Yardım hepsiburada xiaomi Türkiye iade

  • Konbuyu başlatan dost
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 13
  • Görüntüleme 649

dost

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
Mİ5
Yaş
31
Konum
kocaeli
Katılım
24 Aralık 2016
Konular
26
Mesajlar
104
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
18
arkadaşlar hepsiburadadan 1 ay önce redmi note 8 pro aldım xiaomi Türkiye garantili şimdi bakıyorum kasıyor dönüyor VS İnternette de bir çok video gördüm mediatek işlemci olduğu için ilerde sıkıntı oluyormuş bende hepsiburadaya iade etmek istedim ürünü söyledim onlarda 2 hafta geçmiş iade alamayız ancak servis onayı ile iade alırız dediler servis onayı nedir nasıl bir yol izlemem gerek bilgilendirirmisiniz

Xiaomi Redmi Note 8 Pro 64 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) ürününüzün servis işlemleri için garanti belgesinde belirtilen teknik servisle iletişime geçmenizi rica ederiz. Yetkili servis kontrolleri ardından iade raporu almanız durumunda işlemlerinizin tamamlanması için bize yeniden ulaşabilirsiniz. Teşekkür ederiz.
 

garmae0671

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat Kaan
Cihazım
Poco F2 Pro
Yaş
24
Konum
istanbul
Katılım
8 Ekim 2020
Konular
20
Mesajlar
280
Tepkime puanı
120
Puanları
58
Kozmetik sorunlar varsa telefonda ufak tefekte olsa almamak için çook direnirler. Bence haklılarda. Ne olursa olsun 2.el olmuş oluyor artık telefon. Lütfen telefonları veya herhangi bir şeyi alırken önce araştıralım.
 

KayraBey

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kayra
Cihazım
Redmi Note8 Pro
Meslek
Bil.Tek.
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ekim 2019
Konular
7
Mesajlar
883
Tepkime puanı
423
Puanları
78
Hard reset attınız mı
 

dost

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
Mİ5
Yaş
31
Konum
kocaeli
Katılım
24 Aralık 2016
Konular
26
Mesajlar
104
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
attım. hersey yaptım arkadaşlar ben nasıl bir yol izlemem gerek diyorum iade için diğer şeyler için mesaj yazmayin
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.797
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.343
Puanları
338
Cihazı aldığınız tarihten itibaren 6 aylık süre içinde sıkıntı olursa, birebir değişim yada iade hakkı doğar.. Tabi ki Kullanıcı hatası olmadığı sürece.. Siz cihazı alıp 1 ay kullanıp kasıyor diye iade etmek istiyorsunuz, bu söylediğiniz ancak cihazda bir kusur varsa mümkün olabilir ki, garanti servisinin onayı lazım.. Böyle bir durumda onay vereceklerini de sanmam.. Karar sizin, geçmiş olsun.
 

dost

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
Mİ5
Yaş
31
Konum
kocaeli
Katılım
24 Aralık 2016
Konular
26
Mesajlar
104
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
teşekkür ederim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

xiaomi Türkiye mail yada telefon yok mu bu durumu anlatabileceğim xiaomi Türkiye garantili cihaz
 
Son düzenleme:

brboros

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hyrttn
Cihazım
Note 8 pro
Yaş
44
Konum
Kayseri
Katılım
1 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
601
Çözümler
12
Tepkime puanı
325
Puanları
78
Bu süreçte cihazınızı satıcıya geri iade yapamazsınız. 15 günlük iade süresini doldurmuşsunuz. Servise cihazı verip servis üzerinden değişim/iade kararı çıkarsa ancak iade edebilirsiniz. Bunun içinde makul bir iade nedeni veya ayıplı mal olması gerekiyor. Peki servis ne yapacak tabiki sizin sorun yazılımsal olduğu için ilk başta yazılım atıp yeniden verecek. Eğer ki sorun devam ederse ikinci başvurunuzda değişim/iade kararı çıkartacaktır.

Başka bir şey daha yazmak istedim note 8 pro lar sorunlu cihaz değildir. Mediatek işlemci izinsiz müdahaleleri kabul etmiyor. Eğer ki ben aldığım gibi kullanırım root rom işlerine girmem derseniz sıkıntısız kullanırsınız ki ben kullanıyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Servislere buradan ulaşabilirsiniz
 

dost

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
Mİ5
Yaş
31
Konum
kocaeli
Katılım
24 Aralık 2016
Konular
26
Mesajlar
104
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
18
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Bu süreçte cihazınızı satıcıya geri iade yapamazsınız. 15 günlük iade süresini doldurmuşsunuz. Servise cihazı verip servis üzerinden değişim/iade kararı çıkarsa ancak iade edebilirsiniz. Bunun içinde makul bir iade nedeni veya ayıplı mal olması gerekiyor. Peki servis ne yapacak tabiki sizin sorun yazılımsal olduğu için ilk başta yazılım atıp yeniden verecek. Eğer ki sorun devam ederse ikinci başvurunuzda değişim/iade kararı çıkartacaktır.

Başka bir şey daha yazmak istedim note 8 pro lar sorunlu cihaz değildir. Mediatek işlemci izinsiz müdahaleleri kabul etmiyor. Eğer ki ben aldığım gibi kullanırım root rom işlerine girmem derseniz sıkıntısız kullanırsınız ki ben kullanıyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Servislere buradan ulaşabilirsiniz
çok teşekkür ederim bilgilendirme için. root falan ile işim yok sadece global rom dan bl kilidi açık olmadan endenozya rom a geçtim oda kendi arama ve mesajlaşma uygulaması yüzünden ama İnternette okuduğum gördüğüm videolar ilerde sorun çıkardığı yönünde mesela bu video
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
 

brboros

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hyrttn
Cihazım
Note 8 pro
Yaş
44
Konum
Kayseri
Katılım
1 Aralık 2019
Konular
13
Mesajlar
601
Çözümler
12
Tepkime puanı
325
Puanları
78
çok teşekkür ederim bilgilendirme için. root falan ile işim yok sadece global rom dan bl kilidi açık olmadan endenozya rom a geçtim oda kendi arama ve mesajlaşma uygulaması yüzünden ama İnternette okuduğum gördüğüm videolar ilerde sorun çıkardığı yönünde mesela bu video
Medyaları görmek için kayıt olmalısınız
Siz zaten note 8 pro için en riskli işlemi yapıp bl kilidi açmadan rom atmışsınız cihaz brick olmadan açtığınız için şanslısınız. Fakat yaptığınız işlem sizin sorunuzun da cevabı olabilir. Kasma ve donmalarınız yazılım yüklemesi yüzündendir.
 

dost

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
kamil
Cihazım
Mİ5
Yaş
31
Konum
kocaeli
Katılım
24 Aralık 2016
Konular
26
Mesajlar
104
Çözümler
1
Tepkime puanı
18
Puanları
18
Siz zaten note 8 pro için en riskli işlemi yapıp bl kilidi açmadan rom atmışsınız cihaz brick olmadan açtığınız için şanslısınız. Fakat yaptığınız işlem sizin sorunuzun da cevabı olabilir. Kasma ve donmalarınız yazılım yüklemesi yüzündendir.
anladım öyle çok oyun oynayan biri değilim ilerde bu video da ki gibi sorun olmaz o zaman devam edeyim
 
Üst Alt