şey yaşadım. N11 den zamanında aldığım lg g4 mesela sıkıntı çıkarmıştı servisle çok uğraştım ben, bir ay bekledim bana lg g5 rose önermişlerdi sonra kabul ettim o da sıkıntı çıkardı sonra fabrikadan sıfır cihaz verdiler eve gidince kutuyu açtım cihaz renkleri soluk falandı bir ay da öyle bekledim tekrar en çok yaşadığım sıkıntı buydu benim. Hepsiburadadan da aldım cihaz sonra sattım vs. değiştiriyorum bir süre sonra ama kesinlikle cihaz dışında bile her şeyi amazondan alıyorum. Adamlar evime kadar kurye gönderdiler bir de cihazı almak için sonuna kadar arkanda duruyorlar, hatta aynı cihazdan tekrar satın almak isterseniz ürün bize ulaşınca siz güncel fiyattan tekrar satın alın, satın aldıktan sonra aradaki farkı yine iade ederiz demişlerdi (ben aldığımda 1.700 e almıştım iade sürecimde 2.450 civarıydı) resmen ağlatacaklar adamı alışık olmadığımız bir olay malum :D suistimale çok açık bir konu malesef, umarım bu politikaları değişmez kötü niyetliler yüzünden..
 
Üst Alt